Super-Ray
---------------------------
2006: CL, RL, "the double"...
Han har ikke akkurat imponert i det siste, å må ikke bli for selv god nå.
Han må vite at kun hardt arbeid er nøkkelen, ellers vil han fremdeles fremstå slik vi har sett han i det siste.
Eggen: Du trenger faktisk ikke lenger å trene Rosenborg, for å lede toppklubben i Norge. En av de neste kan faktisk bli FFK.
Opprinnelig postet av frecjoha
Han var god i dag, men tror vi skal være forsiktige med å skryte for mye av han.
Han har ikke akkurat imponert i det siste, å må ikke bli for selv god nå.
Han må vite at kun hardt arbeid er nøkkelen, ellers vil han fremdeles fremstå slik vi har sett han i det siste.
Raymond har vært så lenge i "gamet" nå at omvendt psykologi antageligvis funker dårlig.....
Etterlysning:
FFKsupporter med ett ben, blind, døv og nylig kastrert.
Kallenavn:"Lucky".
"Jeg fikk ingen indikasjoner på at FFK ønsket å beholde meg, men jeg ble ikke presset ut, sier Markus Ringberg som har laget 76 mål på 102 kamper for Fredrikstad"
Opprinnelig postet av oleberg
Raymonds 3-2 mål er ikke slik du ser i Tippeligaen i Norge vanligvis, men mer i superstjerneklassen
fantastisk kamp av super ray idag ja, fortsetter han slik så er han helt klart verdt de millionene FFK betalte for han, men det må fortsette! Men idag var han kongen av Fredrikstad Stadion!
Jørn Moum
FFK, The Pride of Norway!
«I 1969 kuttet jeg ut kvinner og alkohol - og det var de verste
20 minutter i mitt liv» George Best (1946-2005)
-Dagfinn Enerly i mine tanker!! Riktig god bedring Dagfinn!!!-
Gleder meg til å se måla igjen. :)))
Pear Pimples for Hairy Fishnuts!
Opprinnelig postet av denialsander
Gleder meg til å se måla igjen. :)))
bare å gå inn på www.fxt.no så har du alle måla gratis tilgjengelig der!!!
Jørn Moum
FFK, The Pride of Norway!
«I 1969 kuttet jeg ut kvinner og alkohol - og det var de verste
20 minutter i mitt liv» George Best (1946-2005)
-Dagfinn Enerly i mine tanker!! Riktig god bedring Dagfinn!!!-
Hvis det skulle vært noen som måtte settes ut i fordel av Raymond, mener jeg det bør bli Brenne.. Han er vel den som har spilt dårligst av de 3 på midten hittil..
«Hvis det ikke fantes fotball, ville vi alle vært frustrerte fotballspillere.» (Mick Lyons)
Opprinnelig postet av wergis
Lurer litt nå på hvordan Eggen skal gjøre det neste kamp, etter at Raymond spilte såpass bra idag.. Siden Raymond selv mener han bør spille på midten i 4-3-3 system.. hmmm.
Hvis det skulle vært noen som måtte settes ut i fordel av Raymond, mener jeg det bør bli Brenne.. Han er vel den som har spilt dårligst av de 3 på midten hittil..
Helt uenig i det, men Simen var tung i stumpen i dag synes jeg... Synes at Hans-Erik trenger en liten pust i bakken nå, tror han har godt av en kamp på benken. Det Jonna bedrev tiden sin med på backen i dag holdt for meg, han er absolutt ingen back, men en drivende god midtbanespiller.
Håper ikke Raymond drekker to kasser med cola helt alene i sommerferien, da kan det bli tungt til høsten....
Opprinnelig postet av Plankekæll
Lurer litt nå på hvordan Eggen skal gjøre det neste kamp, etter at Raymond spilte såpass bra idag.. Siden Raymond selv mener han bør spille på midten i 4-3-3 system.. hmmm.
Helt uenig i det, men Simen var tung i stumpen i dag synes jeg... Synes at Hans-Erik trenger en liten pust i bakken nå, tror han har godt av en kamp på benken. Det Jonna bedrev tiden sin med på backen i dag holdt for meg, han er absolutt ingen back, men en drivende god midtbanespiller.
Håper ikke Raymond drekker to kasser med cola helt alene i sommerferien, da kan det bli tungt til høsten....
Ramberg har vel hvert den som har gjort mest av de tre på midten. når vi ble knust i molde virket det som om vi virkelig savnet en Ramberg..
«Hvis det ikke fantes fotball, ville vi alle vært frustrerte fotballspillere.» (Mick Lyons)
Tenkte akkurat den samme tanken...
SYNG FOR FAEN!!!!
FRIHET FOR ULTRAS!!!
Men Simen må absolutt heve seg noen hakk fra det han har gjort de siste kampene!
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914