Her er løsninigen for å vinne på bortebane....
La de fleste av gutta på førstelaget bli hjemme, send opp unge fremadstormende spillere til bortebane + de som ikke kommer med i stallen på a-laget som Toth, Vuorinen, Jóhannson
Her er et bortelag som kunne prøvd seg
Bråthen
shabani, piroja, + et par juniorer
Berg, Elvestad, Kouadio
toth, Vuorinen, Jóhannson
Denne gjengen kan da ikke gjøre det værre enn den gjengen som reiste til Tromsø i går. Dette burde i hvertfall vært gjort i en match, slik at den gjengen som dro oppover i går kanskje skjønner at de bør få ut fingeren av..... før de starter matchene.
Skjønner ikke at en gjeng spillere kan prestere så forskjellig på borte og hjemmebane. helt utrolig......
---------------------------
- FFK norgesmester 2006 - :)
- Endelig er stadion klar... JIPPI -
Vuorinen på topp!!
Opprinnelig postet av Gressvikslampen
Liker dem 3 på topp, og keeper, men ellers uenig i forsvar og midtbane..
Du liker en 4-3-3-formasjon med to typiske midtspisser uten fart på kantene? Ingen av de tre fremme er i stand til å true bakrom eller skape noe særlig på egenhånd... Jeg skjønner selvsagt at trådstarter sitt forslag ikke var seriøst ment, men jeg blir litt redd når jeg leser noen av svarene han får her...
Tarik, Fofana og West er våre tre klart beste spisser.
Var egentlig ment som litt galgenhumor, med litt snev av sannhet.
Opprinnelig postet av kim_andre_c
Vi må huske at det tar tid å få en ny spillestil på beina, kanskje litt tålmodighet er stikkordet vi bør ha i bakhode, uten at det skal være en unskyldning for det stygge tapet i ishavsbyen...
De dårlige borte-resultatene har vel lite å gjøre med endring av spillestil. Da skulle jo problemet vært der også på hjemmebane. Det er nok mangel på riktig innstilling som er hovedårsaken til elendigheten.
RednWhite
Muligens har det også noe med saken å gjøre at alle lag, spesielt de svakeste, vet at FFK er et svakt bortelag og legger ekstra mye innsats i å slå nettopp oss. Mot RBK og LSK osv kan det være at Aalesund gir opp litt lettere. Bare en tanke, dette.
Eller det kan ha noe å gjøre med at FFK ofte skjerper seg mot antatt bedre motstand, og har relativt sett lavere tenning mot svakere lag.
Eller kanskje fotballen er utrettferdig? Ja, det tror jeg, når jeg tenker over det!
Vet forresten ikke om Kvisvik nødvendigvis er så dårlig borte. Men han er vel en av dem som har bestemt seg på forhånd for at det ikke går an å spille skikkelig fotball på kunstgress uten å skade seg. Utover Aafk og Tromsø, hvilke andre lag har kunstgress igjen?
Mot Brann 16. mai håper jeg i alle fall at Kvisvik skal vise litt gammel storhet. Han er en helt på Brann stadion ennå. På ekte gress og i kjente trakter bør Super-Ray ha alle gode vinder i ryggen!
SYNG FOR FAEN!!!!
FRIHET FOR ULTRAS!!!
STOLT MEDLEM AV FFF!
Norgesmester
Opprinnelig postet av Marensius
Siden laget presterer så forskjellig på bortebane og hjemmebane. Her er løsningen
La de fleste av gutta på førstelaget bli hjemme, send opp unge fremadstormende spillere til bortebane + de som ikke kommer med i stallen på a-laget som Toth, Vuorinen, Jóhannson
Her er et bortelag som kunne prøvd seg
Bråthen
shabani, piroja, + et par juniorer
Berg, Elvestad, Kouadio
toth, Vuorinen, Jóhannson
Denne gjengen kan da ikke gjøre det værre enn den gjengen som reiste til Tromsø i går. Dette burde i hvertfall vært gjort i en match, slik at den gjengen som dro oppover i går kanskje skjønner at de bør få ut fingeren av..... før de starter matchene.
Skjønner ikke at en gjeng spillere kan prestere så forskjellig på borte og hjemmebane. helt utrolig......
Kanskje å dra den litt langt - men jeg tror hovedproblemet til FFK ligger i at de har for få krigere på laget. Jeg er mer villig til å sette opp et laget som ser slik ut:
Shabaan
Gerrbrand - Piiroja - Martinsen - Prytz
Bjørkøy - Berg - Martyn - Tarik
Toth - West
med ffk til champions league!
1. Prio Stjernen
2. Pri FFK
3. Fârjestad
4. ManU
FFK Østfold`s fotball-stolthet!
Bygg på stadion til 20 000!
Så drømmen om champions league i vår egen storstue ikke dør!
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914