Fredrikstad have signed Icelandic striker Jóhannsson
det er vel greit å gi han en sjansje. Vi ser jo fort om det er en som fortjener å bli kjøpt for 2 mill og få 3 årskontrakt.
Men må jo si meg enig med de som er skeptiske til en prisstigning på omtrent 2000 % på en måned, det bør jo ikke bety noe
Håper inderlig det stemmer at det er en forterkning og ikke blir nok en fyllmasse. Morgan har vel lovet at han er god nok for å gå rett inn og forsterke laget , regner med at det fom. 2. omgang mot start og resten av sesongen han skal spille.
---------------------------
Heia FFK
Han har spilt kamper for to forskjellige lag på Island i july, og er dermed ikke spilleklar for klubb utenfor Island på ett år.
Sakset fra fredrikstadfk.no:
"Da Gardar meldte overgang fra Keflavik til Valur FC i juli, oppfatter NFF at han ikke kan skifte til ny klubb utenfor Island før et år etter overgangen fra Keflavik til Valur FC. Han har altså spilt kamp både for Keflavik og Valur FC i juli 2006. NFF viser til FIFAs overgangsregler "
Etterlysning:
FFKsupporter med ett ben, blind, døv og nylig kastrert.
Kallenavn:"Lucky".
Heia FFK
SYNG FOR FAEN!!!!
FRIHET FOR ULTRAS!!!
STOLT MEDLEM AV FFF!
Jeg sitter igjen som et eneste stort spørsmålstegn.
Kanskje vi kan være glad for det, slik at det kommer inn en kvalitetspiss isteden?
En tredje islending kanskje, se ikke bort i fra, hi,hi
Opprinnelig postet av seal_dm
Står ingen sted på FB dette. Noen med link? Dette går ikke an.
http://fredrikstadfk.no/default.asp?ArtID=514 her er link til saken... Bare å finne en ny spiss detta..
God bedring Dagfinn Enerly
Vel hvis det blir sånn så kan vel alle de som mente at dette allerede var ett bomkjøp glede dere.
Fredrikstadfk skriver at avtalen ikke vil være gyldig hvis de ikke får disp.
Har vi jo tross alt mer peng til ny gubbe.
ikke heng morgan enda da folkens...
Det som er helt ufattelig er jo at ikke media har fisket opp dette...
Heia FFK
Spennende å se hva som skjer her. Men når sant skal sies; jeg blir ikke veldig fortvilet om det ikke blir noe av denne overgangen - etter at jeg så overgangssummen.
http://www.f-b.no/apps/pbcs.dll/article?AID=/20060825/FFK/108260008/1009
da var det ute..
Fy faen så skuffa jeg er....uffffffff...dette lukter møkk...
og dette blir gjort av proffe folk....proffe meg i ræva
Heia FFK
At de ikke lærte dette med Thomas Myhre i fjor.
For; 1. juli 2005 trådte det i kraft en ny regel fra FIFA. Den sier nemlig at man ikke kan spille fotball for flere enn to klubber i løpet av året.
Hele artikkelen lyder slik:
– En spiller kan være registrert for maks tre klubber i perioden 1. juli til 30 juni det påfølgende året. I denne perioden kan spilleren bare spille offisielle kamper for to klubber.
Det betyr i praksis at Myhre er nødt til å returnere til FFK om han ønsker å spille fotball for en annen klubb enn Charlton, før 1 juli 2006.
www.f-b.no/apps/pbcs.dll/article
Men dette er kanskje til det beste, for å kjøpe en ukjent blad fra Island for 2 millioner, som var verdt 100 000 for litt siden, så begynner jeg virkelig å lure. Kjøp inn en målgarantist eller spar pengene til vi har råd til en.
EDIT: Og selvfølelig måtte noen være før meg å poengetere det med Myhre, damn you Patrioten!
FFK SUPPORTER FRA HOVEDSTADEN
Uansett hvordan man vender og vrir på det har FFK driti på draget når de ikke har tenkt på dette før nå.
Men jeg reagerer på formuleringen om 100% profesjonell fotballspiller. Dersom det er slikat Gardar har hatt semi-proff kontrakt med Valur er ikke alt håp ute. Mener å ha lest et sted at dette har noe med noen EU-bestemmelser om retten til arbeid og fri flyt av arbeidskraft.... Men er langt ifra sikker på det jeg sier nå...
Er en grunn til at jeg kaller meg A.Scheie og ikke D.Wathne....
God bedring, Dagfinn!
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914