Husk meg
Brukernavn
Passord

Høyreback på prøvespill

Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 6 3

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 23 mai 06, 13:39
Endret: 23 mai 06, 13:47
Opprinnelig postet av fredrikstadpatriot

Okay, virker ihvertfall som FFK er ute etter å få in forsterkninger raskt, men hva betyr det for de andre utenfor eu spillerne? som flere her nevner, så er det allerede 3, 4 med han nye (hvis han ender opp her da såklart) Greit, garro er nok ikke god nok, da har vi igjen tre stykk som kjemper om 2 plasser i troppen, kan det bety at FFK ikke tør å satse videre på west? med tanke på at han fort blir skadet.... noe jeg forsåvidt er enig i, men............. han er tross alt den raskeste spilleren i TL, og gull verdt for enhver TL klubb pga det, ifølge mange av dere så gjelder det samme med macki, at han er gull verdt altså, jeg er bare spent på hvem av de to som evt må offre plassen sin... og da bør denne forsvars spilleren være jæve... god!

fant noe på nettet, men ikke helt stø i spansk, hehe, ikke helt stø betyr forsåvidt helt blank...


vet det sår endel om at han er i norge og fredrikstad, men noe mer skjønner jeg heller ikke...



Selv om man bruker Alta Vista Babelfish ( fra spansk til engelsk ) så blir man ikke det spøtt klokere. Forteller oss veldig mye hva han står for der.Egentlig ingenting.

denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 23 mai 06, 18:14

The board of directors agreed in the session of this Monday, to vouch for the exit of the right winger Carlos Johnson toward Norway so that carry out a test with the club Fredistack of the First Division, in order to to be evaluated for a possible purchase on the part of the Norwegian club. 

Johnson will leave Thursday toward the city of Oslo, capital of Norway, and will remain performing the test to the next one 5 of June.  The 21-year-old defender, will come its talent show and conditions developing rapidly of the National Championship, that the weekend complied the 4 date. 

The exit of Carlos Johnson was predicted so that was carried out two weeks ago, nevertheless, itself did not comply for the linking that had with the National Selection. 

The it scrutinized defender will be found in the club Fredistack with the exjugadores of the Herediano José Garro and Yerland Mc Donald, who they were elevated al first team of that club the previous year. 

http://ets.freetranslation.com/

Fra Babelfish:
The Board of directors decided in the session of this Monday, to straight guarantee the exit of lateral the Carlos Johnson towards Norway so that it makes a test with the Fredistack club of the First Division, with the purpose of being evaluated for a possible purchase on the part of the Norwegian club. Johnson will leave Thursday towards the city of Oslo, capital of Norway, and will remain carrying out the test until next the 5 of June. The defender of 21 years of age, will get in the heat of to show to his talent and conditions development of the National Championship, that the the 4 weekend fulfilled date. The exit of Carlos Johnson was predicted so that it was made two weeks ago, nevertheless, was not fulfilled by the entailment that it had with the National Selection. The defending formed ears one will be in the Fredistack club with the exjugadores of the Herediano Jose Garro and Yerland Mc Donald, that were promoted to the first equipment of that club the previous year.

Synes man får en grei forståelse her... :)

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 23 mai 06, 19:17
noen som finner noe informasjon om hvordan han har spilt for sin nåværende klubb da??

---------------------------

Jørn Moum
FFK, The Pride of Norway!

«I 1969 kuttet jeg ut kvinner og alkohol - og det var de verste
20 minutter i mitt liv» George Best (1946-2005)

-Dagfinn Enerly i mine tanker!! Riktig god bedring Dagfinn!!!-


Snæbbis

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 nov 05
Innlegg: 1555

Lagt til: 23 mai 06, 21:13
kisen ser i det minste beinhard ut

---------------------------

feilen med å være politisk korrekt, er at det er så forbasket kjedelig.

Rød og hvit tvers igjennom


Kongerapærn

Juniorspiller

Ble medlem: 06 apr 06
Innlegg: 148

Lagt til: 23 mai 06, 23:02
Opprinnelig postet av Gofoten
Hjelper ikke nødvendigvis med luftstyrke ¨på back-plass...det som er spørsmålet er om besitter hurtighet!? Det har nemlig PAC, og det har reddet han flere ganger i år. Jeg mener en back bør ha hurtighet....
Han skal iallefall være rask iflg en Costaricaner(?): "Carlos Johnson is the left winger of my team, Club Sport Herediano, he plays right winger, and I think he was going to make the national team, but seems Guimaraes wants a more defensive style for CR. IMO he is a very good player, he is very fast" Offensiv er han også! Men både venstre og høyre ving? Tror han surra litt ja.. 186 og 78 kg er ikke dårlig det heller. Her er litt info om han: http://www.proplayermanagement.com/html/johnson.html Har trua på`n jeg! Og som tidligere nevnt, han er klin lik Henke! Det lover godt! :)

Fjedjik

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 apr 03
Innlegg: 890

Lagt til: 24 mai 06, 18:44
Noen som fulgte treninga i dag, som kan legge inn en rapport???

---------------------------

Show me the boys in red and white, then I can tell you about the art of football


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6584

Lagt til: 24 mai 06, 21:09
Opprinnelig postet av Fjedjik
Noen som fulgte treninga i dag, som kan legge inn en rapport???

