Sandefjord-FFK
---------------------------
Heia FFK
Opprinnelig postet av DrDRE
Brenne eller Peters? Står Brenne på VG, mens dagbladet og demokraten sier det er peters.
Det er Brenne
Rajio og Ramberg godkjent, resten skammelig.
ille.
FFK - RBK: 5 - 1
"Det er ikke hver dag ett lag knuser RBK slik, dette var bare morro" Enerly til Tippeligaportalen.
Opprinnelig postet av lineker
Begynner nå å bli lei... har vært i eliteserien i 3 år nå, og ikke utvikla oss en dritt!!! Tror vi rykker ned i år.....Noe som kanskje er greit,får vi rydda opp litt i klubben.Virker som en gjeng med amatører.
Dust...
Enorm forskjell på laget når vi rykka opp og nå...
Peters har fått fortjent gult kort for stempling. (hans andre stempling på 3 minutter)
"Det er ikke hver dag ett lag knuser RBK slik, dette var bare morro" Enerly til Tippeligaportalen.
Jaja, kjæresten min blir ihvertfall glad denne gangen (Sandefjord og enga-fan..)
Blir litt surmuling på meg utover kvelden (nattevakt).
2006: CL, RL, "the double"...
Opprinnelig postet av SirLion
Vi trenger KVALITET ikke KVANTITET!!!! En spiss som scorer jevnt både borte og på hjemmebane.... Også trenger vi midtbanespillere som kan gi pasninger til spissene våre.... tror også vi skal kjøre over til 4 - 4 - 2, vi har vunnet med 4 - 3 - 3 også men 4 - 4 - 2 er bedre syntes jeg... Vi trenger også forsvarsspillere, som kan spille godt og holde tett baki der... jeg syntes vi trenger forsterkninger i alle ledd jeg med andre ord.
Enig med 4 4 2, vi bør ha Hoås og West framme! Og vi trenger værtfall 2 nye spillere i sommer, helst spiss og stopper
Gratulerer Sandefjord
Blir neglebiting i år igjen hvis ikke noe drastisk skjer i sommer.
Faen.
Opprinnelig postet av Olavesen
Synes du prestasjonene har blitt så mye bedre da?Opprinnelig postet av lineker
Begynner nå å bli lei... har vært i eliteserien i 3 år nå, og ikke utvikla oss en dritt!!! Tror vi rykker ned i år.....Noe som kanskje er greit,får vi rydda opp litt i klubben.Virker som en gjeng med amatører.
Dust...
Peters har fått fortjent gult kort for stempling. (hans andre stempling på 3 minutter)
Opprinnelig postet av lineker
Opprinnelig postet av Olavesen
Synes du prestasjonene har blitt så mye bedre da?Opprinnelig postet av lineker
Dust...
Trukke du har sett så mange kamper i år, nå kan vi faktisk spille veldig godt!! Det som mangler nå er stabiliteten som er totalt fraværende.
Dust...
Peters har fått fortjent gult kort for stempling. (hans andre stempling på 3 minutter)[/quote] Synes du prestasjonene har blitt så mye bedre da?[/quote]
Trukke du har sett så mange kamper i år, nå kan vi faktisk spille veldig godt!! Det som mangler nå er stabiliteten som er totalt fraværende.[/quote]
og for og få den stabiliteten så må vi ha en som skorer mål vel...
må ha en spiss som bøtter inn mål og stopper av god kvalitet...det er ikke noe og diskutere enn gang...
Heia FFK
Jeg syntes at Eggen ikke bør kjøre den stilen som han gjorde i Moss, han trener ikke Moss nå, men Fredrikstad.. mener vi bør gå bort og tilbake til 4 - 4 - 2, og hente en spiss og en forsvarsspiller
Men men,det er bare å glemme denne bortekampen og fokusere på neste kamp mot Tromsø til mandag..
Noen som vet noe om West??
Erik Andersen fra Fredrikstad,men bosatt i Moss..
Vil alltid være FFKsupporter!!
Gud gjør underverker,guden er Enerly!
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914