Sandefjord-FFK
---------------------------
feilen med å være politisk korrekt, er at det er så forbasket kjedelig.
Rød og hvit tvers igjennom
FFK - RBK: 5 - 1
"Det er ikke hver dag ett lag knuser RBK slik, dette var bare morro" Enerly til Tippeligaportalen.
Får et mål i trynet mens vi dominerer stort. Shit. Synes forøvrig det kunne se ut som en offisdesituasjon før scoringa.
"Det er ikke hver dag ett lag knuser RBK slik, dette var bare morro" Enerly til Tippeligaportalen.
Faen så mange sjangser vi trenger... uten å score
Marching on together!
Marching on together!
Jeg skjønner ikke hva som skjer, men vi dominerer stort og setter IKKE sjansene... Hjemme får vi mål, borte bare taper vi... men men
denialsander
Ble medlem: 06 jul 05
Lagt til: 21 mai 06, 19:26
Endret: 21 mai 06, 19:28
Opprinnelig postet av Shadar
Vi har hatt mange nok sjanser.. men vi omsetter de ikke fordi ikke har spillere i boksen!!!! Svarte altså. Det begynte jo så bra. Sandefjord har vært lure og heldige på målene sine..
Det hjelper jo Sandefjord at vi står og sover på frisparket... Minnet litt om Brolins mål i fotball VM i 94.
Vi har 20 minutter. Det er bare å brette opp ermene og blø de siste minuttene...
Pear Pimples for Hairy Fishnuts!
Czwartek ut, Røn inn?? 4 - 3 - 3 fortsatt, Bjørkøy inn som høyreback
Huff, håper moderatorene gir meg noen dagers sperring på forumet her nå, før jeg skriver noe idiotisk
Vanskelig å unngå å holde seg i skinnet nå ass...begynner å bli driiiiittleeeei
«Gult kort for å kaste seg inn er greit. Til og med et rødt kort i ny og ned er OK, så lenge du gir alt. Jeg vil ha et grusomt lag. Jeg vil at motstanderne skal hate oss»
feilen med å være politisk korrekt, er at det er så forbasket kjedelig.
Rød og hvit tvers igjennom
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914