Husk meg
Brukernavn
Passord

Rundens mål (8. runde)

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05

Lagt til: 18 mai 06, 11:54
http://www.fxt.no/tippeligaen/rundensmaal/article639412.ece

Begge FFK-måla er representert her. Stem, stem! :)

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!

Oslo

A-lagspiller

Ble medlem: 10 aug 04

Lagt til: 18 mai 06, 11:58
Stem flere ganger ved å gå inn på "Verktøy", så "alternativer for internett", så "slett informasjonskapsler..."

DrDRE

Landslagsspiller

Ble medlem: 19 mai 04

Lagt til: 18 mai 06, 12:42
Ikke enig. Skal vi vinne, så skal det gjøres uten juks. I tillegg utrolig flaut om det skulle komme ut, selv om mange andre lag sikkert også gjør det.

2006: CL, RL, "the double"...

Scout

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 05

Lagt til: 18 mai 06, 15:39
Endret: 18 mai 06, 15:40
Opprinnelig postet av DrDRE
Ikke enig. Skal vi vinne, så skal det gjøres uten juks. I tillegg utrolig flaut om det skulle komme ut, selv om mange andre lag sikkert også gjør det.

Dette er da ikke juks! Jeg visste ikke om denne siden, og fikk vite det her på forumet. Er det juks å fortelle slikt til sine medsupportere?

EDIT: Herremannen som foreslo å stemme flere ganger er selvfølgelig juks. Det innlegget leste jeg først etterpå...

Kan ikke nye FFK-stadion bli ferdig NÅ?!?!?!?! =)

Fortsatt god bedring Dagfinn!

bjorn

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03

Lagt til: 18 mai 06, 15:54

Ja sikkert mange som jukser på denne superviktige kåringen som resulterer i..... ingenting.

DrDRE

Landslagsspiller

Ble medlem: 19 mai 04

Lagt til: 18 mai 06, 16:17
Opprinnelig postet av bjorn

Ja sikkert mange som jukser på denne superviktige kåringen som resulterer i..... ingenting.

Vel, i hvertfall en som indirekte oppfordrer til det, så da tenkte jeg det var greit med kommentaren min.
Opprinnelig postet av Oslo
Stem flere ganger ved å gå inn på "Verktøy", så "alternativer for internett", så "slett informasjonskapsler..."

2006: CL, RL, "the double"...

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914