Husk meg
Brukernavn
Passord

Kamptråd: FFK-Viking 2/3-2007

Flat Trådet Nøstet
Side 6 av 9 6

Snæbbis

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 nov 05
Innlegg: 1555

Lagt til: 02 mar 07, 15:22
jaja, virker som en grei kamp selv om vi hadde fortjent uavgjort. veldig positivt at Hoås utmerker seg.

---------------------------

Let the dice fly high!

Alt har ein ende, så nær som pylsa. Ho hev to.


benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 02 mar 07, 15:26

Opprinnelig postet av Snæbbis
jaja, virker som en grei kamp selv om vi hadde fortjent uavgjort. veldig positivt at Hoås utmerker seg.

Sånn,kan man også se det. Laget vi stilte med idag,vil aldrig holde i Tippeligaen. Tap mot et annet lag som sliter.

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!

Bygg på stadion til 20 000!
Så drømmen om champions league i vår egen storstue ikke dør!


TothNR1

A-lagspiller

Ble medlem: 25 okt 06
Innlegg: 337

Lagt til: 02 mar 07, 15:40
Det må jo ha vært noe han Viking speller hadde sagt te Tarik, for vet at gutten er en Jævla hygelig gutt, og han gjør ikke sånt uten noen grunn, Når dt er en britisk spiller så forundrer dt mg ikke at han har sagt no faenskap. Stå på Tarik

---------------------------

CUPVINNER 06


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 02 mar 07, 16:21
Grönhagen trakk frem Øyvind Hoås og Patrik Gerrbrand som de mest positive i kampen på Radio Fredrikstad nå.

FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2223

Lagt til: 02 mar 07, 21:51

Opprinnelig postet av Costanza
Grönhagen trakk frem Øyvind Hoås og Patrik Gerrbrand som de mest positive i kampen på Radio Fredrikstad nå.

Kan fort vise seg å være en diamant skjult i Hoås, som den rette treneren kan lykkes i å slipe fram. Kanskje Grønhagen med sin solide rutine kan være den rette til å få skikk på Hoås?


dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04
Innlegg: 2330

Lagt til: 03 mar 07, 11:27

Back to reality, etter to seire over Sparta og Lyn A/B møtte FFK et TL-lag.

Fortsatt en vei å gå.

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"


HotDream

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 03 mar 07, 12:01
Opprinnelig postet av FlightOfTheRat

Opprinnelig postet av Costanza
Grönhagen trakk frem Øyvind Hoås og Patrik Gerrbrand som de mest positive i kampen på Radio Fredrikstad nå.

Kan fort vise seg å være en diamant skjult i Hoås, som den rette treneren kan lykkes i å slipe fram. Kanskje Grønhagen med sin solide rutine kan være den rette til å få skikk på Hoås?

Hoås uslepen diamant??? Ærlig talt, hvor mange sjanser har han fått i TL (FFK)? Syns ikke han har hevet seg EN centimeter. Men Eggen og Olsen (som hentet ham) får vel skylda for det.... Hvis Grønhagen skal bruke resurser på å "lære" Hoås å bli god, er jeg redd han ikke har timer nok i døgnet.. Jeg syns Hoås er en meget middelmådig spiller som en meget sjelden gang spiller en bra kamp. Bruk heller resurser på noen av de andre spissene som allerede har vist at de kan score mål/spille bra i andre ligaer (Heavy og Gardar).

---------------------------

RednWhite


benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 03 mar 07, 12:12
Endret: 03 mar 07, 12:13
Opprinnelig postet av HotDream

Hoås uslepen diamant??? Ærlig talt, hvor mange sjanser har han fått i TL (FFK)? Syns ikke han har hevet seg EN centimeter. Men Eggen og Olsen (som hentet ham) får vel skylda for det.... Hvis Grønhagen skal bruke resurser på å "lære" Hoås å bli god, er jeg redd han ikke har timer nok i døgnet.. Jeg syns Hoås er en meget middelmådig spiller som en meget sjelden gang spiller en bra kamp. Bruk heller resurser på noen av de andre spissene som allerede har vist at de kan score mål/spille bra i andre ligaer (Heavy og Gardar).

