Brenne fra start mot Tyrkia
Vår gamle venn får spille fra start mot tyrkia :Dagbladet
---------------------------
Show me the boys in red and white, then I can tell you about the art of football
Vuorinen på topp!!
Helt rikgit som Gressvikslampen sier her..!! Han har ikke hevet seg en dritt
Opprinnelig postet av Gressvikslampen
Hvorfor var han ikke på landslaget når han spilte på FFK? Har han plutselig blitt seriøs? Med det mener jeg slutta med drikkinga...
FFK, i 50 mot toppen.
Show me the boys in red and white, then I can tell you about the art of football
Nå må vi kutte ut a... Er enig i at Hareide kunne tatt med Simen enda tidligere, men er vel å dra det litt langt å si at Toppklubbene i Norge og NFF er gjennomkorrupte. Er jo ikke så veldig rart at flertallet av landslagsspillerne som spiller i norske klubber, faktisk spiller i de antatt beste klubbene?!?
At Simen var usærriøs i FFK, gressvikslampen, er også pissprek... At han tok seg en tur på byen innimellom gjør deg vel ikke usærriøs?!
Er redd vi har flere spillere som overgår Simen en høy gang, hva angår usærriøsitet, desverre.
Alt for Svein!
FFK, i 50 mot toppen.
Hehe, så at det innlegget var ironisk ment først nå ja... Ikke helt våken når jeg leste det i natt. Leser første linja, og så svarer jeg. Jaja, skål!!!
Alt for Svein!
Tyrkia-Norge=0-1 Simen Brenne!
Bjørn Jervell Hansen
Cupfinale 2006, en utrolig opplevelse.
JIPPPPPPPPPPI . JUDAS. he he he . Nei da. Tror vi skal merke hvor surt det er å ha mistet Brenne. Han kommer til å bli bedre. Blir en av norges beste midtbanespillere. Blir fast på landslaget. Surt for oss. JÆVLIG surt blir det. PÅ en måte skjønner jeg klubb bytte, Men på en annen side. Så blir han en Judas.
Håper på mer... Vil ikke ha norge til noe EM
til dere Myhre kritikkere... Han har faen ikke trent og han har vært skada.. Myhre kommer seg og viking kommer til å være med i toppen.. slutt å fjas om Myhre nå æ og konsentrer dere om FFK steden og det som skjer nå.. ikke det som skjedde for tre hundre år siden :P (litt overdrevent men :P hehe)
Morro at Simen scorte mål, grattis med målet Brenne.. =)
Drekka, pule spy og sloss.... Ta toget til Moss...
Opprinnelig postet av SirLion
til dere Myhre kritikkere... Han har faen ikke trent og han ahr vært skada.. Myhre kommer seg og viking kommer yil å være med i toppen.. slutt å fjas om Myhre nå æ og konsentrer dere om FFK steden og det som skjer nå.. ikke det som skjedde for tre hundre år siden :P (litt overdrevent men :P hehe)Du bare for å gi deg noe å tenke på Myhre kommer ikke til viking føre sommeren. Aller som er FFK supportere er nok opptatt av FFK frykt ikke noe annet. Tror denne tråden handler om kampen mot Tyrkia og da er det vel rett at vi som vil gi kritikk gir den vel ?
Opprinnelig postet av keiko99
Opprinnelig postet av SirLion
til dere Myhre kritikkere... Han har faen ikke trent og han ahr vært skada.. Myhre kommer seg og viking kommer yil å være med i toppen.. slutt å fjas om Myhre nå æ og konsentrer dere om FFK steden og det som skjer nå.. ikke det som skjedde for tre hundre år siden :P (litt overdrevent men :P hehe)Du bare for å gi deg noe å tenke på Myhre kommer ikke til viking føre sommeren. Aller som er FFK supportere er nok opptatt av FFK frykt ikke noe annet. Tror denne tråden handler om kampen mot Tyrkia og da er det vel rett at vi som vil gi kritikk gir den vel ?
Vet at han kommer til sommern.. men jeg mener at han har fåt unødvendig mye kritikk.. Var bra at Carew sa som han gjorde på tv`en igår..
Når det gjelder kampen, så var det to fine mål, scoret av Andresen(som jeg ikke helt skjønner er på landslaget noen ganger) og Brenne =) Synd med tabbene til Myhre, og jeg tror ikke det blir noe EM på Norge... Men man skal aldri si aldri..
Drekka, pule spy og sloss.... Ta toget til Moss...
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914