Husk meg
Brukernavn
Passord

Ny Dinamo sessong

Flat Trådet Nøstet
Side 6 av 8 6

Klokan

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 2247

Lagt til: 11 mar 07, 13:26

Dinamo spilte i går hjemme mot Osijek. En kjedelig kamp forran kun 4000 tilskuere. Til slutt vant vi med 1:0. Hajduk spilte uavgjort borte mot Pula og det betyr at Dinamo nå leder med 8 poeng når det er 11 kamper igjen. Ellers er en av legendariske spisser på vei tilbake fra FC Porto. Her er litt om ham en.wikipedia.org/wiki/Tomislav_%C5%A0okota.

 

Skjønner egentlig ikke hva skal Dinamo med ham men.... Vi har jo 3 unge spisser som putter på jevnt og trutt. Skjønner også at det er greit å ha bred stall men... På andre siden så går rykter at Eduardo Da Silva forsvinner til sommeren og da er det kanskje greit med en så erfaren erstatter. Spørsmålet er bare om det er mulig å erstatte en spiller som skårer 20 mål på 22 kamper da.

I tillegg skjer det mye ellers i Kroatisk fotball. NK.Rijeka sliter forferdelig i år. Klubben som vant sølv i fjor og ble forsterket ytterliggere , hadde mål om å kjempe med Dinamo og Hajduk om første plass i år. Etter å ha byttet 2 trenere ligger Rijeka nå på 7. plass. Og så kommer det som er litt merkelig da. Den gamle treneren har fått sparken i går og det etter å ha vunnet 7 poeng i de tre siste kampene. Det er jammen ikke til å bli klok av. Den gode nyheten for Rijeka er at de får for øyeblikket kroatias beste klubb trener som heter Josip Kuze. Den samme treneren som har vært i samtaler med FFK. 

---------------------------

Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb


Klokan

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 2247

Lagt til: 19 mar 07, 22:02
Enda en 1:0 seier. Denne gangen mot Rijeka. den 13. seier på rad.  Hajduk vant også så det er fortsatt 8 poeng i favør Dinamo.

---------------------------

Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb


Klokan

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 2247

Lagt til: 20 mar 07, 02:01

He he he . Har sett på opptaket fra Dinamo-Hajduk 2:1. I begynnelsen av andre omgang BBB kjører skikkelig med bluss.

Og da kommer det beste da. En brannmann slukker bluss med den ene hånda mens han i den andre holder kamera og tar bilde av kolegaen sin som samler også på bluss.... Ha ha ha ha

---------------------------

Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb


bønna

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 sep 03
Innlegg: 1261

Lagt til: 25 mar 07, 21:56
Ser at NK Zagreb ligger på tredje, er det noe anstrengt forhold til de? Eller er de bare lillebror?

---------------------------

Burn in hell, por favore..


Klokan

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 2247

Lagt til: 05 apr 07, 10:50
Endret: 05 apr 07, 10:52

Neiii NK Zagreb er og kommer altid til å være lillebror. Har nesten ingen supportere heller. Kun folk som kommer på stadion for å se fotball. Litt oppdatering da... Dinamo leder serien med 8 poeng og det ser ut som om det går den rette veien. Den største stjerne Eduardo Da Silva (26 mål på 23 kamper) er ettertraktet i Europa men Dinamo viser klokskap og har tilbudt ham kontrakt som han kunne ikke si nei til. Det er snakk om 400-500 tusen Euro per år og gutten har signet ny kontrakt for 10 (ja ti) år.  I tillegg jobbes det med til å få brødrene Kovac (fra Juventus og Reddbull) og keeper Joe Didulica til å skrive under til sommer. Når en vet at Sokota er tilbake fra Porto , Modric og Corluka blir minst ett år til og Biscan er på vei tilbake... da er det mye å glede seg til høsten og europa....

 

I går gikk Dinamo til finale i kuppen da... Hajduk ledet 2:0 men Dinamo klarte å utlikne. I .o.m. at Dinamo vant første kampen i Zagreb med 1:0 da er det finale den 9. og 26. Mai.