Vi kan jo i mellomtiden lese f-b.no sin fyldige rapport her...

aavdst

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 jan 04
Innlegg: 1169

Lagt til: 24 mai 06, 23:30
Der fikk vi svarene vi har ventet på.... Han spilte på bløtt gress! kjøp mannen!

fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 24 mai 06, 23:51
Fantastisk! f-b fortsetter å imponere!

---------------------------

Jørn Moum
FFK, The Pride of Norway!

«I 1969 kuttet jeg ut kvinner og alkohol - og det var de verste
20 minutter i mitt liv» George Best (1946-2005)

-Dagfinn Enerly i mine tanker!! Riktig god bedring Dagfinn!!!-


wergis

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 nov 05
Innlegg: 995

Lagt til: 24 mai 06, 23:52
Opprinnelig postet av Costanza
Opprinnelig postet av Fjedjik
Noen som fulgte treninga i dag, som kan legge inn en rapport???

Vi kan jo i mellomtiden lese f-b.no sin fyldige rapport her...



---------------------------

«Hvis det ikke fantes fotball, ville vi alle vært frustrerte fotballspillere.» (Mick Lyons)


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 25 mai 06, 10:07
Det var en god rapport! Viktig å vite at det var bløtt der!

DrDRE

Landslagsspiller

Ble medlem: 19 mai 04
Innlegg: 1134

Lagt til: 25 mai 06, 13:24
Endret: 25 mai 06, 13:24
Her i demokraten står det litt mer om han!
Syntes det hørtes lovende ut.

---------------------------

2006: CL, RL, "the double"...


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 25 mai 06, 15:07

Opprinnelig postet av Costanza
Opprinnelig postet av Fjedjik
Noen som fulgte treninga i dag, som kan legge inn en rapport???

Vi kan jo i mellomtiden lese f-b.no sin fyldige rapport her...


Det kommer nok til å bli mer av slikt fremover, FB skal vel ha tilbake abonentene sine som de har tapt på nettet.

 


wergis

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 nov 05
Innlegg: 995

Lagt til: 26 mai 06, 00:06

Nå har Carlos trent med FFK et par dager, og Eggen sier masse godt om ham til fredriksatd blad, men prisen kan bli for høy for FFK..: http://www.f-b.no/apps/pbcs.dll/article?AID=/20060526/FFK/105260018/1017/AKTUELT

Lurer fælt på denne prisen, kan vel ikke være slik at en spiller fra et lag i costa Rica kan prises så vanvittig høyt uten at han har et godt potensiale.. hmmm

---------------------------

«Hvis det ikke fantes fotball, ville vi alle vært frustrerte fotballspillere.» (Mick Lyons)


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 26 mai 06, 00:12
det koster å hente dyktige spillere

---------------------------

Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da

http://keiko99.net


Ebenfalk2

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04
Innlegg: 2291

Lagt til: 26 mai 06, 01:19
Men det må vel være mulig og finne en god høyreback som har europeisk pass? Greit nok at Yherland er skadet og Garro ikke er god nok enda, men uansett så vil dette hindre deres utvikling på sikt. Kan man da ikke bruke de eventuelt pengene man trenger for CJ og prøve og finne en spiller fra nettopp Europa eller en sør- mellom-amerikaner med europeisk pass?

Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04
Innlegg: 2571

Lagt til: 26 mai 06, 02:04
Opprinnelig postet av Ebenfalk2
Men det må vel være mulig og finne en god høyreback som har europeisk pass? Greit nok at Yherland er skadet og Garro ikke er god nok enda, men uansett så vil dette hindre deres utvikling på sikt. Kan man da ikke bruke de eventuelt pengene man trenger for CJ og prøve og finne en spiller fra nettopp Europa eller en sør- mellom-amerikaner med europeisk pass?


Dette er jeg helt enig i! 

Mc Donald er absolutt god nok til å spille i 1. ellveren til FFK, dersom han er 100% skadfri. Det er selvfølgelig også Brian West , men forløpig ikke Garro. 

Uansett så er det jo dumt at kun to av disse kan være med i troppen til enhver tid. Og hvis Carlos Johnson er så god som det blir sagt, så må jo han være selvskreven på laget. Det vil si at enten West eller Mc Donald må spille på 2. laget i 3. divisjon og det er de begge alt for gode til. 

Det som antageligvis vil skje dersom denne Carlos Johnsen kommer, er at både Mc Donald og Garro blir leid ut, og det ville vært veldig synd. 
Nå er det sikkert mange som meg som har gledet seg til at i hvertfall Mc Donald virkelig skulle slå ut i full blomst i år, og det får vi sikkert også oppleve, men da blir kanskje i en annen klubb enn FFK.

---------------------------

FFK på toppen i 2006


tomroar

Landslagsspiller
Ble medlem: 10 des 03
Innlegg: 1010

Lagt til: 26 mai 06, 08:51

Støtter opp om disse  innlegga 100%

Fordi som husker litt tilbake , ble en forsvarspiller fra usa dumpet på argumentet om disse 2 talentene.

Nå vingles det tilbake.
 


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 26 mai 06, 09:44
Endret: 26 mai 06, 09:45
Hva het han igjen... ?   jeg kommer ikke på det.

---------------------------

Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da

http://keiko99.net


Kongerapærn

Juniorspiller

Ble medlem: 06 apr 06
Innlegg: 148

Lagt til: 26 mai 06, 09:50
Endret: 26 mai 06, 09:53
Det var et gjennomtenkt innlegg keiko.

Han heter forresten Carlos Johnson......


Kanskje ikke så gjennomtenkt av meg heller, hvis det var han fra usa du mente.


Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 6 3

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340