Fredrikstad have signed Icelandic striker Jóhannsson
Lyst til å ha det som med Ringberg/Hansen igjen jeg, nå med Elyounoussi / Jóhannsson
Vet noen om han er best med høyre eller venstre fot ?
---------------------------
Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da
http://keiko99.net
Lenge leve "hjørnet"!
FFK FFK FFK !!!!
For å være helt ærlig,så har jeg ikke hørt om denne spilleren!! hehe..
Men vi vet jo hva islandske spillere klarer å utrette i Norge,så jeg gleder meg veldig til å se denne spilleren i aksjon
Velkommen til klubben, Garðar
FFK,klubben i mitt hjerte :-)
Opprinnelig postet av zippi
Ettersom han har vært solgt og kjøpt en gang tidligere i år, så er det snakk om et halvt års leie. Ihvertfall av det jeg skjønte på fotbolti.net. Men FFK har nok sikret seg opsjon på kjøp.Det er nok ikke snakk om leie. skriver under 3,5-års kontrakt med FFK.
Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da
http://keiko99.net
SYNG FOR FAEN!!!!
FRIHET FOR ULTRAS!!!
STOLT MEDLEM AV FFF!
I følge Andersen være med i troppen mot Start førstkommende søndag, dersom resultatet av legesjekken er positivt.
Da har vi to nye spisser klare allerede mot Start.. Gleder meg... Heldigvis er David Nielsen ute for start også;)))
da er kanskje begge de nye klare før start-kampen da!
Keiko: Han er venstrebent såvidt jeg kan lese..
Snæbbuss #78: og han er 184cm, akkurat som deg
Jenta i gutteflokken!
Lenge leve "hjørnet"
FFK-Supporter
Ble medlem: 07 apr 03
Lagt til: 22 aug 06, 11:22
Endret: 22 aug 06, 11:23
Tviler på det gitt... http://www.fredrikstadfk.no/default.asp?ArtID=506
-Dessverre blir det ikke noe av overgangen til Spephen Ward likevel. Han har ombestemt seg med tanke på FFK, sier FFKs konstituerte daglige leder, Morgan Andersen.
FFK i Cupfinale 2006 !!!
Opprinnelig postet av keiko99
Opprinnelig postet av zippi
Ettersom han har vært solgt og kjøpt en gang tidligere i år, så er det snakk om et halvt års leie. Ihvertfall av det jeg skjønte på fotbolti.net. Men FFK har nok sikret seg opsjon på kjøp.Det er nok ikke snakk om leie. skriver under 3,5-års kontrakt med FFK.
Det er nok denne han sikta til : Garðar Jóhannsson á leið til Fredrikstad
blir ikke dette: på vei til Fredrikstad
Opprinnelig postet av wergis
Virker likevel litt rart.. Er det ikke sånn at en spiller ikke kan bytte klubb mere enn en gang pr sesong??
Men håper seff. at denne mannen kan skyte FFK oppover og tabellen hvis det blir en realitet
Er det noen som kan svare på dette?
Heia FFK
Kan jo uansett ikke gå i vasken nå?
Opprinnelig postet av JohnnyB
Tror det er to. Når Myhre kom til Fredrikstad gikk han videre samme sesong, men han kunne ikke bytte tilbake før neste. Mener det var noe sånnt.
Kan jo uansett ikke gå i vasken nå?
Fra regelverket til NFF:
§ 16. Overgang/utlån av spiller under profesjonell kontrakt.
§ 16 – 1 Generelle betingelser
a) For profesjonell spiller er det en begrensning på én overgang eller et utlån i perioden (01.04 – 14.11). Ved utlån regnes utlånet og tilbakegangen etter endt utlånsperiode som en overgang. Ved utlån regnes overgangen fra utlånsdatoen.
Begrensingen i antall overganger/utlån i perioden 01.04 til 14.11 er ikke til hinder for at spiller som er lånt ut, kan få permanent overgang til klubben som låner spilleren innenfor utlånsperioden.
b) Klubb som ønsker å ansette en profesjonell spiller under kontrakt, skal informere både nåværende klubb og spilleren skriftlig på etterviselig måte før den starter forhandlinger med noen av dem.
c) Ved overgang eller utlån av profesjonell spiller kan spilletillatelse for ny klubb kun gis i de årlige overgangsvinduene.
Følgende overgangsperioder gjelder i Norge:
• Vintervinduet: 15.11 til 31.03.
• Sommervinduet: 01.07 til 31.08.
Forbundsstyret kan i særskilte tilfeller dispensere fra overgangsvinduene.
Heia FFK
Opprinnelig postet av Lex
Mulig jeg er litt tett i pappen nå, men dette her blir jo 2.gangen i denne perioden...er jeg helt på klubbhuset bak mål nå?
Hadde virkelig vært godt håndtert dersom vi går glipp av han som KUNNE spilt, men signerer en som ikke kan spille før neste år.
Da tar jeg hatten av!
Pear Pimples for Hairy Fishnuts!
Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914