Vedrørende tostangs flagg
Yepp nå er vi i gang folkens. Vet at vi har sticky tråd på denne men jeg er redd at det er mange som kommer til å hoppe over denne viktige beskjeden og derfor nytt tråd.
Vi samles på gamle Lahelemoen skole onsdag 27.09. klokka 18.00. Fint hvis dere kan komme så mange som mulig og ta gjerne med dere venner også. ja det kan bli trangt om plassen men det ordner seg sikkert. Materialet og alt annet finnes på skolen ta med deg god vilje og ideer og det kan bli kjempe fint syn på Ullevål mot Lyn.
---------------------------
Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb
P.S. fint hvis dere som har bestem dere å komme skriver her at dere kommer. Kjekt å få vite hvor mange er det som kommer...
Dinamo Zagreb
Hm, ser det er mange som viser interesse da.....
Vil bare si en ting. Jeg har gitt opp bortekamp med Dinamo i UEFA-kuppen 28.09. mot Auxere kun for å få til denne onsdag så nå må dere jammen vise frem hva dere er laget av og møte opp mannsterke.
Dinamo Zagreb
Skulle gjerne vært med men kan ikke siden jeg jobber i Oslo.
Husk på at stengene skal være av plastik, ellers så får man det ikke inn på Ullevall til Cupfinalen
SYNG FOR FAEN!!!!
FRIHET FOR ULTRAS!!!
STOLT MEDLEM AV FFF ULTRAS!!
FFK FANATICS FELLOWSHIP
Syng, eller forlat plankehaugenfeltet!
- Martin Unneberg, medlem nr. 1065, syngende supporter, og ikke-liker av ikke-syngende supportere.
Tjaaaaaaaaaaaaaa
Ser at alle er beigeistret for finalen og da er det enda flere som har lyst til å bidra med.
Kan ikke se at det er stor interesse så jeg minner bare en gang til . Førstkommende onsdag 27.09.06. 18.00
Dinamo Zagreb
Burn in hell, por favore..
Er det bare denne dagen som er blitt satt av til dette? Eller kommer det flere dager?
Jørn Moum
FFK, The Pride of Norway!
«I 1969 kuttet jeg ut kvinner og alkohol - og det var de verste
20 minutter i mitt liv» George Best (1946-2005)
-Dagfinn Enerly i mine tanker!! Riktig god bedring Dagfinn!!!-
"Vær forandringen du vil se..."
Ja ... det var akuratt ikke kamp om plassen i går ...
Merkelig at det møter opp 3 nye mennesker bortsett fra dem som er der så å si hver dag. Skjønner ikke dette her. Mange som har mye å si men når en skal trå til med litt jobb da er det ingen.-... synd det jammen
Dinamo Zagreb
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
02/12/2024 15:21 | 60f95d23