Konstruktiv tråd: Konkrete strakstiltak for å bedre stemningen på tribunen
Opprinnelig postet av Klokan
kan jeg å gjøre detDet er jo bare komme og snakke med meg...
---------------------------
Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da
http://keiko99.net
Greit nok å be folk som ikke synger om å synge, men det blir litt for drøyt å be dem flytte seg da, spesielt pga at vi kommer til å stå på en tribunedel som er åpen for alle supportere og ikke bare PH-medlemer....
Og der tror jeg største delen av problemet på bortekamper ligger....
For sammen er vi sterke, og det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
http://www.plankehaugen.no
----
Msn : frpau@hotmail.com
----
Gmail ? Send meg en e-post...
Opprinnelig postet av Bob Page
Greit nok å be folk som ikke synger om å synge, men det blir litt for drøyt å be dem flytte seg da, spesielt pga at vi kommer til å stå på en tribunedel som er åpen for alle supportere og ikke bare PH-medlemer....
Og der tror jeg største delen av problemet på bortekamper ligger....
Men man kan vel respektere at mange vil stå samlet og støtte FFK høylydt? Er ikke no værre enn å bare flytte seg litt?
Burn in hell, por favore..
Jeg håper du ikke skal flytte dem som ikke synger vekk, for slik jeg mener det. Synger noen litt er det bedre en ingen ting. det blir like bare trøkk om en står slik en står i dag. problemer er at vi har bare en forsanger og om han ikke er der så er det meget få som kan det samme som Zoran
Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da
Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb
Hvis ikke vi skal kle oss som det da :) Blir affal stemning av det.... :p
døm som sier at andre er domme, døm er domme døm!
Opprinnelig postet av A9$h
Man kan sitte å diskutere dette her i øst og vest, men problemet er at man ikke får gjort noen ting siden de som sitter i "styret"eller "ledelsen" til plankehaugen ikke gidder å løfte en finger når det kommer til tribunen. Er så utrolig mye mer man kunne ha forbedra for å få mer liv på tribunen, men hjelper så utrolig lite når de verken er inntresert i å høre på eller gjøre noe med dette
Litt enkel innstilling å ha vel? Ta en tlf til Lars og gi beskjed om at du vil bidra med egne ideer og løsninger på div ting, så er jeg ganske sikker på at du vil bli møtt med åpne armer. Synes at litt for mange har en tilbakelent og enkel innstilling her inne: " fy faen styret er ræva de gjør ingenting, og det hjelper ikke å si noe til dem".
Når jeg skulle sy banneret til hoved for noen år siden så tok jeg en tlf til Lars, og dermed så var noen tusen av utgiftene dekket inn. Det jeg mener er at dersom man virkelig brenner for noe, så får man det til bare man vil.
Engasjer dere like sterk i arbeidet med å forbedre Plankehaugen, som dere engasjerer dere i å snakke negativt om styret, ja se da hadde vi hatt norges suverent beste supportergruppe, veien er ikke lenger opp dit.
Rød.... hvit... og patriot!
For sammen er vi sterke, og det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
----
----
Opprinnelig postet av djpete
Opprinnelig postet av A9$h
Man kan sitte å diskutere dette her i øst og vest, men problemet er at man ikke får gjort noen ting siden de som sitter i "styret"eller "ledelsen" til plankehaugen ikke gidder å løfte en finger når det kommer til tribunen. Er så utrolig mye mer man kunne ha forbedra for å få mer liv på tribunen, men hjelper så utrolig lite når de verken er inntresert i å høre på eller gjøre noe med dette
Litt enkel innstilling å ha vel? Ta en tlf til Lars og gi beskjed om at du vil bidra med egne ideer og løsninger på div ting, så er jeg ganske sikker på at du vil bli møtt med åpne armer. Synes at litt for mange har en tilbakelent og enkel innstilling her inne: " fy faen styret er ræva de gjør ingenting, og det hjelper ikke å si noe til dem".Når jeg skulle sy banneret til hoved for noen år siden så tok jeg en tlf til Lars, og dermed så var noen tusen av utgiftene dekket inn. Det jeg mener er at dersom man virkelig brenner for noe, så får man det til bare man vil.
Engasjer dere like sterk i arbeidet med å forbedre Plankehaugen, som dere engasjerer dere i å snakke negativt om styret, ja se da hadde vi hatt norges suverent beste supportergruppe, veien er ikke lenger opp dit.
*** APPLAUS ***
Veldig enig.
Rune som sagt for 10 minutter siden... vi tar en kamp om gangen. Start kampen tar vi til uka.
Ja, ja, Zoran, nå begynner vi å nærme oss Start-kampen. Blir det til at vi skulle få bruke TIFO-feltet, eller koka det bort ??
Apropop Start-kampen blir det jo en "mini"-semifinale, så jeg syns at vi skal prøve å få til å synge denne :
---
----
----
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Rune som sagt for 10 minutter siden... vi tar en kamp om gangen. Start kampen tar vi til uka.
Ja, ja, Zoran, nå begynner vi å nærme oss Start-kampen. Blir det til at vi skulle få bruke TIFO-feltet, eller koka det bort ??
Nei det koka ikke bort. Tifo gjengen hadde møte i går og jeg var jo i London. Kom hjemm for 1 time siden. Ja tifo feltet blir flyttet mot den andre "forsanger" plassen og alle som har lyst å synge og stå på kan stå der hvor tifofeltet sto siste hjemmekamp.
Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb
Hva vil det si ? mot høyre eller venstre ?
---
----
----
Opprinnelig postet av Bob Page
Hva vil det si ? mot høyre eller venstre ?
Du husker vel hvor den andre forsangerplassen er. Det sier seg selv at den er på motsatt side av der Zoran står. Og du har vel fått med deg at TIFO- feltet er midt på. Unnskyld at jeg er litt krass nå, men jeg synes du kom med et unødvendig spørsmål. Du er vel ikke ny på feltet ?? Så dette burde du ha fått med deg for lenge siden.
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Nei det koka ikke bort. Tifo gjengen hadde møte i går og jeg var jo i London. Kom hjemm for 1 time siden. Ja tifo feltet blir flyttet mot den andre "forsanger" plassen og alle som har lyst å synge og stå på kan stå der hvor tifofeltet sto siste hjemmekamp.
Herlig, da får vi tromme sammen de som vil synge hele tiden. Da forventer jeg at bønna og de kjenner sin besøkelsestid også.
Hadde vært konge med trommer på kamp... Det lager stemning i seg sjøl... Håper det blir noe av!!! Hvis ikke får vi bare stjæle av korpset som spiller før kamp
SYNG FOR FAEN!!!!
FRIHET FOR ULTRAS!!!
STOLT MEDLEM AV FFF!
Opprinnelig postet av Husgutt
noen som vet om trestengene mine er lov på stadion?hva har du på dem trestengene da ? er det FFK flagg er det mulig lov er det ikke noen ting på dem tviler jeg
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
02/12/2024 15:21 | 60f95d23