Husk meg
Brukernavn
Passord

Moss flinkere til å hente spillere

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 27 jun 06, 15:05
Fant et innlegg på f-b.no som var verdt å diskutere rundt:
Hvorfor klarer Moss dette bedre enn oss?

Greit nok at de henter inn ukjente spillere for å prøve seg,men koster ikke dette klubben penger?? Med tanke på at de må ha et sted å være,reise til og fra hvor de nå kommer fra osv??
Syntes heller de kan spare de pengene og bruke de sammens med den potten som er samlet til spillerkjøp... om det fins en slik pott i klubben ;-)
Vil egentlig ikke trekke inn Moss her,men er desverre nødt til det...
De klarer det FFK ikke klarer,å hente gode spillere til lave priser...
Tenker da på : Rob Friend,Patrice Bernier,Kasey Wehrman osv osv..

Olavesen

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 des 03
Innlegg: 1389

Lagt til: 27 jun 06, 15:16
Jeg mistenker at gevinsten ved å gjøre et varp er såpass stor at det kan være verdt å hente inn folk på prøvespill. Sier ikke at man ikke bør ikke bør gjøre i det minste litt research først, som i tilfellet med given mombasa. Men det virker som folk går i harnisk hver gang potensielle spillere skal trene med laget først. Jeg mener det er stålende å ha litt is i magen og se hvordan spillerne er først. Tror desverre ikke ffk har råd til å gjøre signinger i kvisviks prisklasse to ganger i året, så vi er avhengige av å gjøre noen kupp.


sklitakling

A-lagspiller

Ble medlem: 17 mar 05
Innlegg: 294

Lagt til: 27 jun 06, 15:31

Det er nok ingen vei utenom å la folk prøvespille. Å kjøpe "seife" folk er for dyrt. Men det spørs om ikke ffk sitt kontaktnettverk kunne vært litt bedre.

---------------------------

Syng høyt og kraftig for laget du elsker.


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 27 jun 06, 15:42
Endret: 27 jun 06, 15:43

Får håpe at ledelsen i FFK ser etter det som  en viktig kritere, at det en mann med stort kontaktnett, sier mann, for det blir vel ikke noe dame?  


janrafn

Juniorspiller

Ble medlem: 27 aug 03
Innlegg: 133

Lagt til: 27 jun 06, 16:29
For noen elendige sytepaver dere er ! Alle som én! Ikke en eneste spiller er god nok for dere. Våkn opp folkens! Og slutt og drøm om Brian Priske og MArcus allbæck. Hvilken planet bor dere på?

Dere har slitt i bunnen av Tippeligaen i to år, før det har dere ikke vært i toppen på 30!

Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 27 jun 06, 17:04
Opprinnelig postet av janrafn
For noen elendige sytepaver dere er ! Alle som én! Ikke en eneste spiller er god nok for dere. Våkn opp folkens! Og slutt og drøm om Brian Priske og MArcus allbæck. Hvilken planet bor dere på?

Dere har slitt i bunnen av Tippeligaen i to år, før det har dere ikke vært i toppen på 30!


Trist at ett nuttehue som deg vanærer en hederskar og god fotballspiller som Jan Rafn........ Utover det, ja Moss er faktisk mye flinkere enn oss til å hente ukjente spillere. Grunnen til det er at vi har en organisjon som dessverre fortsatt er i 2 Div........

Culemart

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1077

Lagt til: 27 jun 06, 17:48
Opprinnelig postet av janrafn
For noen elendige sytepaver dere er ! Alle som én! Ikke en eneste spiller er god nok for dere. Våkn opp folkens! Og slutt og drøm om Brian Priske og MArcus allbæck. Hvilken planet bor dere på?

Dere har slitt i bunnen av Tippeligaen i to år, før det har dere ikke vært i toppen på 30!



Heller bunnen av tippeligaen enn midten av adecco! Litt morsomt at mosse"supporterene" kommer hit for å diskutere

---------------------------

Ære være Eggen jr.
15 september 2002: FFK-Kvik Halden 7-1


janrafn

Juniorspiller

Ble medlem: 27 aug 03
Innlegg: 133

Lagt til: 27 jun 06, 17:55
ja, "mossesupportere" diskuterer når Moss er i overskriften. Dere er som bergensere, bare litt dummere og totalt blottet for sjarm.

Culemart

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1077

Lagt til: 27 jun 06, 18:04
Tror ikke det er så mange her inne som diskuterer på forumet deres når FFK nevnes...

---------------------------

Ære være Eggen jr.
15 september 2002: FFK-Kvik Halden 7-1


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 27 jun 06, 18:57
skjønner ikke helt hva denne  tråden gjør her på FFK ?

---------------------------

Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da

http://keiko99.net


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 27 jun 06, 19:01
Opprinnelig postet av keiko99
skjønner ikke helt hva denne  tråden gjør her på FFK ?

Påstanden er at Moss er flinkere enn FFK til å hente nye spillere. Hva er galt med å diskutere det her??

For øvrig kan jeg si meg enig med påstanden. Moss har vært veldig dyktige til å hente for oss ukjente, utenlandske fotballspillere for en billig penge. Mange har slått til og forsvunnet til bedre klubber både i inn- og utland. Ganske imponerende.

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 27 jun 06, 19:15
Endret: 27 jun 06, 19:16
sorry ass... bare det nevner FFK i en tråd og det handler om en helt annen klubb så er det greit.. vel vel sier jeg

vil bare legge til at vi vet jo hvor moss spiller da så da spiller det vel liten rolle...

---------------------------

Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da

http://keiko99.net


moradi

Bedriftsspiller
Ble medlem: 28 jun 06
Innlegg: 4

Lagt til: 28 jun 06, 00:05

Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 28 jun 06, 00:13
hehe.. . er keiko mange personer?

---------------------------

SYNG FOR FAEN!!!!
FRIHET FOR ULTRAS!!!
STOLT MEDLEM AV FFF!


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 28 jun 06, 00:29
Opprinnelig postet av Husgutt
hehe.. . er keiko mange personer?
hvem keiko er det du snakker om da... keiko99 er det en av, men det finnes noen som er smittet av keiko

---------------------------

Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da

http://keiko99.net


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 28 jun 06, 00:48
smittet av keiko? høres ikke godt ut

---------------------------

SYNG FOR FAEN!!!!
FRIHET FOR ULTRAS!!!
STOLT MEDLEM AV FFF!


Culemart

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1077

Lagt til: 28 jun 06, 02:08
Opprinnelig postet av moradi
Opprinnelig postet av Culemart
Tror ikke det er så mange her inne som diskuterer på forumet deres når FFK nevnes...


http://www.kraakevingen.no/kraakeboka/forum_posts.asp?TID=3547&KW=keiko99

http://www.kraakevingen.no/kraakeboka/forum_posts.asp?TID=3716&KW=keiko99

http://www.kraakevingen.no/kraakeboka/forum_posts.asp?TID=3190&KW=keiko99

http://www.kraakevingen.no/kraakeboka/forum_posts.asp?TID=2941&KW=keiko99

Et par eksempler.............


Da tok jeg feil, men uansett burdere dere fått med dere at keiko gjør mye rart

dessuten bør du lære deg å regne.. Et par  = 2. .. det er var 4 linker du.

---------------------------

Ære være Eggen jr.
15 september 2002: FFK-Kvik Halden 7-1



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340