Husk meg
Brukernavn
Passord

Cupfinalebiletter fra Bilettluka.no

Juniorspiller
Ble medlem: 31 mar 05

Lagt til:
Har heller ikke fått noe fra dem enda. Kan ikke skjønne hva som tar så lang tid?? Føler meg heller ikke trygg før jeg har de i hånda....

---------------------------

Varme tanker til Dagfinn Enerly....

A-lagspiller

Ble medlem: 18 aug 03

Lagt til:
Da er vi nok flere. Virker som ingen har fått billettene. Skummelt....

Marching on together!

A-lagspiller

Ble medlem: 04 mai 04

Lagt til:
Det er jo en mulighet at det er NFF som har hindret Billettluka å sende dem ut, slik at billetthaier får kortere tid på seg til selge dem på svartebørs? ER vel disse billettene det var "enklest" å få tak i? Men jeg gleder meg til jeg har dem i henda.

Stolt Oslo Aristokrat

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 06

Lagt til:
Men nå er det jo slik at "svartebørssalg" i norge pr.dags dato er lovlig, så synes det virker tynt da.

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06

Lagt til:
Da jeg ringte å klaga om onsdan, sa de at de skulle begynne å sende ut da. Hvis ikke de kommer i dag skal jeg ringe å klage igjen...

For sammen er vi sterke, og det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
http://www.plankehaugen.no
----
Msn : frpau@hotmail.com
----

Knøttespiller
Ble medlem: 11 jun 03

Lagt til:

Fikk dette svaret fra Billettluka nå:

Hei,
Vi holder på med utsendelse av disse nå!

Mvh
Billettluka.no 
Vector

A-lagspiller

Ble medlem: 04 mai 04

Lagt til:
Opprinnelig postet av ffk-4ever
Men nå er det jo slik at "svartebørssalg" i norge pr.dags dato er lovlig, så synes det virker tynt da.

Selv om det lovlig er det jo mulig å prøve og begrense salget? Fint at noen har giddet å mase. Håper på billetter i løpet av uka!

Stolt Oslo Aristokrat

Landslagsspiller

Lagt til:
Siden de begynte med det i forrige uke, burde de være fremme nå....Sitter på vent nå for å klage. Tydligvis mane som gjør det samme....

For sammen er vi sterke, og det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
----
----

Bedriftsspiller
Ble medlem: 01 okt 06

Lagt til:
Og der dumpet den etterlengtede "MELDING OM VERDI-/REKOMMANDERT POSTSENDING" ned i min kasse....

Så da er de tydeligvis på vei til posten og menge seg litt med de eldre damene på posten, før det blir sin tur..
Og finalen er sikret...

PS; det står A4 som avsender... merkelig, men uvesentlig..

brumbrum til kontoret

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ta livet som en spøk, det kommer ikke i reprise alikevel...

Knøttespiller

Ble medlem: 02 aug 06

Lagt til:
Endret:
Ringte billettluka her om dagen ettersom jeg hadde begynt å kaldsvette fordi jeg syntes det begynte å drøye med billettene. Ho dama på kundeservice der holdt på å le seg ihjel, de hadde fått sykt mange telefoner fra svæært bekymrede, voksne menn

Forøvrig sa hun at de sendte ut billettene forløpende, men at alle skulle få dem før utgangen av oktober.

Krut har større kraft enn joik. Deal with it.

Landslagsspiller

Lagt til:
Endret:

Kan hende det står A4 pga at ikke postansatte skal stikke av med bilettene...

EDIT : JJJJJJJJJAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA, der var de  

---
----
----

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03

Lagt til:
bilettene er hos meg!!!! Henta de på posten ista!!!!! HERLIG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jørn Moum
FFK, The Pride of Norway!

«I 1969 kuttet jeg ut kvinner og alkohol - og det var de verste
20 minutter i mitt liv» George Best (1946-2005)

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03

Lagt til:
Nå bør mine komme relativt fort!!!

Fredd

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 apr 03

Lagt til:
jeg fikk mine i dag....

Frua mener jeg ikke kan vise følelser, pøh, jeg har grått mer enn 1 gang etter at favorittlaget har snubla...

Gråt om kapp med regnet når biletten var sikra i dag...

