Husk meg
Brukernavn
Passord

Ny sang, "pippi langstrømpe"

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 3 2

Hjælmen

A-lagspiller
Ble medlem: 24 mar 03

Lagt til: 27 okt 06, 13:46

Sa at han som slet med å finne trøkke kunne høre den der!

Thats it!

---------------------------

Hva skal`n si, hva skal`n tru.
Elendigheta må snart snu!

Guillermo

A-lagspiller
Ble medlem: 15 aug 05

Lagt til: 27 okt 06, 14:57
Opprinnelig postet av Hjælmen

Sa at han som slet med å finne trøkke kunne høre den der!

Thats it!

Takk hjælmen

Svensk Magi

Klokan

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 apr 03

Lagt til: 27 okt 06, 17:57

Altså jeg vil ikke ødelegge nå men...

Den pippi sangen er grei men jeg får det ikke til.....

Når det gjelder hopping da kan vi heller bruke den enkle

Lalalalalalalalalaaaaaa ooooooooooo  Fredrikstad

Lalalalalalalalalaaaaaa ooooooooooo  Fredrikstad

Fra den tyrkiske videoen? Finner den ikke nå...

Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb

Martin_

Landslagsspiller
Ble medlem: 16 okt 05

Lagt til: 27 okt 06, 17:59
Jeg kan synge den for deg på tifoen Zoran.

Ellers, så foreslår jeg vi lager noen banner/tostangere med motiv hvem som synger ut hvem på Ullevaal...

Syng, eller forlat plankehaugenfeltet!

Guillermo

A-lagspiller

Lagt til: 06 nov 06, 18:42

Rosenborg brukte den seff igår!

Var sinnsykt fett når dem sang den

Svensk Magi

Kråkerøygutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 13 sep 04

Lagt til: 06 nov 06, 19:12
Jepp. Det hørtes veldig bra ut med måten de brukte tromma på.

FFK for alltid!
Cupfinalen 2006 - Tippeligaen 2007

Guillermo

A-lagspiller

Lagt til: 06 nov 06, 19:28

[quote=Kråkerøygutt1]Jepp. Det hørtes veldig bra ut med måten de brukte tromma på.[/quote

Hørte ikke så mye av sangen når jeg sto på PH-feltet.. men før kampen når vi blussa, så sto jeg mellom nye sittetribuna og Klokkesvingen, var utrolig fett

Svensk Magi

Kråkerøygutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 13 sep 04

Lagt til: 06 nov 06, 20:06
Blussa foran Nye Sitte ganske nære Klokkesvingen, og det trøkka godt når de satte igang.
Sykla forbi det lille toget de hadde til Stadion også, og der var det jo også bare den sangen de skråla på (når de ikke var opptatt med å slå på biler og bli påkjørt og sånn. (Var faktisk en som ble påkjørt, men heldigvis ikke noe alvorlig iom. at han var oppe og hoppa og skråla videre etterpå.))

FFK for alltid!
Cupfinalen 2006 - Tippeligaen 2007

Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04

Lagt til: 06 nov 06, 20:10
jeg har hatt pippi langstrømpe melodien på hjernen i hele dag for å si det sånn.. vi må også få til noe!

SYNG FOR FAEN!!!!
FRIHET FOR ULTRAS!!!
STOLT MEDLEM AV FFF!

ST

Juniorspiller

Ble medlem: 24 apr 06

Lagt til: 06 nov 06, 21:52
Endret: 06 nov 06, 21:52
Mhm, helt emig i at vi må få til noe med den.. Tenkte på å si til Zoran at vi skulle prøve den, men ble litt dumt i og med at jeg kom på det først 15 min før slutt.. Syns den sangen er helt rå, i hvert fall vis vi fikk til hoppinga som vi ser på videoen..! Kanskje på Cupfinalen ..?  

Semper Fi - Evig Troskap

FFK for Alltid!

Guillermo

A-lagspiller

Lagt til: 06 nov 06, 22:07
Tror det kan bli vanskelig å få til den på cupfinalen egentlig, syns vi kan vente med den til neste sesong.. evnt kjøre den andre "hoppesangen" - Shallalalala ååååååå Fredrikstad

Svensk Magi

Martin_

Landslagsspiller

Lagt til: 07 nov 06, 10:55

Da syntes jeg heller vi skal bruke Pippi Langstrømpe, siden vi sannsynligvis får megafon, og kan kjøre den over der. "Shalalalalalala åååå Fredrikstad" er vanskelig å holde rytmen på, mye lettere på pippi langstrømpe.

