Husk meg
Brukernavn
Passord

FFK - Bryne Cup kamp

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03

Lagt til:
Opprinnelig postet av mr_max
om jeg ikke så helt feil i sta var det 220 kr for inngang hovedtribunen

syns noen skrev 80 kr for plankehaugen feltet jeg..... men det vet jeg ikke noe om.....

Det er det samme jeg har fått med meg å. Men er ikke dette omtrent samme priser som det er på vanlige seriekamper ??

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 05

Lagt til:
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Opprinnelig postet av mr_max
om jeg ikke så helt feil i sta var det 220 kr for inngang hovedtribunen

syns noen skrev 80 kr for plankehaugen feltet jeg..... men det vet jeg ikke noe om.....

Det er det samme jeg har fått med meg å. Men er ikke dette omtrent samme priser som det er på vanlige seriekamper ??

Jo det stemmer det. Jeg vil tro at disse 80 kronene for PH-billett forutsetter medlemskap. Slik er det jo til vanlig. Uten medlemskapet koster billettene 120, vel? Håper jeg får tid til å gå på denne kampen...

---------------------------

Kan ikke nye FFK-stadion bli ferdig NÅ?!?!?!?! =)

Fortsatt god bedring Dagfinn!

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04

Lagt til:
Dag Frode Hornseth kan få prøve seg mot bryne

Dette er morro.. Håper den gutten for vist seg.. skal aldri avskrive noen

Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da

http://keiko99.net

A-lagspiller
Ble medlem: 15 jun 03

Lagt til:
Dag Frode Hornseth kan fort bli en joker han. 
Jeg glemmer aldri målet mot Tromsø som kanskje var helt avgjørende for at vi reddet tippeligaplassen den høsten.
Det er kanskje ikke han som sto øverst på ønskelista, men synes han skal få en sjanse til å bevise at han har noe å bidra med. 
Med all respekt for de andre spissene våre så bør han jo ha muligheter for å spille seg inn på laget.

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04

Lagt til:

Hornseth inn i troppen igjen etter 2 år med skade og "spenst".
En spiller som aldri tidligere har visst at han holder TL nivå, innbytter også i Bryne, skal plutselig etter 2 år framvær ha blitt så god at han er blitt en forsterkning til  FFK sin spillestall. 
For meg ett sykdomstegn.

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03

Lagt til:
Skader kan gjøre underverker. Han har skadet seg bedre?? Går det? Tviler sterkt på at han har blitt noe bedre. Det sies at han putter masse på trening. Det pleier å være sånn med spillere som ikke har trent på en stund. Rart med det men.

Fredd

Landslagsspiller

Lagt til:
Han skal vel ha skuddtrening han som er spiss. Og det er vel normalt da å score på trening. Så at han putter på trening forteller ingenting.

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04

Lagt til:
har du noen gang spilt fotball aktivt rune?? Virker nesten ikke sånn.. som man gjør på trening, gjør man i kamp. og det er da ikke snakk om skuddtrening her.. Hvordan tror du laget blir tatt ut? Jo, mye etter hvordan spillerne gjør det på trening.. Å komme her å si at det de gjør på trening ikke teller, må være det dummeste jeg har hørt fra deg på lenge.. Problemet ditt er at du er så sta på dine meninger, at du ikke evner å innse at du kanskje har feil en gang i blant.. eller, du åpner ikke engang muligheten for at dine sterke meninger ikke er riktige...

SYNG FOR FAEN!!!!
FRIHET FOR ULTRAS!!!
STOLT MEDLEM AV FFF!

Landslagsspiller

Lagt til:
Opprinnelig postet av Husgutt
har du noen gang spilt fotball aktivt rune?? Virker nesten ikke sånn.. som man gjør på trening, gjør man i kamp. og det er da ikke snakk om skuddtrening her.. Hvordan tror du laget blir tatt ut? Jo, mye etter hvordan spillerne gjør det på trening.. Å komme her å si at det de gjør på trening ikke teller, må være det dummeste jeg har hørt fra deg på lenge.. Problemet ditt er at du er så sta på dine meninger, at du ikke evner å innse at du kanskje har feil en gang i blant.. eller, du åpner ikke engang muligheten for at dine sterke meninger ikke er riktige...