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03

Lagt til:
Endret:

Fikk også en hyggelig beskjed i postkassa mi i dag, så i morgen får jeg hentet billettene. Skal bli godt å ha dem mellom hendene. Og dagens gladnyhet var at jeg i tillegg til disse fire billettene i Colasvingen klarte å få tak i en billett i VG-svingen, så nå får jeg med meg cupfinalen på riktig tribune også!

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 aug 06

Lagt til:
Jeg fikk billettene mine i går jeg også, så nå kan jeg puste rolig igjen.

Nå burde jeg konsentrere meg om å prøve å komme meg på Stadion nå førstkommende søndag...

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 apr 03

Lagt til:
Nå skal jeg vare stygg og slem igjen.... Lurer på hvor mange av Dere som skriker så høyt her har kjøpt billetter til Odd kampen.  

Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til:
Opprinnelig postet av Klokan
Nå skal jeg vare stygg og slem igjen.... Lurer på hvor mange av Dere som skriker så høyt her har kjøpt billetter til Odd kampen.  

Hva ønsker du egentlig å oppnå med kommentarer som dette...?

Ansvarlig redaktør

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 04

Lagt til:

he..he..

Håper du har gjort det hvertfall (smisk), din røver.

Moss !?....nei et sted får vi jaggu sette ned strikken.
Send en hund etter øl...

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03

Lagt til:
Opprinnelig postet av Holters

Å få folk vekk fra dataen vel. Er ikke sikkert at alle gidder å dra.

Ansvarlig redaktør

Lagt til:
Opprinnelig postet av Rune Haugen

Å få folk vekk fra dataen vel. Er ikke sikkert at alle gidder å dra.

Og det oppnår man ved å spre eder og galle? Gjentatte ganger snakke nedlatende om folk? Synes Klokan har uttalt seg ekstremt lite psykologisk gang på gang her i det siste.

Ansvarlig redaktør

Landslagsspiller

Lagt til:
Endret:

Og det oppnår man ved å spre eder og galle? Gjentatte ganger snakke nedlatende om folk? Synes Klokan har uttalt seg ekstremt lite psykologisk gang på gang her i det siste.

Synes du det var å spre eder og galle ?? Da tåler dere fader i meg lite. Og du synes han uttaler seg ekstremt lite psykologisk. Tror du han hadde fått flere til å delta på 2-stangs ved å være mer høflig i vendingane. Ærlig talt det tror ikke jeg en døyt på. Det hadde kommet like lite folk uansett åssen han hadde ordlagt seg.

Landslagsspiller

Lagt til:
Jeg tror ikke det i første rekke er folk som skriver på dette forumet som velger å bli hjemme på søndag....

Landslagsspiller

Lagt til:
Opprinnelig postet av Costanza
Jeg tror ikke det i første rekke er folk som skriver på dette forumet som velger å bli hjemme på søndag....

Det er jeg enig i, men noen er det nok, og det er sikkert de han prøver å vekke.

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 apr 03

Lagt til:
Vil bare vise hvor skuffet jeg er med Fredrikstad folket. For 2 uker siden har det vært skrik til de grader om billetter for en eller annen kamp som spilles en gang i november men vil gjerne se hvor mange som dukker opp på søndag. Og da skal entkelte fortelle meg at det er urettferdig fordeling av billeter. jeg skjønner godt at enkelte bor milevis herfra og det er snakk om prioriteringer men kjære venner - jeg synes det er jammen viktigere å vinne kampen mot ODD enn kuppfinalen.   I tillegg så er jeg drittlei diverse innblandinger med tanke på Plankehaugen arbeidet og eller ting som skjer med supporter ting. Det var et hav av folk som har kritisert styre og andre men ingen stiller opp når man trenger å ta tak i. Målet mitt er å provosere litt og vekke f..... i folket så dem skjønner at her trenges det mobilisering av hele byen for at vi skal klare oss i neste 3 (4) kamper. Legg merke til dem som skryter om å få billetter da. Hvor mange av dem kommer til å møte opp på stadion til søndag. Jeg mener alle skal ha så mye å si , å blande seg i alt mulig men til syvende og sist når en skal yte litt så skjer det ingenting gang på gang.  

Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb

Copyright © ffksupporter.net 2003-2026 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

';

21/02/2026 11:13 | 00fd8b25