Helt enig med deg,når det gjelder Hoås. Men å satse på Heavy og Gardar istedet? NEI! Send disse spillerene ned i treningsgruppe 2. Få inn nye spillere(Ivory boys,ny spiss)

La Gardar,Hoås og Heavy få sjansen å utvikle seg i 2 div. med FFK2 denne sesongen. Pøser de ikke inn mål(minst 25-35 mål) for FFK2 i 2 div. ,så bli kvitt dem. Thats the reality of proffesional football!

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!

Bygg på stadion til 20 000!
Så drømmen om champions league i vår egen storstue ikke dør!


ffk-4ever

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 06
Innlegg: 1048

Lagt til: 03 mar 07, 12:14

Viking går i forhandlinger med Ross som ble utvist i kampen mot FFK

http://www.fotballmagasinet.no/?mode=news&id=6692

 


HotDream

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 03 mar 07, 12:22
Er jo forsåvidt enig med deg benkesliter`n. Jeg mente at siden valget antagelig er de spillerne vi har per dato, er det andre enn Hoås vi bør prøve å heve. Om Ivory Boys kommer kan det bli bra uansett...

---------------------------

RednWhite


FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2223

Lagt til: 03 mar 07, 19:25

Opprinnelig postet av HotDream

Hoås uslepen diamant??? Ærlig talt, hvor mange sjanser har han fått i TL (FFK)? Syns ikke han har hevet seg EN centimeter. Men Eggen og Olsen (som hentet ham) får vel skylda for det.... Hvis Grønhagen skal bruke resurser på å "lære" Hoås å bli god, er jeg redd han ikke har timer nok i døgnet.. Jeg syns Hoås er en meget middelmådig spiller som en meget sjelden gang spiller en bra kamp. Bruk heller resurser på noen av de andre spissene som allerede har vist at de kan score mål/spille bra i andre ligaer (Heavy og Gardar).

Det inntrykket jeg har av Hoås er at det er mest på det mentale planet proppen sitter. Gutten har en teknikk med ballen bare Kvisvik kan overgå i dagens tropp, han er bevegelig og har en viss målteft. Pluss en masse luftstyrke, selvsagt. Men han er ung og umoden, og mangler en del på arbeidsdisiplinen. Derfor blir han relativt lite involvert i spillet. Men jeg tror den rette treneren kan gjøre noe med det. Om Grønhagen er den treneren vet jeg ikke, men det er da lov å håpe. Tror i alle fall det kan være gunstig med en erfaren trener som har vært jobbet med store talenter før.

Men for all del, hvis Heavy og/eller Gardar kjemper seg til en fortjent plass på laget er det bare gøy det. Heavy er tross alt også veldig ung, og har ikke erfaring på TL-nivå. Men finsk fotball er kanskje ikke så veldig mye dårligere tross alt, og han var utvilsomt god der. Gardar vet jeg ingenting om, har han noen gang scoret mye mål?


ari_lg

A-lagspiller

Ble medlem: 23 nov 06
Innlegg: 293

Lagt til: 03 mar 07, 20:33
Håper grønis satser på Heavy, har stor tro på han.

---------------------------

SoccerProject: Helt konge managerspill på nett!
http://www.soccerproject.com/index.php?section=3&lng=en&uID=37859

Det skandinaviske forumet
[url]http://forum.soccerproject.com/index.php?c=12&sid=d6cae90b99afd657536cd84702325615[/ur


algern0n

A-lagspiller
Ble medlem: 18 apr 05
Innlegg: 339

Lagt til: 04 mar 07, 14:02
En skal være bra grønnsak for å ikke se at Hoås har ferdigheter på veldig høyt plan, men verden er full av spillere som har det med som aldri kommer noen vei. Jeg synes uslepen diamant er en bra betegnelse egentlig, spørsmålet er bare om _noen_ er i stand til å få det beste utav han. Uansett er det vel alltid bedre å først forsøke å maksimere potensialet til spillere i egen tropp før en punger ut med millioner på erstattere?

denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 04 mar 07, 14:12
Endret: 04 mar 07, 14:12
Opprinnelig postet av algern0n
En skal være bra grønnsak for å ikke se at Hoås har ferdigheter på veldig høyt plan, men verden er full av spillere som har det med som aldri kommer noen vei. Jeg synes uslepen diamant er en bra betegnelse egentlig, spørsmålet er bare om _noen_ er i stand til å få det beste utav han. Uansett er det vel alltid bedre å først forsøke å maksimere potensialet til spillere i egen tropp før en punger ut med millioner på erstattere?


Når det gjelder Hoås spørs det om hans "problem" med å få frem diamanten i seg skyldes hans egen latskap eller fravær av rette omgivelser.

Og dessuten; en eller annen gang vil en spiller gå fra å være "uslepen diamant" til "talentet som ikke slo igjennom".  Det er en grense for hvor lenge FFK kan håpe at Hoås tar steget og blir diamanten. Hvis ikke han slår igjennom i vår er det nok best for alle parter at han finner seg en ny klubb under sommerens overgangsvindu.

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 04 mar 07, 14:15

Opprinnelig postet av algern0n
En skal være bra grønnsak for å ikke se at Hoås har ferdigheter på veldig høyt plan, men verden er full av spillere som har det med som aldri kommer noen vei. Jeg synes uslepen diamant er en bra betegnelse egentlig, spørsmålet er bare om _noen_ er i stand til å få det beste utav han. Uansett er det vel alltid bedre å først forsøke å maksimere potensialet til spillere i egen tropp før en punger ut med millioner på erstattere?

Da mener du vel at vi skal drive å slipe på diamanten i 3 år eller lengre, for å se om den er noe å bruke? Vi har jo allerede drevet å slipt på den i 2 år? Koster mye penger for klubben å jobbe så lenge med spillere.

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!

Bygg på stadion til 20 000!
Så drømmen om champions league i vår egen storstue ikke dør!


algern0n

A-lagspiller
Ble medlem: 18 apr 05
Innlegg: 339

Lagt til: 04 mar 07, 15:01

I fjor var han vel stort sett skada?

For all del, vi er alle forskjellige, men jeg mener at når du har spillere med stort uforløst potensiale i egen stall er det meningsløst å slippe de bare for så å bruke masse penger på en ny spiller.


DrDRE

Landslagsspiller

Ble medlem: 19 mai 04
Innlegg: 1134

Lagt til: 04 mar 07, 15:10
Right-on algern0n!

---------------------------

Norgesmester


Shadar

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 1839

Lagt til: 04 mar 07, 16:14
Vi vil da alle her på forumet at FFK skal vinne serien allerede til året, men jeg tror det er viktig at vi er litt tolmodige og realistiske også. Vi kan ikke la utolmodigheten styre klubbens handlinger, jeg mener heller at man må ta konsekvensen av at vi ikke er verdens rikeste klubb og planlegge litt mer langsiktig

ari_lg

A-lagspiller

Ble medlem: 23 nov 06
Innlegg: 293

Lagt til: 04 mar 07, 16:17
Enig i det, langsiktighet er tingen.

---------------------------

SoccerProject: Helt konge managerspill på nett!
http://www.soccerproject.com/index.php?section=3&lng=en&uID=37859

Det skandinaviske forumet
[url]http://forum.soccerproject.com/index.php?c=12&sid=d6cae90b99afd657536cd84702325615[/ur


HotDream

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 04 mar 07, 20:20
Opprinnelig postet av algern0n

I fjor var han vel stort sett skada?

For all del, vi er alle forskjellige, men jeg mener at når du har spillere med stort uforløst potensiale i egen stall er det meningsløst å slippe de bare for så å bruke masse penger på en ny spiller.

Da er det bare et spørsmål om det finnes noe "uforløst potensiale" i mannen da... Tror ikke det er mer å hente jeg. Selg!

---------------------------

RednWhite



Flat Trådet Nøstet
Side 6 av 9 6

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340