Hvem blir ny hovedtrener?
Opprinnelig postet av RuneT
Tror nok det hadde vært bra å få Kilner inn i klubben på en eller annen måte.. Er det noen som vet hvem spillerne i FFK ønsker seg som trener? Eller vil de ikke snakke om dette kanskje?
Er vel greit at det ikke går ut, vel? Da behøver ikke den nye treneren vite at han ikke var ønsket, hvis ikke de får som de vil...
---------------------------
Pear Pimples for Hairy Fishnuts!
Har kilder på at hvis klubben ikke har en ny trener på plass før 1.februar, vil de gå for Aune/haugen!!
En kan begynne å lure, spør du meg!
Uten PUNGÆÆÆR, ingen UNGÆÆÆÆR
Opprinnelig postet av Kristian B
Har kilder på at hvis klubben ikke har en ny trener på plass før 1.februar, vil de gå for Aune/haugen!!
En kan begynne å lure, spør du meg!
Tja.. Aune kan jo gjøre det bra. Men vi må for all del ikke ansette Ahlsen.
Uansett så tipper jeg at Aune en dag blir FFK trener.
Ser også gjerne at Enerly blir en del av teamet. Både fordi han fortjener det og fordi han er en utmerket humørspreder med (sannsynligvis) masse fotballkunskaper som vi kan dra nytte av.
Cupmester 2006
15 september 2002: FFK-Kvik Halden 7-1
SoccerProject: Helt konge managerspill på nett!
http://www.soccerproject.com/index.php?section=3&lng=en&uID=37859
Det skandinaviske forumet
[url]http://forum.soccerproject.com/index.php?c=12&sid=d6cae90b99afd657536cd84702325615[/ur
Tolker uttalelsen i dagens F-B om at "Ahlsen/Haugen&Aune" er like aktuelle som Sollied, slik at ingen av de egentlig er aktuelle. Dette fordi å få Sollied til FFK er utopi ( etter min mening).
Mao nye koster.
"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"
Kai Andersen. Dette er rett mann!
"I always said that it was an honour to serve Tottenham Hotspur and I feel the same every time I walk back into the stadium."
Sir Bill Nicholson
Egentlig jeg vet men kan dessverre ikke si .....
Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb
Opprinnelig postet av Klokan
Hva er det du ikke kan si?
Zoran "vet" vel det samme som jeg hørte idag, nemlig at Terje Høili har bladd opp ganske mange millioner og tilbudt Sollid en 3 års kontrakt, som blir besvart i løpet av helgen.
Jeg sier jeg har hørt det, men må innrømme at jeg ikke tror så veldig sterkt på dette.
FFK på toppen i 2006
Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb
Det er jammen ikke dette jeg vet ...... . Men du blir jammen en av de første (og ganske få da) som kommer til å vite det i.o.m. at du møter opp på sangkvelden i morgen....
Du er jammen smartere enn jeg trodde Zoran, for nå kommer det til å møte opp veldig mange i morra bare for å høre hva det er du vet.
FFK på toppen i 2006
Opprinnelig postet av Snæbbussaristokrat 1
Det er jammen ikke dette jeg vet ...... . Men du blir jammen en av de første (og ganske få da) som kommer til å vite det i.o.m. at du møter opp på sangkvelden i morgen....
Du er jammen smartere enn jeg trodde Zoran, for nå kommer det til å møte opp veldig mange i morra bare for å høre hva det er du vet.
I så fall vil F-B garantert være tilstede...
"If you think competence costs - try incompetence..."
FFK and Wisla Krakow forever...
Opprinnelig postet av Radoslaw
Opprinnelig postet av Snæbbussaristokrat 1
I så fall vil F-B garantert være tilstede...
Hadde vært gøy å lurt de, hi,hi.
Opprinnelig postet av tubbs
Hva ble sagt? Jeg begynner ¨å bli veldig utålmodig mht trenerspørsmålet nå kjenner jeg:) Sollid hadde vært topp, men det høres for godt ut til å være sant.
Ja, når ting høres for godt ut til å være sant, så er det som regel heller ikke sant.
Når jeg nevnte det jeg hadde hørt, så var det bare for å fortelle at man hører mye om dagen og at veldig mye av det man hører ikke har så veldig mye rot i virkeligheten, dessverre.
FFK på toppen i 2006
Detter er det noen som har skrevet på f-b`s komentarer...
http://www.f-b.no/apps/pbcs.dll/article?AID=/20070105/FFK/70105012/1009/AKTUELT
Heia FFK
«Gult kort for å kaste seg inn er greit. Til og med et rødt kort i ny og ned er OK, så lenge du gir alt. Jeg vil ha et grusomt lag. Jeg vil at motstanderne skal hate oss»
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914