Husk meg
Brukernavn
Passord

Film: Øyeblikkene - Tippeligaen 2006

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

SirLion

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 16 des 06, 03:00

Vil gjerne anbefale denne filmen, her er alt fra målkavalkader, til årets spiller, til årets redninger, treneravganger, ja you name it...

Kjøpte den på free record shop i torvbyen igår, og det jeg har rukket å se er veldig bra, man ser klipp fra kampene, intervjuer med trenere som Tom Prahl, Tom Nordlie, Ivar Morten Normark o.s.v...

Det som også er morsomt, er at de har laget ekstra scener, med Normark sine gullkorn blantannet, men ikke nok med det, men de har kåret årets ti redninger(rami er med der, tror det var nr 3 eller 4),årets spiller(som ble nannskog og pall gunnarson) og årets scoringer....

Denne filmen annbefales for alle fotballinterreserte, så løp og kjøp, eller ønsk dere den i julegave... Så har dere noe å kose dere med i romjula, og mot seriestarten 2007 :D

---------------------------

Ikveld, skal jeg drekke meg drita full og gå opp og danse på bordet etterpå =) Enerly til tv2 =)


DeMeNteD

Juniorspiller

Ble medlem: 03 mai 04
Innlegg: 198

Lagt til: 16 des 06, 13:16
Den var helt ok! Ikke noe mer!

---------------------------

Frihet For Ultras!!!!!


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 18 des 06, 15:37
kjøpte den på samme sted... var helt ok. ikke noe mer.. så faktisk to FFK scoringer på ekstramaterialet.. helt fantastisk..

---------------------------

SYNG FOR FAEN!!!!
FRIHET FOR ULTRAS!!!
STOLT MEDLEM AV FFF!


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6584

Lagt til: 29 des 06, 19:21
Har akkurat sett denne ferdig nå.

Synes det er en helt grei produksjon, faktisk nesten litt positivt overrasket. De har jo valgt ut et knippe "øyeblikk" fra Tippeligaen og gått mer i dybden på disse snarere enn å vise kort glimt av alt mulig. Det finner man i ekstramaterialet (10 beste mål, spillere, redninger). Der er også en interessant, men litt for kort, "behind-the-scenes"-dokumentar fra TV2s sendinger.

Litt svulstig og merkelig musikkbruk i bakgrunn og man kan alltid diskutere hvilke øyeblikk de har valgt å fokusere på, men gene


Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340