Husk meg
Brukernavn
Passord

semifinale, FFK-Start

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 29 aug 06, 02:26

mulig det finnes en tråd allerede, men har ikke tid til å lete nå!

 

Jeg trenger litt hjelp!  jeg og min far har sesongkort sammen på stadion, og skal på semifinalen, billettene der er jo greie, vi har jo forkjøpsrett, men, kona mi ønsker også å være med, og da melder problemet seg, tror jeg da, for det er vel ikke mulig å få tre plasser vedsidenav hverandre, hvis vi bare har to sesongkort? eller kan dette fikses på i aristokraten? noen som vet?  Oså, han som sitter vedsiden av far min, han skal ikke dit på semifinalen, så han sa at jeg kunne kjøpe biletten hans, og bare si at jeg har tillatelse fra han, men så leste jeg dette: sarpsborg arbeider blad, og da blir jeg litt i tvil om jeg får hentet ut billetten hans!  synes også det er forkastelig at folk skal bløffe seg til plasser de ikke har krav på! Frekkhet er det, enkelt og greit!

 

hehe, okay, det var mitt lille innspill, hversåsnill å svar meg...

---------------------------

Jørn Moum
FFK, The Pride of Norway!

«I 1969 kuttet jeg ut kvinner og alkohol - og det var de verste
20 minutter i mitt liv» George Best (1946-2005)

-Dagfinn Enerly i mine tanker!! Riktig god bedring Dagfinn!!!-


JonAG

A-lagspiller

Ble medlem: 18 aug 03
Innlegg: 295

Lagt til: 29 aug 06, 08:27
Plass for kona di kan du helt sikkert fikse, men da tror jeg skal være heldig. Tipper at de fleste med sesongkort vil se kampen. For å få plassen til naboen din trenger du forhåpentligvis mer enn en tillatelse. Da jeg var nede for å kjøpe billett ble jeg ikke spurt om bevis for mitt sesongkort, og kunne derfor (hvis jeg ønsket) skaffet meg hvilken plass jeg ville. Dette er i følge Aristokraten nå innskjerpet. Skaff deg dokumentasjon på naboplassen, så blir alt korrekt.

---------------------------

Marching on together!


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 29 aug 06, 12:45
Det letteste hadde vært om sidemann hadde kjøpt billetten, og så solgt den til deg, men det gidder han vel ikke ??

Fido

Bedriftsspiller
Ble medlem: 27 aug 06
Innlegg: 2

Lagt til: 29 aug 06, 13:01
Det er bare å ta med bill til naboen eller ref.nr bill står på. Ang det å hente ut billettene til andre er ikke det særlig smart da det er veldig enkelt å finne ut hvem som har gjort det. Tror ikke han som eier plassen blir så veldig happy når han ser hvem som sitter på plassen hans!!!

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 29 aug 06, 13:09
Opprinnelig postet av Fido
Det er bare å ta med bill til naboen eller ref.nr bill står på. Ang det å hente ut billettene til andre er ikke det særlig smart da det er veldig enkelt å finne ut hvem som har gjort det. Tror ikke han som eier plassen blir så veldig happy når han ser hvem som sitter på plassen hans!!!


Men sidemann sa jo til han at han ikke skulle på kampen.

fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 30 aug 06, 02:13
alt har ordnet seg, jeg har fått tak i de bilettene jeg trenger! så da er det bare å glede seg til smi finalen i nm!

---------------------------

Jørn Moum
FFK, The Pride of Norway!

«I 1969 kuttet jeg ut kvinner og alkohol - og det var de verste
20 minutter i mitt liv» George Best (1946-2005)

-Dagfinn Enerly i mine tanker!! Riktig god bedring Dagfinn!!!-


pss

A-lagspiller

Ble medlem: 27 mar 03
Innlegg: 673

Lagt til: 03 sep 06, 16:55
Når er det de uavhentede billettene til semifinalen blir lagt ut for salg? Altså de billettene som sesongkortinnhaverene ikke benytter seg av?

---------------------------

Vi mistet aldri troen - Vi har oppnådd mer en forventet år etter år, vi møtte motgang, og snudde den til seier. Pass dere fotballnorge: "Man leker ikke med ild"


Per Egil

Moderator

Ble medlem: 01 apr 05
Innlegg: 2141

Lagt til: 03 sep 06, 16:58
De legges ut i morgen, mandag. Sesongkort-folket hadde forkjøpsrett til og med i dag.

---------------------------

Ære være Plankebyen



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340