Til ettertanke for 2007 sesongen(ja jeg vet det er lenge til)
sesongen 2007
Kan folket regne med at Plankehaugen kommer til å sette ny rekord på flere måter neste år...
1. medlems tallet pga billigere inngang på ny stadion
2. fullsatt plankehaugen felt
3. Å Ja glemte det med faste "stå" plasser også da på sesongkort (au au) komme 2 min før kamp å kreve sin plass...
Det kan faktisk ende med at plankehaugen feltet i 2007 blir kuppet.......... av småbarns familier som ser sin lit til å spare
6000-8000 kr i året (altså 4 i familien).
Så dette bør plankehaugen finne en løsning på kjapt?
løsningen blir sikkert følgende: å da før billetter kan kjøpes på ny stadion........
1.kan tippe på en drastisk økning av billettt prisene da sikkert ja... for at FFK ikke skal tape penger, at det da blir en kjerne som står igjen.....
Uansett(rakk dessverre ikke årsmøte i dag) så lufter det her.
Noen kommer sikkert til å si at jeg roper ulv nå, men dette er noe som bør tenkes nøye over...
(lenge til da men)
men vil det bli en "gressviktribune" på den nye stadion der kidsa og andre kan få billigere seter? det hadde jo løst mye..
---------------------------
For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!
Opprinnelig postet av ajg
jeg mener å ha lest at det vil bli en såkalt familietribune på den ene kortsiden, mens den andre kortsiden er for bortelagets supportere.
ja folkens, har vi klart dette?? blitt bedre? verre?
Per egil: -Kan man ikke stoppe den ut og plassere den i Domkirkeparken, ved siden av rådyret?
Opprinnelig postet av mr_max
Det kan faktisk ende med at plankehaugen feltet i 2007 blir kuppet.......... av småbarns familier som ser sin lit til å spare
Hurra! Det blir garantert kjempestemning når 500 småunger gauler "rød og hvite er de beste" med fislete pipestemme, hvem trenger Ultras og PH da?
Quis qustodiet ipsos PHstyret?
"Corripe Cervisiam" !
FFK Forever:
Hva med å ta opp hesten på tribunen, så kan unga få seg en ridetur og de gamle tantene kan få seg litt kjepp! Så blir alle fornøyde!
Opprinnelig postet av Snæbbis
Opprinnelig postet av mr_max
Hurra! Det blir garantert kjempestemning når 500 småunger gauler "rød og hvite er de beste" med fislete pipestemme, hvem trenger Ultras og PH da?
hehe... du er inne på noe der...
har kansje blitt et lite kupp.. nok av dem som ikke synger på feltet.....
Per egil: -Kan man ikke stoppe den ut og plassere den i Domkirkeparken, ved siden av rådyret?
Kan ikke ha nummererte plasser, det funker ikke. Et eget sangfelt hvor det er plass til ultras, pent kledde, og andre som vil oppføre seg litt utover slik vi har det i dag, så kan de som føler seg litt truet stå på et felt ved siden av og synge med!
Årsmøtet var i dag altså? Kan ikke se noen nyheter på PH.no om det...
Edit: Haha se der ja, sesongen 2007 ja, gammelt nytt det her jo
Opprinnelig postet av danan2
Kan ikke ha nummererte plasser, det funker ikke. Et eget sangfelt hvor det er plass til ultras, pent kledde, og andre som vil oppføre seg litt utover slik vi har det i dag, så kan de som føler seg litt truet stå på et felt ved siden av og synge med!
Årsmøtet var i dag altså? Kan ikke se noen nyheter på PH.no om det...
Edit: Haha se der ja, sesongen 2007 ja, gammelt nytt det her jo
jeg trakk jo opp denne får å skape en diskusjon om hvordan det var nå.. ja.. hehe...
dette er fra 2004 :P
fordi forhåpentligvis så kommer alle som synger til å samle seg i denne nye supporterklubben
men hvis det går motsatt vei, og det ikke blir noen supporterklubb, hva skjer så ? skal vi ha en familietribune på PH da ?
og alle de som synger de blir spredt rundt på hele feltet akkurat som alle andre år
Årsbeste fra oss -- HAMMARBY med 7500 tilskuere
Opprinnelig postet av Marcus
Jeg skjønte veldig lite av tråden -- sikkert fordi jeg er trøtt -- men hvordan kommer det til å bli til neste år da ? HVIS denne nye supporterklubben kommer, da kommer PH til å bli en familiesupporterklubb... ikke at dette gjør meg noe,
fordi forhåpentligvis så kommer alle som synger til å samle seg i denne nye supporterklubben
men hvis det går motsatt vei, og det ikke blir noen supporterklubb, hva skjer så ? skal vi ha en familietribune på PH da ?
og alle de som synger de blir spredt rundt på hele feltet akkurat som alle andre år
poenget var å sammenlingne hvordan det er nå i forhold til hva de forventet /trodde det kom te å bli.....
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
02/12/2024 15:21 | 60f95d23