FFK-Brann
Er helt enig med deg Patrioten... Zoran gjør en kjempejobb, og om håper virkelig at han skal fortsette med det! Derfor bør vi virkelig legge dette bak oss, og starte med ny giv neste hjemmekamp! Du gjør en fabelaktig jobb, Zoran!!
Jeg har aldri klaget på jobben Zoran gjør. Vel, jeg har kanskje sagt noe til han om jobben et par ganger face to face, men alt i alt synes jeg han gjør en flott jobb. Plankehaugen hadde ikke vært det den er i dag hadde det ikke vært for Zoran.
Det er heller ikke det det står på. Det det hele handler om er litt likhet for loven her. Hadde noen andre gjort noe slik som Zoran gjorde hadde det ikke vært nok med å skvære opp etter kampen. Han kan ikke få full imunitet fordi han gjør en god jobb for hævven. Vi kan ikke bli redde for å ta tak i ting fordi vi er redde for at folk skal bli snurte, furtne eller grinete og gi seg med jobben de gjør. Dette gjelder jo alle som stiller opp for PH i alle sammenhenger. Det som bekymrer meg er at det er andre som kan ta etter. Yngre jenter eller gutter som tenker som så "at kan Zoran, så kan jeg. Det skjer jo ikke noe alikevel." Enten om han vil det eller ei så har han blitt et ansikt utad og kanskje tilogmed et forbilde for yngre FFK entusiaster.
Jeg ønsker ikke noen represalier fra øverste hold mot Zoran. Men en oppklaring i hva som skjedde. Hva var det som gjorde at situasjonen oppsto? Hva kan vi lære av det? Slik at det ikke skjer igjen. Hverken med Zoran eller noen andre. Det viktigste er tross alt at vi lærer noe av situasjnen og ikke bare blåser hele det vekk.
---------------------------
Verden trenger flere ydmyke genier. Det begynner å bli for få av oss.
Egil Olsen
hei abby.. jeg regner og stoler på at plankehaugen tar av seg saken..
se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da
(Knut Torbjørn Eggen om Tarik Elyounoussi
"Han er så lett på foten at du ikke ser fotavtrykkene hans i nysnø en gang.")
Her var det mye rart.
Noen tar med barn under 5 år på PH-feltet og det er jo ikke så smart. Der er det store tjukke mannfolk, og det kan jo være skremmende bare det. Jeg er ikke slank!
Det er jo ikke noe merklig at folk får litt pisk om de ikke synger om de står på PH-feltet. Der er det satt av plass til stående og syngende fans. Synger ikke folk, er det på sin plass med en oppstrammer. De som ikke vil synge mye, kan kjøpe bilett i Klokkesvingen.
Zoran vil at vi skal synge best i Norge, og det er jo han som har fått fram sangen hos oss. Det var sesongpremiere og TV var på plass. Det er da lov å være tent.
Etter hva jeg fikk med med ordnet de to opp i løpet av kampen.
De har ordnet opp og da er bra!
Noen tar med barn under 5 år på PH-feltet og det er jo ikke så smart. Der er det store tjukke mannfolk, og det kan jo være skremmende bare det. Jeg er ikke slank!
Det er jo ikke noe merklig at folk får litt pisk om de ikke synger om de står på PH-feltet. Der er det satt av plass til stående og syngende fans. Synger ikke folk, er det på sin plass med en oppstrammer. De som ikke vil synge mye, kan kjøpe bilett i Klokkesvingen.
Zoran vil at vi skal synge best i Norge, og det er jo han som har fått fram sangen hos oss. Det var sesongpremiere og TV var på plass. Det er da lov å være tent.
Etter hva jeg fikk med med ordnet de to opp i løpet av kampen.
De har ordnet opp og da er bra!
Du ser det ikke, før du tror det!!
HOLYGANS
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
02/12/2024 15:21 | 60f95d23