Haugen idag
Honnør til alle på PH idag, tror ikke jeg så noen som ikke sang i dag.. en utrolig følelse når hele feltet står og hopper og synger, veldig bra! håper bare ikke dette var et engangs tilfelle..
Tror det var ganske lurte at det var en del gutter som faktiskt orker å synge sto forran idag!
Og det til deg Zoran: herregud, det er så stor forskjell når du er på stadion og når du ikke er der! Utrolig bra! Det lyser engasjement av deg:) Stå på!
---------------------------
Svensk Magi
Opprinnelig postet av Guillermo
Det her smakte utrolig godt! det å slå enga er sykt bra, ikke bare på banen, men på tribunen også!
Honnør til alle på PH idag, tror ikke jeg så noen som ikke sang i dag.. en utrolig følelse når hele feltet står og hopper og synger, veldig bra! håper bare ikke dette var et engangs tilfelle..
Tror det var ganske lurte at det var en del gutter som faktiskt orker å synge sto forran idag!
Og det til deg Zoran: herregud, det er så stor forskjell når du er på stadion og når du ikke er der! Utrolig bra! Det lyser engasjement av deg:) Stå på!
HEEEELT ENIG..... Bra jobba av alle, og av deg Zoran...
Zoran hvordan er teksten på den Shaaban låta? Utrolig deilig at vi slo Enga ass Bra innsats av Haugen idag
FFK - RBK: 5 - 1
"Det er ikke hver dag ett lag knuser RBK slik, dette var bare morro" Enerly til Tippeligaportalen.
Vil takke Zoran for veldig god innsats idag, fantastisk bra!!
På tribunen bestemmer vi!!
Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb
Opprinnelig postet av Klokan
Helt riktig det >Bønna ... bra jobbet av alle sammen.... Dere nede gjorde utrolig jobb og jeg håper dere fortsetter med dette for det hjelper vannvitigg.
Satser på at vi kommer til å stå der nede i fortsettninga, skal prøve å få med noen fler etterhvert, så lenge vi har noen som lager liv rundt om i PH feltet og ikke bare i midten, tror jeg dette kan bli bra :)
Svensk Magi
I dag fikk dere m oss på Hovedtribunen utrolig bra også
+ under første "rassia" var jo faen meg alle henda til folket på plankehaugen oppe
Gøy:)
Zoran; Du gjorde en kjempejobb i dag, ble overaska over å se deg der, brått dukka du opp, var morro å se hvordan haugen begynnte å synge med en gang du tok taket.
Og til resten av plankehaugen feltet: knallbra sunget, håper man kan fortsette vidre i dette sporet..Var veldig stolt av å stå i haugen i dag
«Gult kort for å kaste seg inn er greit. Til og med et rødt kort i ny og ned er OK, så lenge du gir alt. Jeg vil ha et grusomt lag. Jeg vil at motstanderne skal hate oss»
Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da
http://keiko99.net
Laget vårt, byen vår!!!!
Opprinnelig postet av Abby
Jeg tror nok det var mer at det var Klanen vi møtte som gjorde at det var så himla trøkk i dag, enn at 4 gutter sto blandt indianerne. Alle er gira når de skal møte klanen. På Supporter-seminaret i år snakka jeg en god del med Klanen sangerne, og de har det likedan med oss. Det er et elsk-hat forhold mellom Klanen og Plankehaugen som gjør at man skal ta rotta på hverandre. Og det er kjempegøy! Håper det blir like mye trøkk neste gang og. Selvom det ikke er Klanen vi synger mot.
Jeg kan bare snakke for meg selv, og jeg synger ikke mot klanen. Jeg synger for Fredrikstadlaget! Og det tror jeg de aller fleste på feltet gjør.
Etterlysning:
FFKsupporter med ett ben, blind, døv og nylig kastrert.
Kallenavn:"Lucky".
Bora innrømmer at gleden ved å spille fotball ikke var til stede under Drillos ledelse.
Opprinnelig postet av Propellen
Poenget til Abby var vel heller det at folk blir litt ekstra gira og dermed gir på mere køl når man vet at det er Klanen som kommer på besøk. Det blir litt sånn "Dere skal ikke komme her og være konger på vår stadion..." mentalitet. Folk vil at vi skal dominere på egen matte. Derfor heier man det lille ekstra for eget lag. Også de som vanligvis ikke synger. Så faktisk flere gråhårede damer på PH feltet i går som sang av hjertens røst.... Deilig å se dem engasjere seg....
Mulig du har rett. Men jeg tror ikke klanen har noen innvirkning på oss.
Tenk deg tilbake til første hjemmekamp mot Brann. Aldri har vi "trøkka" mer. Det var sinnsykt!
Og..........- det var vindstille. Zoran var i form, og da blir sangene startet i et toneleie som er lett å synge i for oss gutta. Og der er vi i sakens kjerne. Toneleie.....og trøkk fra første sang.
Etterlysning:
Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb
Bora innrømmer at gleden ved å spille fotball ikke var til stede under Drillos ledelse.
Opprinnelig postet av Propellen
Beklager å måtte si at de jeg så stod på Tifo feltet og lengre opp. De hverken så eller hørte Bønna & Co....
Har kanskje missforstått litt her jeg nå, men Bønna og gjengen vil ha med seg de som står lenger ned på feltet.
Så om ikke dere på tifofeltet får med dere "showet" til Bønna så spiller vel det ingen rolle!?
Etterlysning:
Svensk Magi
Opprinnelig postet av Guillermo
propellen: vi sto der nede for å få med "indianerne" der nede, og om du spør meg, så funka det ganske bra asså..
Ja, syns det funka som bare det jeg også Guillermo! Selvom noen fortsatt holdt kjeft så tror jeg vi dro med oss ganske mange som til vanlig ville vært stille som mus.
På tribunen bestemmer vi!!
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
02/12/2024 15:21 | 60f95d23