Sandefjord-FFK
Opprinnelig postet av A9$h
Huff, håper moderatorene gir meg noen dagers sperring på forumet her nå, før jeg skriver noe idiotisk
Vanskelig å unngå å holde seg i skinnet nå ass...begynner å bli driiiiittleeeei
Enig. Jeg er mildt sagt drit forbanna! At det går an! Det er snakk om nyopprykka forpu*** Sandefjord her! F*** i HEL****!!!!!!!!!!!!!!!
---------------------------
Kan ikke nye FFK-stadion bli ferdig NÅ?!?!?!?! =)
Fortsatt god bedring Dagfinn!
3 mann aleine med kepper men brenne gir den nærmest til keeper! Rævva
Bugge Pettersen reddet Toth sitt skudd igjen på streken
FFK - RBK: 5 - 1
"Det er ikke hver dag ett lag knuser RBK slik, dette var bare morro" Enerly til Tippeligaportalen.
Pear Pimples for Hairy Fishnuts!
"Det er ikke hver dag ett lag knuser RBK slik, dette var bare morro" Enerly til Tippeligaportalen.
Synes faktisk ikke vi skal grave oss heeeelt heller. Vi har jo fett med sjanser og har hatt uflaks. Toth hadde jo åpent mål, f.eks. Det er i hvert fall en klar fremgang fra Molde-kampen.
Opprinnelig postet av Espen
Synes faktisk ikke vi skal grave oss heeeelt heller. Vi har jo fett med sjanser og har hatt uflaks. Toth hadde jo åpent mål, f.eks. Det er i hvert fall en klar fremgang fra Molde-kampen.
Når vi ikke setter sånne sjanser er det grunn tell å grave seg ner!!!
Christian Petersen inn, Tarik ut .... vi er ikke effektive nok innenfor 16 meteren til Sandefjord vi ass...
denialsander
Ble medlem: 06 jul 05
Lagt til: 21 mai 06, 19:41
Endret: 21 mai 06, 19:41
Opprinnelig postet av SirLion
Christian Petersen inn, Tarik ut .... vi er ikke effektive nok innenfor 16 meteren til Sandefjord vi ass...
Jeg har tidligere ment vi har hatt uflaks i avslutningene, men nå sliter jeg med å se på det som utur, altså! Når det er så mange sjanser vi ikke klarer å putte bør vi kanskje kjøre mer trening på avslutningene våre...
Og der satt den f__nmeg i stanga! :(((
Pear Pimples for Hairy Fishnuts!
Simen Brenne i STOLPEN!!!!!!! Dette er dagen hvor ballen IKKE skal imål.... 4 minutter + tilegg igjen... vi har nok tapt dette slaget, for sandefjord og flaksa deres i ræva
Vin og blomster på bordet...
2006: CL, RL, "the double"...
2-0 mot SF er for dårlig, men nå skal dette med marginer nevnes og da... 2 i stolpen i dag... og best spillemessig...
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914