Husk meg
Brukernavn
Passord

Alexander Forsberg i troppen

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 20 sep 03, 08:12
Er troppen virkelig så tynn at Alexander Forsberg er med i troppen, det er ikke mange ukene sidene han var aktuell for Moss og Borg.
Eventuelt hvor skal han spille, hvis han kommer inn?
Disse er vel midtbanespillere:
Magnus, Mikael, Bjørnar, Håkan, Stian ? Roger H, Olof, Christian.
Er stygt redd for at han kan gå inn i forsvaret, hvis det skulle bli skader.
Alle vet jo hvordan han spiller i forsvaret, værså snill Eggen ikke bruk han i forsvaret, da er jeg redd det blir for mye spenning for min del.
De som er med til Mandal er Steinar, Rino, Pål Andre, Tor, Jørgen, Vebjørn, Magnus, Mikael, Bjørnar, Håkan, Markus, Rikki, Stian, Roger H, Olof, Christian, Alex.

TgfkaFFK

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 apr 03
Innlegg: 1105

Lagt til: 20 sep 03, 10:43
Endret: 20 sep 03, 10:43
Tror det skal mye skader til før det blir aktuelt med Forsberg i forsvar. Dessuten kan det jo hende at han er i "sona" og fortjener litt spilletid, f.eks når FFK leder 4-0....

---------------------------

Røsk barten av Arve og poler globusen til Ståle me`n!!


Cimle

Bedriftsspiller
Ble medlem: 10 mai 03
Innlegg: 11

Lagt til: 20 sep 03, 10:56
Står det noe sted at han er i troppen?
Moro er det iallefall, håper han får spilt!

---------------------------

FFK -rå som få!


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 20 sep 03, 12:36

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 20 sep 03, 14:16
Følgende midtbanespillere står nok foran Alex i køen:
Roger Risholt, Roger Helland, Bjørnar Johannessen, Håkan Söderstjerna, Christian Petersen, Olof Watson, Stian Johnsen, Michael Røn, Magnus Riis.

Liker ikke helt denne anti-Alex Forsberg-kampanjen som råder blant mange. Ganske historieløst å slakte ham også, ettersom han var vår beste spiller bare for få sesonger siden som høyreback. Dessverre hadde han en veldig svak sesong etter det som har ødelagt mye. Siden har han også vært plaget av skader. En oppmuntring for ham å kjenne nærhet til a-laget igjen, men han får neppe spille. Utover det så har han vel gjort sakene sine greit på rekruttlaget. Kommer nok til å havne i en 2. divisjonsklubb før neste sesong starter, er mitt tips.

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


KeJ

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 apr 03
Innlegg: 1756

Lagt til: 20 sep 03, 14:21
Opprinnelig postet av Costanza

En oppmuntring for ham å kjenne nærhet til a-laget igjen, men han får neppe spille. Utover det så har han vel gjort sakene sine greit på rekruttlaget. Kommer nok til å havne i en 2. divisjonsklubb før neste sesong starter, er mitt tips.


Eller kanskje han blir i FFK dersom 2.laget rykker opp som følge av at 1. laget kanskje spiller i TL neste år?

ikke lett å si, men jeg tror kanskje han blir...

---------------------------

Selv når gleden er som størst finnes det alltid en hendelse som røsker deg tilbake til realiteten...Vær glad for hver dag du vandrer rundt...


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 20 sep 03, 14:24
Å spille for et 2. lag er noe helt annet enn å spille for et førstelag uansett. Dessuten er det vel tvilsomt om han vil bli tilbudt kontrakt ettersom den utløper ved sesongslutt, mener jeg.

Tror ikke han blir.

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


Goran Karlsen

A-lagspiller
Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 434

Lagt til: 20 sep 03, 14:53
Hvis nå ikke kongen selv,Henning Forsberg, setter et ultimatum til en eller annen.Noe som skjer titt og ofte.

---------------------------

Gøran Karlsen


Svein

A-lagspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 653

Lagt til: 20 sep 03, 15:23
Kan jeg aldri tro...

---------------------------

Stadion på FMV!



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340