Husk meg
Brukernavn
Passord

Steinar til Notodden?

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 3 2

Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04

Lagt til: 13 jan 06, 17:39
Opprinnelig postet av bjorn
Har hørt det samme at han er uønsket om det er det rette ordet å bruke, lykke til videre Steinar...

Å være uønsket er neppe det rette utrykket. 

Steinar har fått den samme beskjeden som mange andre spillere i Norge får spesielt mellom to sesonger, nemlig at de ikke blir satset på lenger og derfor kan se seg om etter en annen klubb å spille for.

Ordet uønsket passer svært dårlig når det gjelder Steinar. Han har mange venner i Fredrikstad og er antagelig den mest populære blandt både spillere og supporterne. Dessuten er Steinar en av de to siste spillerne som  har spillt 2. divisjons fotball for FFK, nå er det kun Czwartek igjen.
Derfor er det nok med vemod og takknemlighet nå hele Fredrikstad ønsker Steinar lykke til videre. 

---------------------------

FFK på toppen i 2006

Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03

Lagt til: 13 jan 06, 18:21
Synes faktisk Steinar fikk ufortjent mye pepper etter Vårsesongen, og etter min mening var det helt feil at ALH tok over Keeperplassen på Høsten........ Steinar kom riktignok inn på slutten og var sterk delaktig i at FFK reddet plassen........ Utover det synes jeg det er helt riktig å satse på Staw som 2 Keeper.........

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04

Lagt til: 13 jan 06, 18:56
Opprinnelig postet av Bedreviteren
Synes faktisk Steinar fikk ufortjent mye pepper etter Vårsesongen, og etter min mening var det helt feil at ALH tok over Keeperplassen på Høsten........ Steinar kom riktignok inn på slutten og var sterk delaktig i at FFK reddet plassen........ Utover det synes jeg det er helt riktig å satse på Staw som 2 Keeper.........
det at ALH fikk spille mere en steinar skyldes trener teamet..  så jer er enig med deg der. merklig at dem drev slik. (dem er: Drillo,kte,pea)

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da

bjorn

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03

Lagt til: 14 jan 06, 15:54
Opprinnelig postet av Snæbbussaristokrat 1
Opprinnelig postet av bjorn
Har hørt det samme at han er uønsket om det er det rette ordet å bruke, lykke til videre Steinar...

Å være uønsket er neppe det rette utrykket. 

Steinar har fått den samme beskjeden som mange andre spillere i Norge får spesielt mellom to sesonger, nemlig at de ikke blir satset på lenger og derfor kan se seg om etter en annen klubb å spille for.

Ordet uønsket passer svært dårlig når det gjelder Steinar. Han har mange venner i Fredrikstad og er antagelig den mest populære blandt både spillere og supporterne. Dessuten er Steinar en av de to siste spillerne som  har spillt 2. divisjons fotball for FFK, nå er det kun Czwartek igjen.
Derfor er det nok med vemod og takknemlighet nå hele Fredrikstad ønsker Steinar lykke til videre. 

Når ble du talsperson for hele Fredrikstad ?

Det hele kommer an på hvor fint papir du pakker det inn i, budskapet blir det samme.

Dj Charlie

A-lagspiller

Ble medlem: 02 mai 04

Lagt til: 14 jan 06, 16:28
Endret: 14 jan 06, 16:28
Opprinnelig postet av denialsander
Opprinnelig postet av Superboy

Får virkelig håpe at Shaaban lever opp til de forventningen vi har til han..

Får i det minste håpe han treffer tribunen litt sjeldnere ved utspill  enn det Steinar gjorde...  ;)

Eggen: Du trenger faktisk ikke lenger å trene Rosenborg, for å lede toppklubben i Norge. En av de neste kan faktisk bli FFK.

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03

Lagt til: 14 jan 06, 16:42
Opprinnelig postet av Dj Charlie
Opprinnelig postet av denialsander
Opprinnelig postet av Superboy

Får virkelig håpe at Shaaban lever opp til de forventningen vi har til han..