 

Og så.... en liten historieleksjon.... Kjenner dere noen fra dette bildet ?

 

images2.fotopic.net/

---------------------------

Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb


Klokan

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 2247

Lagt til: 04 nov 06, 09:18
Opprinnelig postet av 6611-FFK
Opprinnelig postet av Klokan

Ha ha ha ... Pula er faktisk en by i Kroatia . Men skjønner hva du mener...

 

 

He he har vært der og gjort det....

 

Fy skam deg...... Har du pula i Pula ?????   He he he

---------------------------

Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb


Klokan

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 2247

Lagt til: 05 nov 06, 21:55

Og da kom det første tapet for Dinamo. Har ikke tapt i serien siden april måned. Det måtte komme en gang og det kom borte mot Sibenik med 2:1 etter å ha ledet med 1:0 .

 

Synd det men pytt pytt.

Her er tabbelen

Poz Klub Uta Pob Ner Por Razlika pog. Bod
1 Dinamo 13 10 2 1 30 : 10 +20 32
2 Hajduk 13 10 2 1 22 : 7 +15 32
3 Zagreb 13 7 1 5 17 : 14 +3 22
4 Međimurje 13 7 0 6 21 : 21 0 21
5 Varteks 13 6 2 5 21 : 24 -3 20
6 Šibenik 13 6 1 6 19 : 19 0 19
7 Pula 13 4 4 5 16 : 15 +1 16
8 Rijeka 13 5 1 7 23 : 24 -1 16
9 Slaven Belupo 13 5 1 7 16 : 18 -2 16
10 Osijek 13 3 6 4 14 : 19 -5 15
11 Kamen Ingrad 13 2 1 10 14 : 28 -14 7
12 Cibalia 13 2 1 10 13 : 27 -14 7

 

Og her er et bildet fra kampen

Klikni za sliku u punoj veličini

---------------------------

Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb


Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 29 jul 06, 19:47
Opprinnelig postet av Jonek

Dober dan!
Endelig tilbake på nettet igjen. Som du vet Zoran så var jeg i Zg på dagen da dinamo skulle spille mot Rijeka. Jeg tapte dra kampen i familien om vi skulle ta en tur på Maximir stadion eller det å dra til Balatonsjøen i Ungarn. Ettersom det var rundt 40 grader og bading lokket mest ble det ikke noen BBB opplevelse på meg i sommer, men jeg invisterte i dinamo drakter til guttene mine. 

Ellers var det mange som hadde mye å si om BBB, men det kan vi jo prate om senere.

Hvis noen i Plankehaugen eller i fotball Norge ikke har fått med seg hvor mye fotball betyr i Kroatia, og hvor store dinamo Zagreb er,  har de gått glipp av mye fotballkunnskap.

Mange her hjemme snakker om derbyer mellom Celtic-G.Rangers, Juventus-Milan, Barca-Real M., osv. Da tror jeg de aller fleste av oss bør ta en tur til Zg når dinamo møter Hajduk Split.

Hva tror du Zoran? Kunne det ha vært en tur for Plankehaugen en kald februar helg, med deg som reise leder?




De fleste her på forumet som leser innlegga til Zoran har vel fått med seg det...

---------------------------

For sammen er vi sterke, og det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
http://www.plankehaugen.no
----
Msn : frpau@hotmail.com
----
Gmail ? Send meg en e-post...


Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 29 jul 06, 19:51
Ok, nå har jeg sett den , og for meg er det bare en masse bokstaver kastet tilfeldig utover, men du kan vel kanskje oversette, Zoran ?

---------------------------

For sammen er vi sterke, og det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
http://www.plankehaugen.no
----
Msn : frpau@hotmail.com
----
Gmail ? Send meg en e-post...


Klokan

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 2247

Lagt til: 01 aug 06, 22:03
Altså-.-- til tirsdag eller onsdag vises kampen fra Zagreb på kroatisk tv som jeg har tilgang til via parabol. Dem som vil se på kampen (Dinamo-Arsenal) er velkommen.  Er vi mange fint hvis noen har tilgang til større plass med parabol som viser 13 grader øst. Jeg har kort til kroatisk tv da.... 
Litt kjedelig med 20 stk i min lille stue da... 

