Husk meg
Brukernavn
Passord

Innsamling til skadede spillere

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 05 mai 07, 10:53
Endret: 05 mai 07, 10:58

Opprinnelig postet av Husgutt
Herreminhatt... Første som slo meg var, hvorfor har ingen banna denne skrullete karen fra forumet? Det andre som imidlertid slo meg var, dette var egentlig ganske moro lesning.. Fortsett gjerne du den nærsynte (eller var det noe annet?), så får vi noe å le av...

Dersom du ikke kødder, er jeg forøvrig sikker på at det faktisk ER høl i gjerdet på veum

 

Hvis du går inn på forumet på f-b.no så ser du at han har kommet med slike innlegg der også. Føler meg forresten litt skyldig at han er her iom at jeg har reklamert så mye for denne siden der inne.

 

Det er jo ikke sikkert at det er høl i gjerdet på Veum, det kan hende de har fått internett-tilgang der...

---------------------------

For sammen er vi sterke, og det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
http://www.plankehaugen.no
----
I år tar vi "The Double"....


Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 05 mai 07, 10:57
Endret: 05 mai 07, 11:00

Opprinnelig postet av Holters
Jeg gir med glede fem kroner ekstra per kampbillett dersom disse øremerkes nødhjelp, vannbrønner og utdanning av barn i Afrika, men fem kroner for at fotballspillere skal få gavekort i torvbyen ved skade...? Det kommer ikke på tale!

 

Godt sagt.. Veldedighet er ikke å gi penger fotballspillere som har skada seg. De får jo lønna si uansett...

 

Hører forresten ikke denne tråden under "fotball generelt" ?

---------------------------

For sammen er vi sterke, og det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
http://www.plankehaugen.no
----
I år tar vi "The Double"....



Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340