FFK henter Kviks keeper
- Betyr dette at du kommer til å forlate Kvik?
- Det er snakk om at de henter meg, men leier meg ut igjen til Kvik.
http://www.ha-halden.no/artikkel.asp?Artid=128869&EmneID=SP-KVIK-
Jeg regner med det er Erik Bråthen det er snakk om? Er jo greit med keepertalenter, men hva skjer når både Staw og Bråthen er å finne i FFK etter han er ferdig utleid i Kvik? Er det meningen at de skal være første- og andrekeeper om noen år? Vil i så fall en av dem være fornøyd med benken? Blir et lite luksusproblem dette, to gode keepertalenter.
---------------------------
Billett tur-retur Oslo/Sola: 862 kroner
Kampbillett 120 kroner
Å være én av 10287 3. august 2005: Fantastisk
Å se Dagfinn Enerly på beina igjen: Ubetalelig
Som abonnent kan du lese: | |
På landslagssamling (18.01.2006) |
|
Logg deg inn her |
Bestill abonnement her
Men ettersom du plukket ut det viktigeste fra artikkelen så er jo det helt greit egentlig
Billett tur-retur Oslo/Sola: 862 kroner
Kampbillett 120 kroner
Å være én av 10287 3. august 2005: Fantastisk
Å se Dagfinn Enerly på beina igjen: Ubetalelig
Her mer tekst
- Jeg skal spille for FFK i en juniorturnering i Ålesund og være med A-laget på treningsleir til Benidorm i Spania senere i vinter, forteller han.
- Betyr dette at du kommer til å forlate Kvik?
- Det er snakk om at de henter meg, men leier meg ut igjen til Kvik. FFK har også Lasse Staw og det er bedre at jeg spiller 26 kamper for Kvik, enn at vi bare hadde spilt 13 kamper hver i FFK. Jeg hadde uansett ikke fått spilt på høyere nivå i FFK enn i Kvik, forteller han. Men med en overgang vil han trene på et adskillig høyere nivå, selv om han spiller kamper for moderklubben.
Landslagstrener Tor Ole Skullerud har for øvrig sagt at Bråthen må til en klubb med høyere treningsnivå.
Bråthen selv mener at en løsning som den som er skissert over, er bra for alle parter. Både klubbene og han selv.
Vi står fordi vi ikke klarer å sitte etter å ha blitt knulla knallhardt i rævva- En bitter rbk supporter forklarer innsatsen til spillerne,etter 1-5 nederlaget for FFK
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914