---------------------------

Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb


Klokan

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 2247

Lagt til: 02 aug 06, 23:18
Dinamo vant hjemmekampen 5:2 og er klar for Arsenal.  Første kampen går tirsdag klokka 21.00 i Zagreb.  

---------------------------

Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb


wergis

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 nov 05
Innlegg: 995

Lagt til: 02 aug 06, 23:41
nå som hvertfall Henry og Lehman skal stå over kampen(e) mot Dinamo Styrker vel håpe ørlite grand..

for min del håper jeg Arsenal ryker på hue og ræva ut av CL 

---------------------------

«Hvis det ikke fantes fotball, ville vi alle vært frustrerte fotballspillere.» (Mick Lyons)


Klokan

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 2247

Lagt til: 03 aug 06, 13:02
JA DET ER faktisk enda flere som ikke er klare. så det kan skje mye her ... Jeg tar det som en stor pluss hvis vi holder nullen i Zagreb, resten er bare å drømme om vel. Kampen i Zagreb går til tirsdag.....

---------------------------

Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb


Klokan

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 2247

Lagt til: 03 aug 06, 13:06
Og så en fin fin gest fra både Dinamo og Arsenal. De bytter billetter . Arsenal får 2000 for Zagreb og Dinamo får 2000 for London. Med dette går prisen i London ned fra 32 til 15 pund....

---------------------------

Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb


wergis

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 nov 05
Innlegg: 995

Lagt til: 03 aug 06, 19:57
Opprinnelig postet av Klokan
JA DET ER faktisk enda flere som ikke er klare. så det kan skje mye her ... Jeg tar det som en stor pluss hvis vi holder nullen i Zagreb, resten er bare å drømme om vel. Kampen i Zagreb går til tirsdag.....


Mulig det er å drømme, men mener det er mulig..

Se hva RBK gjorde for noen år siden, hvorfor skulle ikke Dinamo klare det??

Tror nok Dinamo ligger et par hakk over det Rosenborg en gang var..

---------------------------

«Hvis det ikke fantes fotball, ville vi alle vært frustrerte fotballspillere.» (Mick Lyons)


Klokan

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 2247

Lagt til: 03 aug 06, 22:39
Er det virkelig ingen som vil ta seg en pils på Tirsdag og se på kampen sammen med meg ???

---------------------------

Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb


bønna

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 sep 03
Innlegg: 1261

Lagt til: 03 aug 06, 23:41
Opprinnelig postet av Klokan
Er det virkelig ingen som vil ta seg en pils på Tirsdag og se på kampen sammen med meg ???


Om det er nå til tirsdag, så er jeg klar jeg..

---------------------------

Burn in hell, por favore..


Klokan

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 2247

Lagt til: 04 aug 06, 11:40
Ok ... passer bra bønna. Datteren min kommer mandag kveld og har supporter utstyr dere bestilte med seg. Da kan du hente det også.... Kampen begynner 21.00 .... Vi snakkes om dette til mandag på stadion vel...

---------------------------

Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb


bønna

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 sep 03
Innlegg: 1261

Lagt til: 04 aug 06, 12:16
Opprinnelig postet av Klokan
Ok ... passer bra bønna. Datteren min kommer mandag kveld og har supporter utstyr dere bestilte med seg. Da kan du hente det også.... Kampen begynner 21.00 .... Vi snakkes om dette til mandag på stadion vel...


Flott! Passer bra

---------------------------

Burn in hell, por favore..


Klokan

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 2247

Lagt til: 06 aug 06, 13:37
Fra i går . 

Dinamo-Sibenik 

http://www.youtube.com/watch?v=eWjwknkwbLg

http://www.youtube.com/watch?v=1chOj_5-aVs

http://www.youtube.com/watch?v=9dVy8X61YrY

---------------------------

Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb



Flat Trådet Nøstet
Side 6 av 8 6

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340