Hvem blir ny hovedtrener?
Heretter skal alt som har med ny trener å gjøre diskuteres i denne tråden frem til en aktuell kandidat blir lansert fra offisielt hold.
Disse trådene har tidligere berørt temaet, men har blitt stengt:
- Spekulasjonstråd: Hvem skal ta over for Eggen?
- Tidligere Lyn trener Espen Olafsen skal være tilbudt trener jobb i FFK
- Pressekonferanse på stadion idag!
---------------------------
FFK - Norgesmestere 2006
2007: Nytt stadion med Tippeliga og Europaspill =D
Fortsatt god bedring Dagfinn!
Pear Pimples for Hairy Fishnuts!
Bra at trenerspørsmålet samles i denne tråden
Kortsiden Ultras-sitt ned og hold kjeft. Vi prøver å se kamp her !!!!
Hans Backe høres bra ut!!!
Det er en trener som kan føre oss videre! Så det bør væra et godt alternativ!
Håper Semb sitt navn er strøket fra alle lister over kandidater, han vil jeg aldri se i FFK!!
Opprinnelig postet av ffkmufc
Håper Semb sitt navn er strøket fra alle lister over kandidater, han vil jeg aldri se i FFK!!
Jeg var i utgangspunktet negativ til Semb, men det skyldes først og fremst manglende resultater med landslaget - som definitivt var på hell uansett.
Jeg tror ikke vi finner mange i Norge som har en så sterk fotballfaglig forståelse. Dersom Semb blir ansatt med mål for øyet å få FFK til å bli ekstremt gode i en 4-3-3 formasjon, med defensive kvaliteter (manglet i år) og offensiv vilje (var på plass i år) er jeg sikker på at Semb er mer enn kompetent nok til å gjøre det.
Semb har også rimelig sikkert et godt nettverk i utlandet, siden han har vært landslagstrener.
Så, altså: Semb ansettes med "ordre" om angrepsvillig gladfotball - FFK vinner serien i 2008.
Pear Pimples for Hairy Fishnuts!
Opprinnelig postet av denialsander
Opprinnelig postet av ffkmufc
Jeg var i utgangspunktet negativ til Semb, men det skyldes først og fremst manglende resultater med landslaget - som definitivt var på hell uansett.
Jeg tror ikke vi finner mange i Norge som har en så sterk fotballfaglig forståelse. Dersom Semb blir ansatt med mål for øyet å få FFK til å bli ekstremt gode i en 4-3-3 formasjon, med defensive kvaliteter (manglet i år) og offensiv vilje (var på plass i år) er jeg sikker på at Semb er mer enn kompetent nok til å gjøre det.
Semb har også rimelig sikkert et godt nettverk i utlandet, siden han har vært landslagstrener.
Så, altså: Semb ansettes med "ordre" om angrepsvillig gladfotball - FFK vinner serien i 2008.
For meg så er Semb Drillo Light, verken mer eller mindre.
Manglende resultater????
Semb er den nest beste Norske landslagstreneren gjennom tidene etter Drillo. Noe som førte til at Europas mest anerkjente fotballmagasin, France Football, kåret ham til årets trener i Europa i 1999.
Opprinnelig postet av Kent
Jeg var i utgangspunktet negativ til Semb, men det skyldes først og fremst manglende resultater med landslaget - som definitivt var på hell uansett.Manglende resultater????
Semb er den nest beste Norske landslagstreneren gjennom tidene etter Drillo. Noe som førte til at Europas mest anerkjente fotballmagasin, France Football, kåret ham til årets trener i Europa i 1999.
Semb fløt på hva Drillo hadde bygd opp. Når det gikk en stund så gikk det brått nedover synes jeg.
I forhold til Ove Christensen som FB har lansert som en mulig trenerkandidat, takket han nei til Viborg 19.desember.
Da skulle man nesten tro at han var på vei hit?
Dette skriver www.viborg-folkeblad.dk/apps/pbcs.dll/article om saken
Ifølge tidligere oplysninger skyldtes Christensens nej, at han stadig har for store mén efter en hofteoperation, men ifølge hovedpersonen er disse mén ikke årsagen.
- Det er et fortegnet billede af situationen, og det er ikke derfor. Jeg er i gang med at genoptræne, og det går ganske godt. Og der står heller ikke en ny klub og venter lige om hjørnet. Så der er ingen skjult dagsorden fra min side. Vi er bare ikke blevet enige, siger Ove Christensen til Viasatsport.com.
FFK for alltid!
