Husk meg
Brukernavn
Passord

Hva med FFK tv

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03

Lagt til: 08 jan 06, 23:20

Hadde vært gøy om vi kunne fått det samme som Vålerenga http://www.cikmedia.com/vif/viftv.html

Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04

Lagt til: 08 jan 06, 23:41
er nok lenge igjen før vi er der.. første skritt er ordentlig hjemmeside,neste er  FFK dvd..

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04

Lagt til: 09 jan 06, 00:56
nå er vel vif den eneste klubben i norge med sånt som det.. jeg bryr meg lite om det dere ass.. vi klarer nok å få med oss hva som skjer. Jeg husker vi hadde intreju etter kamper som ble lagt ut på FFK sin hovedside...

---------------------------

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da

Brukernavn

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 04

Lagt til: 09 jan 06, 08:46
FFK tv ..?   hmm...nei.

Blir for mye opplegg for klubben... Spell foppall, drit i om du ser bra ut på tv.

Moss !?....nei et sted får vi jaggu sette ned strikken.
Send en hund etter øl...

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03

Lagt til: 09 jan 06, 09:02
Endret: 09 jan 06, 09:02
Er vel stort sett enig der... Dessuten er det vel ikke så mye å fylle disse sendingene med. Da er det bedre at TV Østfold samler opp litt tape i løpet av ei uke og lager en ukesrepotasje eller noe fra klubben. Mossingene har jo allerede døpt TV Østfold til Glomme TV, så da er det vel bare for dem å fortsette videre i samme sporet.

Tror det ville vært en utfordring å lage en sending en gang i uka med godt stoff også jeg, så hva vi skulle med en egen TV-kanal da vet ikke jeg. Sende live fra samtlige treninger hvorpå det er intervju med hver enkelt om deres egen innsats under økten? Tror det hadde blitt mye svada. Tror heller ikke Enga har så fryktelig mye å by på at det kan bli en stor suksess med egen TV-kanal. Tror suksessen har gått til hodet på dem og at de tror de er mer interessante enn de egentlig er. Et seriemesterskap, så egen TV-kanal. Rosenborg, 13 seriemester skap på rad, ingen TV-kanal...

Billett tur-retur Oslo/Sola: 862 kroner
Kampbillett 120 kroner
Å være én av 10287 3. august 2005: Fantastisk
Å se Dagfinn Enerly på beina igjen: Ubetalelig

ffkfmv

A-lagspiller

Ble medlem: 16 des 04

Lagt til: 09 jan 06, 15:45
FFK virker totalt uinteresserte i å satse på web... er for dårlig.. en klubb i tippeligaen burde hatt en skikkelig fet hjemmeside med video og sånn.. enkelt å lage, men det koster litt.. klubben er uinteressert....

FFK i tykt og tynt, på FMV!

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04

Lagt til: 09 jan 06, 16:07
Opprinnelig postet av ffkfmv
FFK virker totalt uinteresserte i å satse på web... er for dårlig.. en klubb i tippeligaen burde hatt en skikkelig fet hjemmeside med video og sånn.. enkelt å lage, men det koster litt.. klubben er uinteressert....
det var video saker fra kamper en gang. om klubbens hjemmeside skal være FET. det er vel ingen norske klubber som har noe vidre FET hjemmeside.. så ett spm. Hva er vitigst. FET hjemmeside eller og prøve å bli en av Toppklubbene i norsk fotball ?

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da

Lars Thoresen

A-lagspiller
Ble medlem: 11 jun 03

Lagt til: 09 jan 06, 16:23

Det nærmeste vi kommer FFK-TV den nærmeste tiden må nok være på nye stadion. Hadde gjerne sett at vi hadde fått noe av det samme TV-opplegget med intervjuer o.l. som Rosenborg har på Lerkendal under kampene.

Lars Thoresen, stolt aristokrat

Gressvikslampen

A-lagspiller

Ble medlem: 08 jan 06

Lagt til: 09 jan 06, 18:27
Er det ikke nok å være på stadion da?? Kunne hatt en kanal som viser tidligere kamper i reprise...

ffkfmv

A-lagspiller

Ble medlem: 16 des 04

Lagt til: 09 jan 06, 18:40
Ingen som gidder å switche innom hjemmesiden for å se på den, hvis den ikke er oppdatert eller no nytt og spennende på den da.. Og da blir også antall treff dårligere som igjen blir en videre konsekvens ved at FFK ikke tjener penger på sponsorene på hjemmesiden.. det ligger ganske mye penger i sponsing på hjemmesidene se Keiko.. tror ikke vålerenga gjør dette uten grunn.. eller hva sier du?

FFK i tykt og tynt, på FMV!

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03

Lagt til: 09 jan 06, 18:44
Synes det er dårlig av FFK som la ned medlemsbladet for medlemmene og isteden satset på Fredrikstadfk
De brukte vel 100000 kroner på nettet og nå, ja hva skal vi kalle det?

Enten får man satse videre på det, ellers bør medelemsbladet komme tilbake.

Brukernavn

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 04

Lagt til: 10 jan 06, 14:55
Vi trenger ikke en egen tv-kanal,....når vi får drømmenes teater til neste år.    (den var bra)

Moss !?....nei et sted får vi jaggu sette ned strikken.
Send en hund etter øl...

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914