Faktisk så har jeg kamper i gamle 3.div. ( som 19 åring I - 79 ). Tok ikke opp igjen fotballen etter militæret. Jeg ser nok helst at laget blir tatt ut gjennom matchtrening ( gå via 2.laget ). Jeg kan godt moderere meg litt når det gjelder det som skjer på treningsfeltet. Men dette forteller ikke den fulle og hele sannheten når det gjelder kvaliteten på spilleren.

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04

Lagt til:
Rune du lever nok mest sannsynlig på den gamle måten så du må nok bare støtte opp om hvordan laget blir tatt ut i dag

Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da

http://keiko99.net

Landslagsspiller

Lagt til:
Opprinnelig postet av keiko99
Rune du lever nok mest sannsynlig på den gamle måten så du må nok bare støtte opp om hvordan laget blir tatt ut i dag

Selvfølgelig, vi her inne har ingen innflytelse på laguttaket.

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 jan 04

Lagt til:
Lurer på å ta turen til Fredrikstad i kveld for å se kampen. Regner med at det ikke er noe problem å få billett? Noen som vet noe om muligheten for billett til kampen, uten å ha bestilt på forhånd? Gjelder sesongbillettene på cupkamper også?

Landslagsspiller

Lagt til:
Opprinnelig postet av aavdst
Lurer på å ta turen til Fredrikstad i kveld for å se kampen. Regner med at det ikke er noe problem å få billett? Noen som vet noe om muligheten for billett til kampen, uten å ha bestilt på forhånd? Gjelder sesongbillettene på cupkamper også?

Blir nok ikke fullt på denne kampen, så det er nok ikke noe problem å få kjøpt seg billett.

Sesongkort har aldri gjeldt på cupkamper. Så de får du nok kjøpe utenom.

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03

Lagt til:
Må man bortom bua for å få kjøpt billetter hvis man skal sitte? Jeg regner med å ikke ha alt for god tid før kampen.

Fredd

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04

Lagt til:

Tror det blir sitteplasser på ståtribunene i dag .
6000 i varmen .

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"

A-lagspiller
Ble medlem: 18 apr 05

Lagt til:
Angående våre motstandere kan jeg si at Bryne har et relativt temposvakt forsvar, noe spesielt Brian bør kunne utnytte. Midtstopperene er duellsterke, men langt bedre i lufta enn på bakken, for å si det sånn.

Stokkeland er sentral i pasningsspillet til Bryne, så jeg kunne godt sett at Bjørkøy har et ekstra øye på han. Offensivt vil Bryne mest sansynlig forsøke å spille seg opp på høyresiden for så å slå overlegg på venstrevingen Kydland, som er litt klønete men har bra tempo, fysikk og skuddbein. Han er helt klart den største trusselen mot oss og PAC må se å følge med og holde markeringen der. En annen ting som børn nevnes er at Oyuga jobber og springer konstant framme, og guttane må passe seg med å sende slurvete pasninger bak, han kommer som regel til å være på plass for å snappe dem.

Bryne er ute av form og uansett som regel ganske dårlige på bortebane, dette BØR være plankekjøring, men som noen har påpekt har Bryne en tendens til å heve prestasjonsnivået mot bedre lag.

In essence: BØR være en helt grei match, men må ikke tas for gitt.

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til:
Hvorfor i all verden spiller speaker Tippeliga-hymnen ved innmarsj i cupen? Dette ble også gjort forrige cupkamp på Stadion. En filleting, men den introen hører til Tippeligaen. I cupen kan man spille "Fredrikstadgutter våre veier".

