26 år, brasiliansk spiss
Opprinnelig postet av kanogvetalt
Jeg vil tro at mange av juniorene går på skole, og dermed ikke kan delta på A-lagstreningene. Kan ikke se at det er for mye å ha 25 mann i stallen.
Tarek går da også på skole. Dessuten er det vel ikke noe problem, det er jo bare å legge denne treningen etter skoletid.
FFK trener på stadig nye tidspunkter. Sist søndag var treningen feks. kl. 17.00
---------------------------
FFK på toppen i 2006
[quote=Costanza][quote=Rune Haugen]
Greit at Allbäck til er FFK er langdrygt, men FCK som et annet univers - som du indikerer - blir litt for dumt! Resultater i CL? Hoseth?
Opprinnelig postet av Costanza
Må le litt når jeg leser at FB nevner Marcus Allbäck som FFK-aktuell i samme artikkel...
Dette er en spiller som er fast på FC København, Skandinavias klart største og rikeste fotballklubb som er på et heeeelt annet nivå enn FFK på alle mulige måter. Det hadde vært en sensasjon om han gikk til Vålerenga, Brann eller Rosenborg. At han skulle gått til FFK..... vel, det klarer jeg ikke engang å tenke på hypotetisk.
Greit at Allbäck til er FFK er langdrygt, men FCK som et annet univers - som du indikerer - blir litt for dumt! Resultater i CL? Hoseth?
tenk på at de også har dratt igjennom noen tidssoner, hvis noen har vært i USA tar det noen dager før du er oppe å går.. Ikke minst for trening
---------------------------
døm som sier at andre er domme, døm er domme døm!
F-b er heller ikke imponert! Det som er godt å lese her, er at Mackie viser gode takter!
Brassene drar fra Fredrikstad i morgen, det er forrøvrig Morgan som har tipset om disse spillerne.
Copyright © ffksupporter.net 2003-2026 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
';
21/02/2026 11:13 | 00fd8b25