Pressekonferanse på stadion idag!
Opprinnelig postet av FFK1903
det vil snart vise seg hvem som har rett hehe å ja jeg er 100% sikkerOpprinnelig postet av paco
hehe håper dere legger dere flate når pressekonferansen er over da
Det er jo du som har alt å tape på dine uttalelser. Det er ingen som har sagt at Henning Berg blir FFK-trener garantert. Den eneste som er hundre prosent sikre på noe er deg, så den eneste som må legge seg flat er om Berg eventuelt blir FFK-trener...
Opprinnelig postet av paco
det vil snart vise seg hvem som har rett hehe å ja jeg er 100% sikker
Ærlig talt, den eneste som er opptatt av å ha rett her, er deg...og det er bare patetisk etter hvert.
---------------------------
"Puh, så varmt det er..(pause)... nå tenker jeg dommeren er våt i dusken sin…"
- Terje Dalby kommenterer en fotballkamp med kvinnelandslaget i OL i Atlanta
det vil snart vise seg hvem som har rett hehe å ja jeg er 100% sikker
Jeg har mitt på det tørre jeg, har ikke sagt noe sted at Berg blir trener, så om Berg ikke blir trener så har ikke jeg tatt feil på noen som helst måte.
For å spørre igjen, hvorfor er du 100 % på dette?
hehe håper dere legger dere flate når pressekonferansen er over da
Nå må du roe ned litegrann, paco. Hvorfor skal folk legge seg flate for kvalifisert gjetning? Man trenger ikke være spesielt smart for å skjønne at en haste-pressekonferanse for hele Norges sportspresse midt under finalen i håndball-EM betyr drastiske ting. Man trenger heller ikke være spesielt smart for å skjønne at når ting blir gjort på så kort varsel, er det ikke stor sannsynlighet for at det står en ny trener klar. Det meste tyder på at du har rett, paco. Men det er ikke det folk reagerer på. De reagerer på at du slår ting bombastisk fast på den måten uten å referere til noen kilder. Greit man ikke alltid kan røpe kildene sine, men det har noe med måten du sier det på....
Er en grunn til at jeg kaller meg A.Scheie og ikke D.Wathne....
God bedring, Dagfinn!
FFK,klubben i mitt hjerte :-)
Skjønner ikke hva vitsen er med pressekonferanse siden media vet alt før ting blir offentliggjort!?
Men det er bare å ønske Eggen lykke til videre og takke han for at han fikk oss tilbake i toppen!!
FFK,klubben i mitt hjerte :-)
Ufattelig synd!!
Ser ingen trener i Norge som er bedre enn Eggen men når ting har blitt som døm har blitt så trur jeg detta er det beste for laget!
Håper værtfall vi slepper Semb!!
Opprinnelig postet av adecco
Rimelig teit spørsmål kanskje, og det viser vel at jeg ikke har fulgt helt med, men hvor er Tor Trondsen og hva med ham i det nye trenerteamet som nå da med stor sannsynlighet kommer ?
Han er vel fortsatt trener i Lisleby tror jeg...
Opprinnelig postet av GurrBass
Det mest interessante nå er vel hvordan Eggen begrunner dette. Hvilke ord han velger å bruke...Skjønner ikke hva vitsen er med pressekonferanse siden media vet alt før ting blir offentliggjort!?
Men det er bare å ønske Eggen lykke til videre og takke han for at han fikk oss tilbake i toppen!!
Bjørn Jervell Hansen
Det her går så greit, det var på tide med en ny trener som ikke var så husvarm
Er rimelig sikker på at ny trener er på plass i løpet av kort tid.
En person igjen
Er det ingen som har tenkt muligheten at Eggen har funnet ny klubb?
Opprinnelig postet av adecco
Er det ingen som har tenkt muligheten at Eggen har funnet ny klubb?
Nei. Trur nok detta kun er pga Morgan og Eggens "krangel"
Dette er ikke bra. Har mer tro på kontinuitet på trenersiden og eggen har på ingen måte spilt seg ut via resultatene heller.
<bare ikke vi nå får berg,semb eller en annen idiot med forbundskontakter. Høgmo vel.!!!!phøy.
Ikke fornøyd med dette,og synes FFKs styre og stell driter seg ut.
Kortsiden Ultras-sitt ned og hold kjeft. Vi prøver å se kamp her !!!!
http://www.f-b.no/apps/pbcs.dll/article?AID=/20061217/FFK/61217002/1009/AKTUELT
Opprinnelig postet av tomroar
Det her går så greit, det var på tide med en ny trener som ikke var så husvarm
Er rimelig sikker på at ny trener er på plass i løpet av kort tid.
En person igjen
Jensen?
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914