Hvem blir ny hovedtrener?
Opprinnelig postet av Bedreviteren
Tipper paco tenker på Rekdal.............nei det er ikke rekdal
Opprinnelig postet av onkel P
Er ganske sikker på at paco tenker på Sollied. Jeg vet at FFK-ledelsen har vært i møte med Sollied. Hva som kom ut av møtet vet jeg ingenting om. Derfra til signering er nok likevel en lang vei. Bare se på Rosenborg for noen år siden. Men hvis onkel Terje med følge stiller opp med tilstrekkelig antall millioner og Sollied vil, så hvem vet..?? Det er lov å drømme. Det er Sollied du tenker på, ikke sant paco?nei ikke sollied men nå merker jeg at enkelte her inne ikke liker svarene jeg kommer med så lover å roe ned,er vel bare jeg som gjetter så ikke ta det så høytydelig hehe
Her er den nye oddslisten over trenerkandidater i FFK. Og merk dere datoen 30.12.2006, lurer på hva de mener med den datoen, kanskje treneren vil bli annsatt 31.12.2006?
30.12.2006 18:00 Who will be head coach for Fredrikstad 1. April 2007? Others on request
Jørn Andersen 3.15
Nils Johan Semb 4.00
Ove Christensen 4.50
Tom Freddy Aune 8.00
Hans Backe 12.00
Henning Berg 15.00
Geir Bakke 15.00
Kai Andersen 15.00
Per Egil Ahlsen 20.00
Ola Bye Rise 25.00
Tor Todesen 25.00
Jan Halvor Halvorsen 25.00
Andy Kilner 30.00
Erland Johnsen 35.00
Ivar Morten Normark 40.00
Kai Erik Herlovsen 40.00
Benny Lennartsson 50.00
Bengt Eriksen 50.00
Morten Hanssen 80.00
Tor Trondsen 85.00
Drillo 100.00
Nils Arne Eggen 100.00
Morgan Andersen 100.00
Sture Fladmark 100.00
Kent Bergersen 150.00
Åge Hareide 400.00
Eli Landsem 500.00
Sven Gøran Eriksson 500.00
Ivar Hoff 1000.00
er ganske sikker på at den nye treneren til ffk ikke står på den listen(min gjetning)
Eli Landsem | 500.00 |
Da GIR jeg bort sesongbilletten min...
---------------------------
"Puh, så varmt det er..(pause)... nå tenker jeg dommeren er våt i dusken sin…"
- Terje Dalby kommenterer en fotballkamp med kvinnelandslaget i OL i Atlanta
RednWhite
Opprinnelig postet av Holters
Tror du virkelig nordbet vet når FFK-treneren kommer til å bli ansatt?
Nei, men bare lurte på tidspunktet de satt der
Opprinnelig postet av Patrioten
Sven Gøran Eriksson 500.00
Ivar Hoff 1000.00
Finner det ganske fasinerende at de anser det som mer sannsynelig at Svennis dukker opp enn Hoff
Når det er sagt, det er svæt få navn på den lista jeg ønsker å se som FFK-trener...
Frua mener jeg ikke kan vise følelser, pøh, jeg har grått mer enn 1 gang etter at favorittlaget har snubla...
Gråt om kapp med regnet når biletten var sikra i dag...
skulle jeg valgt en fra denne lista, måtte det vært benny lennartsson eller nils arne eggen. (utelukker svennis)
med ffk til champions league!
Opprinnelig postet av knut
skulle jeg valgt en fra denne lista, måtte det vært benny lennartsson eller nils arne eggen. (utelukker svennis)
Tor Todesen og Ola by Rise hadde også blitt tatt godt imot hos meg.
Håper ikke på Semb for det er å få tilbake drillo i egen ung form!
Har vi noen bra!?
Charl8e
Røde, hvite er de beste..
Heia Heia FREDRIKSTAD!
Nå har Sollied fått sparken fotball.adressa.no/internasjonal/article71601.ece og Morgan har dratt på ferie, hmm, kan ferien være hos Sollied kanskje?
Det kan jo være at Sollied er på vei Rosenborg, for Rosenborg har ikke skrevet noen ny kontrakt med Tørum enda, kanskje Rosenborg vraker Tørum og satser på Sollied.
Hvem vet kanskje Tørum blir akktuell for oss?
Nå har Sollied fått sparken fotball.adressa.no/internasjonal/article71601.ece og Morgan har dratt på ferie, hmm, kan ferien være hos Sollied kanskje?
Det kan jo være at Sollied er på vei Rosenborg, for Rosenborg har ikke skrevet noen ny kontrakt med Tørum enda, kanskje Rosenborg vraker Tørum og satser på Sollied.
Dette høres mer realistisk ut enn at Sollied skal til FFK. Jeg tar gjerne imot Tørum...
Av alle de uviktige tingene her verden er fotball det viktigste. Heia FFK!
Det kan godt være tilfelle
SoccerProject: Helt konge managerspill på nett!
[url] http://www.soccerproject.com/index.php?section=3&lng=en&uID=37859 [url]
Det skandinaviske forumet:
http://forum.soccerproject.com/viewforum.php?f=48
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914