Juniorspiller

Ble medlem: 06 apr 06

Lagt til:
Han er ikke akkurat en goalgetter han Ramberg.. Like før han pissa på seg alene med keeper. Også DEN kanona for en avsluttning.

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 05

Lagt til:
Noen som vet hva stillinga er?

Kan ikke nye FFK-stadion bli ferdig NÅ?!?!?!?! =)

Fortsatt god bedring Dagfinn!

Landslagsspiller

Ble medlem: 19 mai 04

Lagt til:
1-0, straffe ved Bjørkøy, etter at Ramberg ble felt innenfor 16-meteren. Han kunne fort hoppet over en spiller som kastet seg etter beina hans, men han fortsatte (klokt) å løpe ogblefelt, dermed straffe som Bjørkøy tok greit. (TV2 viser scoringene fortløpende, og et lite sammendrag finnes på f-b.no, mer på VG 
( http://sport.vg.no/live/index.php?live2op=getKamp&kamp_id=1002161 )

2006: CL, RL, "the double"...

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til:
Kampen vises også live på fxt.no til 50 kroner.

Helt grei 1. omgang, men synes Bryne slipper litt for lett til ved flere anledninger. Piiroja og Szekeres er ikke helt patente. Ellers synes jeg Simen Brenne er oppløftende og det er en del gode kombinasjoner fremover. Straffesparket er soleklart. Ramberg blir lagt i bakken etter at han kommer først på ball og fortsetter i løpsretningen. Bjørkøy er iskald.

Men helt utrolig det Ramberg får til når han kommer alene med keeper senere i omgangen. Han er ikke akkurat noen måltyv...

A-lagspiller
Ble medlem: 23 sep 03

Lagt til:
1-1.......

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05

Lagt til:
Opprinnelig postet av mygg
1-1.......

Vi klarer f__n ikke holde nullen mot Bryne engang! Og nå har vi jaggu bomma på ei straffe også! Jeg sitter midt på kontinentet og griner mine modige tårer. Frustrert! NÅ!!

PS! Om det er noen trøst (og det er det, jaggu meg) så ryker Kamma på en smell mot Sandefjord - hjemme på Briskeby: Knarvik satte 2-3 på straffe etter at Lamma leda 2-1.

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!

A-lagspiller

Ble medlem: 06 jun 04

Lagt til:
2-1 Hoås

Supporter, faktisk :)

Landslagsspiller

Ble medlem: 19 mai 04

Lagt til:
Endret:
120 Etter en scoring hver i ekstraomgangene, skal det nå avgjøres på straffer i Fredrikstad.
maal 120 3 - 2 BRENNE. FFKs Simen Brenne skal åpne straffespark-konkurransen. Han setter ballen kontant i mål.
! 120 Paul Oyuga skal ta Brynes første straffe. Han brenner! Skuddet går over Shaabans mål.
maal 120 4 - 2 KVISVIK. Raymond Kvisvik tar den neste for hjemmelaget. Han setter den via keeper og i mål.
maal 120 4 - 3 RASHID. Rashid denne gang for Bryne. Finter ut Shaaban og sikker scoring.
maal 120 5 - 3 BJØRKØY. FFKs Bjørkøy går til krittet. Han setter den sikkert til venstre for keeper.
maal 120 5 - 4 BORGVARDT. Borgvardt for Bryne. Trygt i hjørnet fra Borgvardt.
maal 120 6 - 4 TOTH. Toth nå for vertene. Han setter ballen elegant til side for Eskeland etter å ha fintet ut Brynes målvakt.
! 120 Espen Hægeland for Bryne denne gang. Høyt over, og FFK er videre til kvartfinale i cupen.
JESS! Den satt langt inne, men den satt. Bra at det ikke ble flere straffemisser!

2006: CL, RL, "the double"...

Copyright © ffksupporter.net 2003-2026 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

';

21/02/2026 11:13 | 00fd8b25