Får i det minste håpe han treffer tribunen litt sjeldnere ved utspill  enn det Steinar gjorde...  ;)

Er ikke rart at så mange havna på utsiden. Han prøvde jo å treffe Hoås.

Dj Charlie

A-lagspiller

Ble medlem: 02 mai 04

Lagt til: 14 jan 06, 20:50
Endret: 14 jan 06, 20:50

Er det mulig å bomme så mye på den svære kællen der da? 

Eggen: Du trenger faktisk ikke lenger å trene Rosenborg, for å lede toppklubben i Norge. En av de neste kan faktisk bli FFK.

A9$h

Landslagsspiller

Ble medlem: 22 feb 04

Lagt til: 14 jan 06, 21:10
Han skal være på sporten som begynner om 5 min nå,føler seg sveket av fredrikstad

Vi står fordi vi ikke klarer å sitte etter å ha blitt knulla knallhardt i rævva- En bitter rbk supporter forklarer innsatsen til spillerne,etter 1-5 nederlaget for FFK

Propellen

A-lagspiller

Ble medlem: 26 jan 05

Lagt til: 14 jan 06, 21:35
FFk velger altså å satse fullt på Lasse Staw til fordel for Steinar. Synd for Steinar, og noe rart synes jeg iåm at Lasse er skulderskadet for en lengre periode!!! Vi kommer hvertfall til å savne hans gode humør, og se tilbake på hødepunktene han har brakt oss. Takk for en knallgod innsats Steinar!!!

" – Det skal veldig mye til før jeg drar herfra. Jeg har jo en familie å tenke på, sier landslagskeeperen."

Gressvikslampen

A-lagspiller

Ble medlem: 08 jan 06

Lagt til: 14 jan 06, 22:01

Kommer til å savne deg Steinar... Du er en kjernekar, og en humørspreder jeg aldri har sett maken til... Kommer aldri til å glemme deg, uansett hva som skjer!

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03

Lagt til: 14 jan 06, 22:14
Lasse er jo ikke spilleklar før sommeren, eller høsten. Hvem skal da være resvere keeper til han er frisk, blir vel keeperen fra Kvik

Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04

Lagt til: 15 jan 06, 01:03
Opprinnelig postet av Patrioten
Lasse er jo ikke spilleklar før sommeren, eller høsten. Hvem skal da være resvere keeper til han er frisk, blir vel keeperen fra Kvik

Hvor har du det fra, Patrioten?
Sist jeg snakket med Jerry, sa han at skaden ser ut til å bli leget 2 måneder raskere enn man først hadde regnet med og da vil det si at han kan være spilleklar i begynnelsen av  Mars iflg min hoderegning.

FFK på toppen i 2006

Patrioten

Landslagsspiller

Lagt til: 15 jan 06, 09:52
Ok, da er du bedre oppdatert enn meg, mener jeg leste et eller annet sted at han hadde en langvarig skade

Patrioten

Landslagsspiller

Lagt til: 15 jan 06, 11:47
I følge Tv 2, rekker han neppe seriestarten, men er muligens klar til 4 eller 5 serierunde.

kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04

Lagt til: 16 jan 06, 08:41
I følge Tv 2, rekker han neppe seriestarten, men er muligens klar til 4 eller 5 serierunde.

Den informasjonen har de antageligvis fått fra Sørlie, som tydeligvis ikke er så opptatt av fakta. Synes det er patetisk hvordan han føyer seg inn i rekken av furtende hengehuer som har blitt veid og funnet ubrukelig av FFK(ref. Ringberg, Risholt).

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.

Kråkerøygutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 13 sep 04

Lagt til: 16 jan 06, 09:51
Opprinnelig postet av kanogvetalt

Den informasjonen har de antageligvis fått fra Sørlie, som tydeligvis ikke er så opptatt av fakta. Synes det er patetisk hvordan han føyer seg inn i rekken av furtende hengehuer som har blitt veid og funnet ubrukelig av FFK(ref. Ringberg, Risholt).
Synes ikke Steinar fortjener tittelen "furtende hengehue", kanogvetalt. Han har vel ikke akkurat sutra noe særlig til media? Jeg synes han har taklet denne saken på en god måte. Akkurat som han takla det å bli satt på tribunen da Myhre kom til klubben. Han tok tak og skulle trene knallhardt for å ta opp kampen, slik han gjorde ifjor vinter da han benket Alex.
Det han sier til FB idag er at han ikke synes det er noe særlig å føle seg uønsket, og det er det vel ingen som synes?
Det at du betegner Ringberg og Risholt som ubrukelige gidder jeg ikke å kommentere engang.

Hele Fotballnorge tenker på deg, Dagfinn.
Ønsker deg alt godt uansett hva som skjer!

FFK i Tippeligaen 2006!

kanogvetalt

Landslagsspiller

Lagt til: 16 jan 06, 10:00
Når han stiller opp i TV2 sporten under overskriften "Helten er uønsket" synes jeg han fortjener at jeg kaller ham et furtende hengehue. Dette er jo noa av det samme som Ringberg og Risholt gjorde.
Hvor ofte opplever man at dette skjer med spillere i andre klubber? Det er tredje gangen, hvis vi ser bort fra ALH som også gjorde noe av det samme, på et halvt år.

JJunior

Landslagsspiller
Ble medlem: 27 feb 04

Lagt til: 16 jan 06, 11:18
Når han stiller opp i TV2 sporten under overskriften "Helten er uønsket" synes jeg han fortjener at jeg kaller ham et furtende hengehue. Dette er jo noa av det samme som Ringberg og Risholt gjorde.
Hvor ofte opplever man at dette skjer med spillere i andre klubber? Det er tredje gangen, hvis vi ser bort fra ALH som også gjorde noe av det samme, på et halvt år.

Sørlie bestemmer da virkelig ikke overskriftene som nettavisen velger å bruke??
Utsagnene han har til nettavisen i den artikkelen syns jeg forøvrig er helt greie.....

kanogvetalt

Landslagsspiller

Lagt til: 16 jan 06, 11:33
Jeg refererer ikke til artikkel i Nettavisen, men til intervju på TV2 Sporten. 
Og jeg spør igjen. Er det vanlig at spillere går ut å syter i riksdekkende media når de opplever mistillit i en TL klubb? For FFK sin del skjer dette ofte.

Anne

A-lagspiller
Ble medlem: 03 mar 05

Lagt til: 16 jan 06, 11:58

En liten rettelse på hvor informasjonen kommer i fra.
Dene opplysningen kommer i fra FFK sin egen lege, og utalelsen er vel ut i fra hva som er mest vanlig med denne type skade, Men samtidig skal det sies at legen, og fysoterapeuten ikke har hatt noen kontrol siden i nov.
Lasse skal til sjekk i løpet av en 14 dagers periode, og selv regner han da med at han kan begyne med ball igjenn da.
Han har brukt tiden godt med å bygge opp muskelatur, både i forbindelse med skaden, samt ellers. Så han er pr i dag alikevell godt trent i forhold til mage andre i a troppen.
At Steinar står frem i tv2 på denne måten er sikkert ikke hans idde, men for en jornalist vil dette uansett være en sak.
Så Steinar skal ikke skytes for dette syntes jeg. Litt småfurten vil han ha lov til å være dette er tros alt jobben hans, de fleste ville blit lit småfurten om de mistet jobben sin.
Men husk uansett så er det pressen som lager saken, ikke Steinar.
Vil også med dette ønske han lykke til videre, for dette som nå skjer var det bare et tidspørsmål om uansett, og det vet Steinar.

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 3 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914