Er Simen bare tett??
---------------------------
OM VI TAPÆR ELLER VINNER
REGNET HØLJÆR SOLA SKINNER
ALT FOR FREDRIKSTAD!
ALT FOR FREDRIKSTAD!
Nei men herregud da. Det banneret var jo ikke annet enn morsomt.
FOlk må da åpne øya og se på banneret før man uttaler seg om det da i hvert fall. "Hvor er Simen Brenne?", med et rødt kort ved siden av, var jo selvfølgelig et artig innspill til alt peset som har vært siden han ikke fikk spille kampen.
Dette var et banner som viste mye humor og lite bitterhet, syntes nå jeg. Snakket med et par start supportere som fant banneret også ganske så morsomt.
Vi er vel ikke helt blotta for humor eller??
Alt for Svein!
Poenget mitt er at spillere aldri skal "disse" klubbene de har spilt for. Det har med respekt å gjøre. Om en spiller velger en annen klubb må vi akseptere det, men når idioten Simen i går uttaler seg som han gjorde, går han langt over streken.
Han viser seg fram som en arrogant tulling uten respekt hverken for klubb eller klubbens tilhengere.
9 serie- og 11 cupmesterskap!!!!
Opprinnelig postet av Topscorer
Poenget mitt er at spillere aldri skal "disse" klubbene de har spilt for. Det har med respekt å gjøre. Om en spiller velger en annen klubb må vi akseptere det, men når idioten Simen i går uttaler seg som han gjorde, går han langt over streken.
Han viser seg fram som en arrogant tulling uten respekt hverken for klubb eller klubbens tilhengere.
Han burde holde seg for god til det, det er jeg enig i.
Alt for Svein!
CUPVINNER 06
Opprinnelig postet av keiko99
ja dem som fant opp det syns nok dem var ille flinke.
Personlig er jeg drittlei at du slenger med kjeften om TIFOgruppa nå Keiko. Hva med å komme entur innover å lage noe selv engang? Du aner tydeligvis ikke hvor mye tid og arbeid som er lagt i disse bannerne. Tid som du sannsyligvis har brukt på å sitte her å slenge med kjeften om hvor barnslig du syntes det er. Du virker totalt innsynsløs, sånn som du holder på.
Ultras mentalita - Brigade RødHvit

Heia FFK!

FFK for alltid!
Opprinnelig postet av Martin_
Personlig er jeg drittlei at du slenger med kjeften om TIFOgruppa nå Keiko. Hva med å komme entur innover å lage noe selv engang? Du aner tydeligvis ikke hvor mye tid og arbeid som er lagt i disse bannerne. Tid som du sannsyligvis har brukt på å sitte her å slenge med kjeften om hvor barnslig du syntes det er. Du virker totalt innsynsløs, sånn som du holder på.
Var ikke han å bidro mot Ham Kam for et par år siden??
Hva skal`n si, hva skal`n tru.
Elendigheta må snart snu!
fotball.aftenposten.no/eliteserien/article78712.ece
Opprinnelig postet av Hjælmen
Var ikke han å bidro mot Ham Kam for et par år siden??
Hehe..
Norgesmester
oi sann tåler lite kritikk.. ja jeg skal lage banner en dag jeg.. bare ventOpprinnelig postet av keiko99
Da gleder jeg meg keiko99. Håper det blir ennå bedre enn "Takk FÅÅÅR alt!"
Opprinnelig postet av Plankekæll
enda bedre, mener du vel?
Opprinnelig postet av Guillermo
Jepp. Skriveleif.
Opprinnelig postet av Guillermo
Jepp. Skriveleif.
fullstendig klar over det, men måtte bare nevne den siden du dro den "takk FÅR alt" =))
Og jeg som trodde jeg var helt feilfri når det gjelder norsk rettskriving... Hmmm. Derfor er det jo utrolig flaut å bomme på den der. Hehe.
Når det gjelder Simen Brenne;
Hvorfor gidder vi å bry oss om hva han sier? Han forsøker å være litt morsom, men klarte det dessverre ikke. That`s it.
Og jeg som trodde jeg var helt feilfri når det gjelder norsk rettskriving... Hmmm. Derfor er det jo utrolig flaut å bomme på den der. Hehe.
Når det gjelder Simen Brenne;
Hvorfor gidder vi å bry oss om hva han sier? Han forsøker å være litt morsom, men klarte det dessverre ikke. That`s it.
hehe! ;)
Hvis det ikke ble lagt merke til, var det bilde av et rødt kort ved siden av teksten "Hvor er Simen".
Poenget med banneret var da å mobbe Simen/Lillestrøm fordi de kjempet en nytteløs kamp om å få han tilbake til 1. serierunde.
Det ble sagt en del ting i LSK om mørkemenn i NFF, det var trusler om å boikotte landslaget og annet usaklig. Typisk LSK-stil, brølende og brautende. Jeg skal ikke uttale meg om Simen Brenne akkurat nå, men jeg synes LSK fortjente det banneret på sin egen stadion nå på mandag.
oi sann tåler lite kritikk.. ja jeg skal lage banner en dag jeg.. bare vent
Kritikk? Jeg kaller det usaklig drittslenging.
Mod: Diskutér sak, ikke person. Litt sensurering måtte til. Fortsett diskusjonen av Simen Brenne, kosepraten mellom Keiko og Martn_ kan fortsette på PM mellom dem.
Ultras mentalita - Brigade RødHvit
jeg vet ikke hva du tror plankekæll, men jeg sto ikke bak takk får alt.. nei da jeg skal nok klare det bare vent
Neida. Hakke peil på hvem som sto bak det banneret jeg. Det eneste jeg vet er at det var hysterisk festlig å lese det. Har skrevet tidligere her at skrivefeil og orddelingsfeil ikke betyr så mye her inne, men hvis man skal vise frem et banner for hele norges befolkning er det greit om fler ser på det før det blir vist på tv.
er ikke det at jeg ønsker noen spillere skade, men.. hehe, dette gossa meg litt, men håper jo at det ikke er langvarig da, for hans del
Jørn Moum, "forumsadist"
FFK, The Pride of Norway!
Jeg var der, 12. november 2006, kl.13.15. Ullevaal stadion.
10.04.2007, Manchester United - Roma, 7-1 (4-0) Kvartfinale Champions League!
Let the dice fly high!
Alt har ein ende, så nær som pylsa. Ho hev to.
LUPUS LUPUS
Copyright © ffksupporter.net 2003-2026 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
21/02/2026 11:13 | 00fd8b25