Hvem ler av hvem nå, Bastionen?

"Plankehaugen fikk Bastionen til å høres ut som en dårlig utgave av pensjonerte slakteres bygdekor til sammenlikning"

ST

Juniorspiller

Lagt til: 07 nov 06, 19:58

Må si meg enig med Martin_ .. Syns den " Shalalalala åååå Fredrikstad" var litt vanskelig jeg.. 

"Pippi" sangen er mye bedre..

Semper Fi - Evig Troskap

FFK for Alltid!

Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04

Lagt til: 07 nov 06, 20:15
Opprinnelig postet av ST

Må si meg enig med Martin_ .. Syns den " Shalalalala åååå Fredrikstad" var litt vanskelig jeg.. />

vanskelig? den er jo superenkel.. :)

SYNG FOR FAEN!!!!
FRIHET FOR ULTRAS!!!
STOLT MEDLEM AV FFF!

ST

Juniorspiller

Lagt til: 07 nov 06, 20:18
Opprinnelig postet av Husgutt
Opprinnelig postet av ST

Må si meg enig med Martin_ .. Syns den " Shalalalala åååå Fredrikstad" var litt vanskelig jeg.. />

vanskelig? den er jo superenkel.. :)

Ok, kanskje ikke vanskelig er det rett ordet.. Men jeg syns "Pippi" er bedre...

Semper Fi - Evig Troskap

FFK for Alltid!

Martin_

Landslagsspiller

Lagt til: 07 nov 06, 20:56
Den er vanskelig for oss, siden vi ikke har brukt den så mye før osv. Merket med en gang at takten falt ut når vi prøvde den på Ullevaal. Derfor prøver vi heller pippi, er mitt forslag.

"Plankehaugen fikk Bastionen til å høres ut som en dårlig utgave av pensjonerte slakteres bygdekor til sammenlikning"

Møklegård

Landslagsspiller

Ble medlem: 17 des 03

Lagt til: 07 nov 06, 21:27

Å stå på ullevål å øve inn sanger som Klanen, Kjernen og diverse andre norske supporterklubber har brukt i lange tider er bare flaut. Faan...... det er hævvevis av melodilinjer det går ann å lage tribunesanger av. Og........den pippisangen er tøff nok den, men den er spredd rundt via "youtube" til alle verdens hjørner. og alle skal synge den for sitt lag. Må vi også det? Litt stolthet bør vi ha!

Etterlysning:
FFKsupporter med ett ben, blind, døv og nylig kastrert.
Kallenavn:"Lucky".

Guillermo

A-lagspiller

Lagt til: 07 nov 06, 21:43
Opprinnelig postet av Møklegård

Å stå på ullevål å øve inn sanger som Klanen, Kjernen og diverse andre norske supporterklubber har brukt i lange tider er bare flaut. Faan...... det er hævvevis av melodilinjer det går ann å lage tribunesanger av. Og........den pippisangen er tøff nok den, men den er spredd rundt via "youtube" til alle verdens hjørner. og alle skal synge den for sitt lag. Må vi også det? Litt stolthet bør vi ha!

Er vel ganske vanskelig å finne en melodi noen andre ikke har? de fleste melodiene er jo så å si like!

Svensk Magi

Martin_

Landslagsspiller

Lagt til: 07 nov 06, 22:01

Får faktisk ikke blitt mer enig. Nå skal vi vise fotballnorge at vi er norges beste supportere med det vi har frafør, som er vårt.

Møklegård

Landslagsspiller

Ble medlem: 17 des 03

Lagt til: 07 nov 06, 22:10
Opprinnelig postet av Guillermo

Er vel ganske vanskelig å finne en melodi noen andre ikke har? de fleste melodiene er jo så å si like!

Enig i at det KAN være vanskelig, men hvorfor altid velge den enkleste veien. Sanger som "shalalalalalala åååh Vålenga og "pippisangen" er "hete". Dvs. at som regel kommer det en tøff video fra sør-europa, som "alle"  supportergrupper vil kopiere. Greit nok det. Men er sangen i bruk av de største supporterklubbene i Norge, pluss som oftest noen av de mindre, mener jeg  særiøst vi må finne på no bedre.

Etterlysning:
FFKsupporter med ett ben, blind, døv og nylig kastrert.
Kallenavn:"Lucky".

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 3 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

02/12/2024 15:21 | 60f95d23