Steinar til Notodden?
Jeg etter min mening, syntes FFK skulle leid ut Steinar jeg...
Jeg vet at det er mange som IKKE liker han, og jeg vet vi har fått en ny god keeper i Rami Shaaban.... Men jeg syntes Steinar skulle fått blitt i klubben... men det er nå min mening da
---------------------------
FFK - RBK: 5 - 1
"Det er ikke hver dag ett lag knuser RBK slik, dette var bare morro" Enerly til Tippeligaportalen.
se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da
Som jeg skrev i en annen tråd hvor denne potensielle overgangen var nevnt, så er vel dette gode nyheter for Staw? Han får vi i hvert fall glede av den dagen Shaaban er ferdig i klubben, det tror jeg ikke vi får av Sørlie...
Billett tur-retur Oslo/Sola: 862 kroner
Kampbillett 120 kroner
Å være én av 10287 3. august 2005: Fantastisk
Å se Dagfinn Enerly på beina igjen: Ubetalelig
Opprinnelig postet av SirLion
Her er en gladmelding til alle som IKKE liker Steinar Sørlie: Her står det http://f-b.no/apps/pbcs.dll/article?AID=/20060111/SISTENYTTFFK/60111022 at Jan Halvor Halvorsen i Notodden vil ha Steinar Sørlie...
Jeg vet at det er mange som IKKE liker han, og jeg vet vi har fått en ny god keeper i Rami Shaaban.... Men jeg syntes Steinar skulle fått blitt i klubben... men det er nå min mening da
Dette kan vel også være en gladmelding for alle oss som er glad i Steinar.
Steinar vil bli dypt savnet i FFK og Fredrikstad fordi han er en kjernekar, men det sier seg jo selv at Steinars sjanser til tippeligaspill er minimale etter at FFK skrev avtale med Rami Shaaban.
Og da er det antagelig også det beste for Steinar å komme til en klubb som Notodden, som satser stort på opprykk.
Dersom det blir noe av overgangen vil jeg ønske Steinar lykke til videre. Kanskje Steinar bidrar til at vi kan møte Notodden i tippeligaen om 2-3 år, hvem vet..
FFK på toppen i 2006
Men tror nok hans tid i FFK er forbi nå.
Ser ingen grunn til å leie han ut.
Shabaan 1. keep, Lasse Staw 2. keep... Bra nok det.
Plankehaugen avd kr.sand!!!
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Jeg tviler på at Staw finner seg i å sitte på benken i 3 år.nei der kom du med noe smart Rune. du mener da Rami blir aldri syk eller skadet på 3 år?
se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da
Opprinnelig postet av keiko99
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Jeg tviler på at Staw finner seg i å sitte på benken i 3 år.nei der kom du med noe smart Rune. du mener da Rami blir aldri syk eller skadet på 3 år?
Pirk, jeg snakker ikke om sporadiske innhopp. Hvis Rami blir langtidsskada ( la oss si 6-9 mnd. ), så kommer FFK til å leie inn en ny keeper i steden for å bruke Staw.
Opprinnelig postet av keiko99
seff vil dem leie inn en keeper, men de vil nok ikke få leie en keeper som rami sin kaliber å da leier dem en som kansje blir keeper bak lasse staw. Lasse vil nok få muligheten. kansje i en cup kamp eller sånt.. hvem vet det for tiden vise.
Greit at de ikke hadde greid å få leid inn en med Rami sin kaliber. Men at de hadde leid inn en keeper bak Staw ?? Aldri i livet. Hadde vi hatt Staw som fast keeper kommende sesong så hadde vi mest sannsynlig ramla ned. Lasse er nok ikke fornøyd med å ha sporadiske innhopp i løpet av de neste 3 åra. Mest sannsynlig har han forsvunnet til en annen klubb innen de 3 åra har gått.
Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.
Opprinnelig postet av kanogvetalt
Lasse Staw er så vidt jeg vet 18 år. Det er ikke mange 18 åringer som har vært førstekeeper i tippeligaen, om noen. Han vil kunne trene med en dyktig keepertrener, med en keeper som har erfaring fra premier league og som har landslagsambisjoner. Trene gjør man hver dag. Kamper er en gang i uken. Jeg vil tro at det er trening man blir god av, og at Staw derfor har større utviklingspotensiale som 2. keeper i FFK enn en 2. div klubb. Det er vel forresten ikke så vanlig med 18 åringer som 1. keeper i 2. div heller?
Spørs om Staw selv er tålmodig nok til å sitte på benken i 3 år. Det tviler jeg på. Etter 3 år er han 21 år. At han sitter der dette året og kanskje et til er vel det beste vi kan håpe på. Etter å ha passert 20 så burde han vel ærlig talt ha fått seg fast jobb som burvokter.
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
Jeg mener en 18år gammel keeper, (som ikke er noen stjerne) burde være mer ydmyk, nå er jeg lei av sytinga. (hvis han gjør det)
Hvis du leser her Staw: Du er HELDIG som blir satset på av et TL-lag fra du er så "liten". Håper du blir vår 1.keeper om 2-3år.
Moss !?....nei et sted får vi jaggu sette ned strikken.
Send en hund etter øl...
Opprinnelig postet av Brukernavn
Enig Costanza,...
Jeg mener en 18år gammel keeper, (som ikke er noen stjerne) burde være mer ydmyk, nå er jeg lei av sytinga. (hvis han gjør det)
Hvis du leser her Staw: Du er HELDIG som blir satset på av et TL-lag fra du er så "liten". Håper du blir vår 1.keeper om 2-3år.
Som jeg skulle sagt det sjøl. Du trenger å utvikles. Lasse, du kan jo ha litt over 20 år igjen av karrieren din som keeper, så vær tålmodig og snapp opp alt du kan få av treningstips og gode råd av blant annet Rami. Din tid som TL-keeper vil komme, men ikke enda. Fortsatt lykke til i din fotballkarriere.
Dagfinn Enerly i våre hjerter!
Opprinnelig postet av SirLion
Her er en gladmelding til alle som IKKE liker Steinar Sørlie: Her står det http://f-b.no/apps/pbcs.dll/article?AID=/20060111/SISTENYTTFFK/60111022 at Jan Halvor Halvorsen i Notodden vil ha Steinar Sørlie...
Endelig!!! Dette var på høy tid.
Det er tilstrekkelig med Staw som reservekeeper, og evt leie en mer erfaren keeper ved en langtidsskade på Shaaban.
Får virkelig håpe at Shaaban lever opp til de forventningen vi har til han..
"Some people believe football is a matter of life and death, I am very disappointed with that attitude. I can assure you it is much more important than that!"
-Bill Shankley
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
Opprinnelig postet av Superboy
Får virkelig håpe at Shaaban lever opp til de forventningen vi har til han..
Får i det minste håpe han treffer tribunen litt sjeldnere ved utspill enn det Steinar gjorde... ;)
Fuh! Fuh! Fuh!
Opprinnelig postet av Brukernavn
Enig Costanza,...
Syting?? Vi må åpne øya her og se at 3. divisjon IKKE er god nok matching for et av de største keepertalentene i distriktet på mange, mange år.. Mulig jeg har sovet litt i timen, men jeg har i hvert fall ikke sett noe syting fra Staw utad i media.
Nå er det sånn at vi har sannsynligvis en meget god 1.keeper i Rami Shabaan, og da syntes jeg klubben burde sett ann forholdene for en leieavtale med for eksempel en 2.divisjonsklubb, og kanskje beholde Stainardo et år til.
Plankehaugen avd kr.sand!!!
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914