Cupfinalebiletter fra Bilettluka.no
---------------------------
Varme tanker til Dagfinn Enerly....
Marching on together!
Stolt Oslo Aristokrat
For sammen er vi sterke, og det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
http://www.plankehaugen.no
----
Msn : frpau@hotmail.com
----
Fikk dette svaret fra Billettluka nå:
Opprinnelig postet av ffk-4ever
Men nå er det jo slik at "svartebørssalg" i norge pr.dags dato er lovlig, så synes det virker tynt da.
Selv om det lovlig er det jo mulig å prøve og begrense salget? Fint at noen har giddet å mase. Håper på billetter i løpet av uka!
Stolt Oslo Aristokrat
.Sitter på vent nå for å klage. Tydligvis mane som gjør det samme....
For sammen er vi sterke, og det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
----
----
Så da er de tydeligvis på vei til posten og menge seg litt med de eldre damene på posten, før det blir sin tur..
Og finalen er sikret...
PS; det står A4 som avsender... merkelig, men uvesentlig..
brumbrum til kontoret
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ta livet som en spøk, det kommer ikke i reprise alikevel...

Forøvrig sa hun at de sendte ut billettene forløpende, men at alle skulle få dem før utgangen av oktober.
Krut har større kraft enn joik. Deal with it.

Kan hende det står A4 pga at ikke postansatte skal stikke av med bilettene...
EDIT : JJJJJJJJJAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA, der var de 
---
----
----

Jørn Moum
FFK, The Pride of Norway!
«I 1969 kuttet jeg ut kvinner og alkohol - og det var de verste
20 minutter i mitt liv» George Best (1946-2005)
Fredd
Frua mener jeg ikke kan vise følelser, pøh, jeg har grått mer enn 1 gang etter at favorittlaget har snubla...
Gråt om kapp med regnet når biletten var sikra i dag...
Fikk også en hyggelig beskjed i postkassa mi i dag, så i morgen får jeg hentet billettene. Skal bli godt å ha dem mellom hendene. Og dagens gladnyhet var at jeg i tillegg til disse fire billettene i Colasvingen klarte å få tak i en billett i VG-svingen, så nå får jeg med meg cupfinalen på riktig tribune også!

Nå burde jeg konsentrere meg om å prøve å komme meg på Stadion nå førstkommende søndag...
Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb
Opprinnelig postet av Klokan
Nå skal jeg vare stygg og slem igjen.... Lurer på hvor mange av Dere som skriker så høyt her har kjøpt billetter til Odd kampen.
Hva ønsker du egentlig å oppnå med kommentarer som dette...?
Ansvarlig redaktør
Nå skal jeg vare stygg og slem igjen.... Lurer på hvor mange av Dere som skriker så høyt her har kjøpt billetter til Odd kampen.
he..he..
Håper du har gjort det hvertfall (smisk), din røver.
Moss !?....nei et sted får vi jaggu sette ned strikken.
Send en hund etter øl...
Opprinnelig postet av Holters
Å få folk vekk fra dataen vel. Er ikke sikkert at alle gidder å dra.
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Å få folk vekk fra dataen vel. Er ikke sikkert at alle gidder å dra.
Og det oppnår man ved å spre eder og galle? Gjentatte ganger snakke nedlatende om folk? Synes Klokan har uttalt seg ekstremt lite psykologisk gang på gang her i det siste.
Ansvarlig redaktør
Og det oppnår man ved å spre eder og galle? Gjentatte ganger snakke nedlatende om folk? Synes Klokan har uttalt seg ekstremt lite psykologisk gang på gang her i det siste.
Synes du det var å spre eder og galle ?? Da tåler dere fader i meg lite. Og du synes han uttaler seg ekstremt lite psykologisk. Tror du han hadde fått flere til å delta på 2-stangs ved å være mer høflig i vendingane. Ærlig talt det tror ikke jeg en døyt på. Det hadde kommet like lite folk uansett åssen han hadde ordlagt seg.
Opprinnelig postet av Costanza
Jeg tror ikke det i første rekke er folk som skriver på dette forumet som velger å bli hjemme på søndag....
Det er jeg enig i, men noen er det nok, og det er sikkert de han prøver å vekke.
Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb
Copyright © ffksupporter.net 2003-2026 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
21/02/2026 11:13 | 00fd8b25