Konstruktiv tråd: Konkrete strakstiltak for å bedre stemningen på tribunen
Opprinnelig postet av Bob Page
Apropop Start-kampen blir det jo en "mini"-semifinale, så jeg syns at vi skal prøve å få til å synge denne :
For vi skal på tur med Fredrikstad,Ut i Europa, for å vinne gull.Og så skal vi reise hjem igjen,
for å få et hærlig *piiiip*Syns liksom det passer segEn annen sang er kanskje å bruke orginal teksten til "Vi skal vinne finalen" (Vi synger for Fredrikstadlaget).....
Helt enig. Men kutt ut det "piiip" greiene. Det gjør hele sangen piiinlig.
Her er orginalteksten, som jeg mener er mye bedre:
For vi skal på tur med Fredrikstad
Ut i europa for å vinne gull
Og så skal vi reise hjem igjen
For å banke"Vålenga" .....(eller andre lag selvfølgelig:)
---------------------------
Etterlysning:
FFKsupporter med ett ben, blind, døv og nylig kastrert.
Kallenavn:"Lucky".
SYNG FOR FAEN!!!!
FRIHET FOR ULTRAS!!!
STOLT MEDLEM AV FFF!
Opprinnelig postet av djpete
Opprinnelig postet av A9$h
Man kan sitte å diskutere dette her i øst og vest, men problemet er at man ikke får gjort noen ting siden de som sitter i "styret"eller "ledelsen" til plankehaugen ikke gidder å løfte en finger når det kommer til tribunen. Er så utrolig mye mer man kunne ha forbedra for å få mer liv på tribunen, men hjelper så utrolig lite når de verken er inntresert i å høre på eller gjøre noe med dette
Litt enkel innstilling å ha vel? Ta en tlf til Lars og gi beskjed om at du vil bidra med egne ideer og løsninger på div ting, så er jeg ganske sikker på at du vil bli møtt med åpne armer. Synes at litt for mange har en tilbakelent og enkel innstilling her inne: " fy faen styret er ræva de gjør ingenting, og det hjelper ikke å si noe til dem".
Når jeg skulle sy banneret til hoved for noen år siden så tok jeg en tlf til Lars, og dermed så var noen tusen av utgiftene dekket inn. Det jeg mener er at dersom man virkelig brenner for noe, så får man det til bare man vil.
Engasjer dere like sterk i arbeidet med å forbedre Plankehaugen, som dere engasjerer dere i å snakke negativt om styret, ja se da hadde vi hatt norges suverent beste supportergruppe, veien er ikke lenger opp dit.
100 prosent enig... Virker som det er viktigere for noen å kritisere styret, fremfor å virkelig gjøre noe. Tar man virkelig tak i ting, så får man det også gjort!!
I år skal vi slå klart ned på holding for å få bort problemet en gang for alle!! HAHA!!! TIDENES APRILSPØK!!! UT med norske dommere!! For FAEN!!!
Ansvarlig redaktør
For sammen er vi sterke, og det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
http://www.plankehaugen.no
----
Msn : frpau@hotmail.com
----
Gmail ? Send meg en e-post...
SYNG FOR FAEN!!!!
FRIHET FOR ULTRAS!!!
STOLT MEDLEM AV FFF!
Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da
http://keiko99.net
Opprinnelig postet av keiko99
vi var bra, men har mere og gå på...
Er faktisk enig med deg. Vi har vært enda bedre enn dette. Vi er skikkelig bra innimellom, men så dabber det av. Hele feltet bør følge på når "harde kjernen " trykker på.
døm som sier at andre er domme, døm er domme døm!
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
02/12/2024 15:21 | 60f95d23