Husk meg
Brukernavn
Passord

Da var hjelpetreneren i boks

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03

Lagt til: 20 jan 06, 09:14

A9$h

Landslagsspiller

Ble medlem: 22 feb 04

Lagt til: 20 jan 06, 11:37
herregud...man burde ikke ha utlendingskvote men mossekvote i stedet,dette strider mot enhver fornuft. Nå får det jaggu være nok folk fra bondeland her. 

---------------------------

Vi står fordi vi ikke klarer å sitte etter å ha blitt knulla knallhardt i rævva- En bitter rbk supporter forklarer innsatsen til spillerne,etter 1-5 nederlaget for FFK

denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05

Lagt til: 20 jan 06, 12:53
Opprinnelig postet av A9$h
herregud...man burde ikke ha utlendingskvote men mossekvote i stedet,dette strider mot enhver fornuft. Nå får det jaggu være nok folk fra bondeland her. 

Jaaah, det strider mot enhver fornuft når FFKs hovedtrener selv håndplukker sin assistent!  Fysj!  KTE skulle nok heller tatt en eller annen som han ikke ville ha.

Personlig ønsker jeg enhver spiller, trener, leder, whatever , osv. velkommen uansett fra hvor det måtte være - så lenge kvaliteten er på det nivået vi og FFKs ledelse ønsker.

Fuh! Fuh! Fuh!

Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04

Lagt til: 20 jan 06, 13:04
Opprinnelig postet av denialsander
Opprinnelig postet av A9$h

Jaaah, det strider mot enhver fornuft når FFKs hovedtrener selv håndplukker sin assistent!  Fysj!  KTE skulle nok heller tatt en eller annen som han ikke ville ha.

Personlig ønsker jeg enhver spiller, trener, leder, whatever , osv. velkommen uansett fra hvor det måtte være - så lenge kvaliteten er på det nivået vi og FFKs ledelse ønsker.

Dette er noe av det dummeste jeg har hørt!!

Det er da helt naturlig at en hovedtrener plukker ut en ny assistent som han vet hva står for og som han vet han kan samarbeide med. 
Om denne personen kommer fra Moss eller fra Finnmarksvidda er da helt likgyldig. 

FFK på toppen i 2006

Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03

Lagt til: 20 jan 06, 16:37
Tror dette er bra for FFK....... Eggen trenger litt mer motstand å bryne seg på spesielt under kamper vil jeg tro....

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914