RednWhite
Opprinnelig postet av HotDream
Mange gode forslag til trenere her.....Problemet blir jo å få en topptrener hit når organisasjons-modellen ikke er "spiselig". Vi trenger ikke ei nikkedokke, men en som kan føre FFK videre. Hvem vil ha en jobb hvor risikoen for avskjed er meget stor, og hvor man (som i FFK) kan bli nedstemt av et sportsutvalg bestående av et flertall som har mer greie på penger enn fotball??? Den som takker ja til noe sånt må være ganske desperat etter jobben......
Eller bare en som trenger pengene som klubben må ut med for å få en bra trener til en slik klubborganisasjon!
FFK for alltid!
Opprinnelig postet av HotDream
Mange gode forslag til trenere her.....Problemet blir jo å få en topptrener hit når organisasjons-modellen ikke er "spiselig". Vi trenger ikke ei nikkedokke, men en som kan føre FFK videre. Hvem vil ha en jobb hvor risikoen for avskjed er meget stor, og hvor man (som i FFK) kan bli nedstemt av et sportsutvalg bestående av et flertall som har mer greie på penger enn fotball??? Den som takker ja til noe sånt må være ganske desperat etter jobben......
Alt som har med organisasjonsstukturen å gjøre skal diskuteres i tråden "Spillet om makten (FFKs omorganisering)"
I denne tråden skal det kun diskuteres hvem som kan bli ny hovedtrener.
Vennligst ta dette til etterretning, slik at trådene ikke blir forsøplet og diskusjoner om samme tema foregår parallelt i flere tråder.
no.wikipedia.org/wiki/Jørn_Andersen
Da gjenstår det å se hva som skjer..
FFK for alltid!
I følge sikre kilder i ffk-systemet har Jørn Andersen i dag gitt FFK et muntlig ja til å trene klubben i de nærmeste årene. Det kommer ikke til å komme noen offisiell uttalelse fra klubben før etter jul fordi det da skal være en pressekonferanse og det dermed skal være et overaskelsesmoment. Dette må vel bety at det samtidig kommer en egen pressetalsmann til FFK?
Forza FFK!
Opprinnelig postet av brenne
Dette må vel bety at det samtidig kommer en egen pressetalsmann til FFK?
De sikre kildene dine sa ingen ting om det altså?
Tviler sterkt på at FFK har behov for en egen pressetalsmann. Det blir nok Morgan Andersen som hovedsaklig skal ta den biten fremover. Ellers er jeg også skeptisk til "sikre kilder" her på forumet, men FFK-ansatte skal få ha jula i fred, så jeg kommer i alle fall ikke til å ringe noen for å sjekke ut disse ryktene før den verste julestria er over.
Opprinnelig postet av Holters
Dette må vel bety at det samtidig kommer en egen pressetalsmann til FFK?
De sikre kildene dine sa ingen ting om det altså?
Tviler sterkt på at FFK har behov for en egen pressetalsmann. Det blir nok Morgan Andersen som hovedsaklig skal ta den biten fremover. Ellers er jeg også skeptisk til "sikre kilder" her på forumet, men FFK-ansatte skal få ha jula i fred, så jeg kommer i alle fall ikke til å ringe noen for å sjekke ut disse ryktene før den verste julestria er over.
Jeg pleier også å være svært skeptisk til såkalte sikre kilder. Men denne gangen er det noe annet Tro hva du vil!!!
Forza FFK!
RednWhite
Snæbbussaristokrat 1
Ble medlem: 15 feb 04
Lagt til: 23 des 06, 21:08
Endret: 23 des 06, 21:27
Jeg er ganske sikker på at ikke dette stemmer med virkeligheten på nåværende tidspunkt.I følge sikre kilder i ffk-systemet har Jørn Andersen i dag gitt FFK et muntlig ja til å trene klubben i de nærmeste årene. Det kommer ikke til å komme noen offisiell uttalelse fra klubben før etter jul fordi det da skal være en pressekonferanse og det dermed skal være et overaskelsesmoment. Dette må vel bety at det samtidig kommer en egen pressetalsmann til FFK?
I går ble klubben ferdig med å sette opp aktuelle kandidater, og det er blitt en liste med i alt 16 navn.
Det er først nå arbeidet starter med å komme frem til den kandidaten som vil få gleden av å føre FFK inn i en ny storhetstid.
I følge det jeg har hørt så skal det være et navn på listen som stikker seg ut i forhold til de andre, og som klubben er helt sikre på er en trener som vil bli akseptert av absolutt alle parter, også supporterne.
Så får vi bare håpe at dette er en trener som også har lyst til å ta over FFK, da tror jeg FFK virkelig får en kanon god trener. Ellers så finnes det sikkert mange interessante navn på listen, selv om ikke så mange er Norske..
Den personen som stikker seg ut er jeg ganske sikker på ikke er Jørn Andersen, selv om han også er en av kandidatene på listen.
FFK på toppen i 2006
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914