Turneringen i Tyskland
– Foruten HSV og St. Pauli deltar også Tsjekkias og Kroatias landslag, forteller Hansen.
Den foregår i tiden 05-09.januar.
Dette er altså det første Fredrikstad gjør i år, noen som har peiling på hvilket tropp vi kommer til å bruke der?
11er fotball!! Da ville de ikke lært noe annet en hvordan man skal bli totalt rundspilt..
Opprinnelig postet av Ebenfalk2
11er fotball!! Da ville de ikke lært noe annet en hvordan man skal bli totalt rundspilt..
Hvorfor blir FFK mere rundspilt ute i Europa enn feks. Tromsø, Viking, Rosenborg og Vålerenga?
---------------------------
FFK på toppen i 2006
Opprinnelig postet av Snæbbussaristokrat 1
Hvorfor blir FFK mere rundspilt ute i Europa enn feks. Tromsø, Viking, Rosenborg og Vålerenga?
Vi ble visst ikke så veldig rundspillt alikavæl, Ebenfalk2.
FFK på toppen i 2006
Vi ble visst ikke så veldig rundspillt alikavæl, Ebenfalk2.
De spilte ikke 11`er. Det er hvis vi hadde gjort det så hadde vi blitt rundspilt. Noe jeg tviler på at vi hadde blitt.
Opprinnelig postet av Husgutt
unnskyld, men jeg får ikke den setningen der til å rime i hele tatt....
Les hva Snæbb 1 svarer Ebenfalk så skjønner du det. Les nøyere.
" De spilte ikke 11`er. Det er hvis vi hadde gjort det så hadde vi blitt rundspilt. Noe jeg tviler på at vi hadde blitt."
men her motsier du deg jo selv på slutten med : noe jeg tviler på at vi hadde blitt...
så hva mener du egentlig?
jeg har en følelse at du mener at vi hadde blitt rundspilt om det hadde vært 11`er fotball.
" De spilte ikke 11`er. Det er hvis vi hadde gjort det så hadde vi blitt rundspilt. Noe jeg tviler på at vi hadde blitt."
men her motsier du deg jo selv på slutten med : noe jeg tviler på at vi hadde blitt...
så hva mener du egentlig?
Setningen i midten er den Ebenfalk brukte. Hadde du lest nøyere så hadde du sett det.
Og så greier Snæbb1 å "kikke" på noe som ikke er blitt gjort. De spilte da vitterlig five a side.
Jeg er klar over hva Rune mener!!
Han vil bare påpeke at Ebenfalk2 skrev at dersom vi hadde spillt 11,er fotball, så hadde vi blitt rundspillt.
Jeg mener han tar helt feil og tror det er lettere å bli rundspillt av gode lag i five a side enn i 11,er fotball og tilsynelatende så er Rune enig med meg her, dersom jeg har forstått ham rett.
FFK på toppen i 2006
Men uansett så var det kjempemoro at de vant. Håper dette gir spillerne ett kick, følesen av å lykkes og vinnerfølelsen er viktig i prestasjonsgrupper.
Dessuten var det vel det kroatiske laget som var tittelholder tre år på rad? Og vi var det første norske laget som vant turneringen selv om andre har prøvd før.
Billett tur-retur Oslo/Sola: 862 kroner
Kampbillett 120 kroner
Å være én av 10287 3. august 2005: Fantastisk
Å se Dagfinn Enerly på beina igjen: Ubetalelig
Jeg er klar over hva Rune mener!!
Han vil bare påpeke at Ebenfalk2 skrev at dersom vi hadde spillt 11,er fotball, så hadde vi blitt rundspillt.
Jeg mener han tar helt feil og tror det er lettere å bli rundspillt av gode lag i five a side enn i 11,er fotball og tilsynelatende så er Rune enig med meg her, dersom jeg har forstått ham rett.
Du har forstått hva jeg mente.
Det har vært en del uenighet om det sportslige utbyttet av denne type turnering.. Det kan jo så være, men fotball er fotball, og gutta trener sikkert ofte five-a-side her hjemme og.. Opplevelsen var god, i følge Martin Wiig som jeg prata med tidligere i dag, og han så på det som en positiv greie..
Det viktigste av alt sammen var vel strengt tatt teambuilding i forhold til noen nye fjes på laget..
"I FFK blir det ikke ansatt noen trener som vil spille ekstrem «Drillo-fotball». FFK-stilen skal dyrkes. FFK skal ikke bare gjenkjennes på draktfargene, men også på spillestilen!"
Sitat Frode Kværneng, 1. april 04- Aprilsnarr?
-Ullo
Opprinnelig postet av Hus
gutt
jeg regner med mackie er selvskreven
Han skal ikke være med, er i Costa Rica
Billett tur-retur Oslo/Sola: 862 kroner
Kampbillett 120 kroner
Å være én av 10287 3. august 2005: Fantastisk
Å se Dagfinn Enerly på beina igjen: Ubetalelig
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914