Husk meg
Brukernavn
Passord

Laget mot Viborg?

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Gofoten

Juniorspiller

Ble medlem: 20 sep 05

Lagt til: 16 jan 06, 15:25
Nå når kampen mot Viborg nærmer seg (jeg gleder meg), så hadde det kanskje vært en idè med en tråd om denne matchen. Hvordan vil laget se ut? Noen som har oversikt over skader og om noen er utilgjengelige? Hvis de fleste er klare, så vil dette være mitt forslag til lag:

Shabaan
                                                     Tronseth            Raio             Bora                  Bertie
                                                      Mackie                Brenne        Bjørkøy            Raymond
                                                                                   Wiig           Toth

Jeg går ut i fra at Hoås og west ikke er klare etter operasjoner, så da bør nok disse to starte på topp med tarik på benken. (Også spennende fra start)

---------------------------

"We play with 2 stoppers and 3 spisses." - Nils Arne Eggen

"Jeg er kjempefornøyd med dommerne i år, de gjør såpass mange feil at vi har noe å diskutere." - Svein Matta Mathisen

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til: 16 jan 06, 15:27
Endret: 16 jan 06, 15:28
Shaaban

Czwartek - Zivkovic - Piiroja - Bertelsen

Berg - Brenne - Bjørkøy - McDonald

Kvisvik

Toth

Men siden McDonald kommer rett fra Costa Rica så spiller vel han kanskje ikke kampen? Og det kan jo hende at Eggen vil prøve ut Tronseth på høyreback for å se hvordan han gjør det der, eventuelt fortsette med Bjørkøy som høyreback.. Uff.

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff

ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04

Lagt til: 16 jan 06, 16:51
Håper helt klart at Bjørkøy er midtbane og det trur jeg ganske sikkert han blir. Enten spiller PAC eller så blir Are prøvd der men håper PAC spiller inntil vi får en ordentlig god høyre back. Trur også at Tarik kanskje blir prøvd på topp i denna kampen sammen med enten Wiig eller Toth.

Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04

Lagt til: 16 jan 06, 17:10
Opprinnelig postet av Costanza
Shaaban

Czwartek - Zivkovic - Piiroja - Bertelsen

Berg - Brenne - Bjørkøy - McDonald

Kvisvik

Toth

Men siden McDonald kommer rett fra Costa Rica så spiller vel han kanskje ikke kampen? Og det kan jo hende at Eggen vil prøve ut Tronseth på høyreback for å se hvordan han gjør det der, eventuelt fortsette med Bjørkøy som høyreback.. Uff.

Det er ikke sikkert din lagoppstilling er så langt unna sannheten, Costanza. 
Jeg vet ikke om Berg er skadefri, men føler meg helt sikker på at vi får se både Tronseth og flere andre i løpet av kampen. Jeg er usikker på hvor mange innbyttere det blir lovlig å benytte i denne turneringen, men går ut fra at alle klubbene er interessert i å ha muligheten til å bruke flere enn det som er normalt. 

FFK på toppen i 2006

ffkfmv

A-lagspiller

Ble medlem: 16 des 04

Lagt til: 17 jan 06, 21:39
Ja du får sagt det røøøgers...

Har trua på det laget selv jeg..Men røn inn da;)

FFK i tykt og tynt, på FMV!

Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Lagt til: 18 jan 06, 00:44
Endret: 18 jan 06, 01:06
Christian Berg er fortsatt skadet, men er på bedringens vei. 
Mc Donald trente i går, men var småskadet i dag.
Hoås ble operert igår og blir borte en stund, selv om det visstnok ikke var store inngrepet..

Jeg tipper vi får se nogenlunde dette laget:

Rami Shaaban

Czwartek
Bora
Piiroja
Blix

Bjørkøy
Michael Røn
Kvisvik
Brenne
Wiig/Mackie

Tarek/Toth

Tipper at Trondseth kommer inn for en eller annen i forsvaret i 2. omgang, at Wiig og Mackie bytter og at Tarek og Toth bytter.
Michael Røn imponerer på trening og spiller helt sikkert, mens Ramberg får sikkert litt spilletid han også.

FFK på toppen i 2006

Gressvikslampen

A-lagspiller

Ble medlem: 08 jan 06

Lagt til: 18 jan 06, 17:02
Er ikke Bertie i USA?

Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Lagt til: 18 jan 06, 17:30
Opprinnelig postet av Gressvikslampen
Er ikke Bertie i USA?

Han er ikke der enda, men han skal dit, og derfor spiller han ikke.

Mc Donald spiller nok heller ikke, er litt småskadet og har nettopp kommet hjem fra Costa Rica.
Har også en mistanke om at Tronseth tar Bertils backplass, ihvertfall så det slik ut på treninga idag.
Det ser også ut til at Wiig starter på v.ving og at Toth og Tarek starter som spisspar. Brian West var dommer idag, men ser ut til å snart være tilbake i trening med ball igjen.
Raymond ser ut til å stortrives som ballfordeler på midten og Michael Røn ser også veldig god ut i trening, så det skal bli spennende å se hvordan dette fungerer i kamp mot gode lag.

FFK på toppen i 2006

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914