Husk meg
Brukernavn
Passord

Kråkene setter byen sin på kartet

Flat Trådet Nøstet
Totalt 4 sider Alle

Møklegård

Landslagsspiller

Ble medlem: 17 des 03
Innlegg: 1150

Lagt til: 26 des 05, 23:53
Endret: 26 des 05, 23:54

Om ikke fotball betyr så alt for mye i moss........så er det mye annet som setter byen på kartet.
Her jobbes det hardt!

---------------------------

Etterlysning:
FFKsupporter med ett ben, blind, døv og nylig kastrert.
Kallenavn:"Lucky".


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6584

Lagt til: 27 des 05, 00:07
For meg er det faktisk viktigere å stemme på den musikken som faktisk er best, ikke hvor bandet kommer fra. Oppfordrer dere andre til å gjøre det samme.

Men akkurat her passer alt perfekt: Ricochets er fantastiske, og de kommer fra et fantastisk sted. Har allerede avgitt min stemme!



---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


Møklegård

Landslagsspiller

Ble medlem: 17 des 03
Innlegg: 1150

Lagt til: 27 des 05, 00:11
Min stemme går til det familie...bandet fra moss. Av medlidenhet;)

---------------------------

Etterlysning:
FFKsupporter med ett ben, blind, døv og nylig kastrert.
Kallenavn:"Lucky".


Møklegård

Landslagsspiller

Ble medlem: 17 des 03
Innlegg: 1150

Lagt til: 30 des 05, 17:14

Janrafn er så fornøyd med egen rettskrivning,at han må "mobbe" keiko99 for sin dysleksi!!!!
Du ble mobba som barn du Jan....hæ! 
Det var lavmål!

---------------------------

Etterlysning:
FFKsupporter med ett ben, blind, døv og nylig kastrert.
Kallenavn:"Lucky".


janrafn

Juniorspiller

Ble medlem: 27 aug 03
Innlegg: 133

Lagt til: 30 des 05, 18:16
litt "mobbing" må man tåle når man buser inn på vårt forum med et førsteinnlegg som avslører mer enn bare dysleksi. 


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6584

Lagt til: 30 des 05, 18:42
Endret: 30 des 05, 18:43
Det er greit at Keiko buset inn på forumet dere på en lite taktfull måte. Skjønner at dere reagerer på det, men å ta tak i skrivefeilene hans blir litt feil...

Når det gjelder kråker, så er det hyggelig å se at Kråkerøy markerer seg. Finale i romjulscupen!


---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 30 des 05, 19:47
Det var ikke første gang. jeg har 6 poster der inne

---------------------------

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da


bønna

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 sep 03
Innlegg: 1261

Lagt til: 30 des 05, 21:37
Så mye dritt enkelte fra Toxicity legger igjen her er det greit at noen herfra forurenser litt der inne også 

---------------------------

United we stand, devided we fall!


Møklegård

Landslagsspiller

Ble medlem: 17 des 03
Innlegg: 1150

Lagt til: 30 des 05, 23:01
Opprinnelig postet av bønna
Så mye dritt enkelte fra Toxicity legger igjen her er det greit at noen herfra forurenser litt der inne også 


De har da lang tradisjon med å forurense seg selv i den byen der. Også sitt eget forum!

---------------------------

Etterlysning:
FFKsupporter med ett ben, blind, døv og nylig kastrert.
Kallenavn:"Lucky".


bønna

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 sep 03
Innlegg: 1261

Lagt til: 31 des 05, 00:24
Hadde de bare klart å fokusere mer på å støtte og å bygge opp en tålelig god interesse rundt laget sitt, istedenfor å rakke ned på "lillebror" så hadde jeg hatt god tro på publikumet på Melløs.. Sånn er det heldigvis ikke, så noe god konkurranse derfra kan vi vente en god stund på..

Man er ikke no bedre en det man presterte sist..

---------------------------

United we stand, devided we fall!


danieltr

A-lagspiller
Ble medlem: 17 des 04
Innlegg: 605

Lagt til: 31 des 05, 01:08

Gi nå f... i den drittslenginga hele tiden folkens! Blir så forbaska provosert! Hvis du er kråke så hold deg til ditt eget forum, og du kan gi blanke i å rakke ned på keiko99!

Nok av andre kålhuer på vårt eget forum som benytter enhver anledning til å slenge dritt til ham!

(Der skrev jeg forresten dårlig norsk-> Starta setningen med Nok av andre osv. Det riktige å skrive er Det er nok av andre osv. WHO CARES?!)

---------------------------

"I FFK blir det ikke ansatt noen trener som vil spille ekstrem «Drillo-fotball». FFK-stilen skal dyrkes. FFK skal ikke bare gjenkjennes på draktfargene, men også på spillestilen!"
Sitat Frode Kværneng, 1. april 04- Aprilsnarr?

-Ullo


bønna

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 sep 03
Innlegg: 1261

Lagt til: 31 des 05, 02:18
Opprinnelig postet av danieltr

Gi nå f... i den drittslenginga hele tiden folkens! Blir så forbaska provosert! Hvis du er kråke så hold deg til ditt eget forum, og du kan gi blanke i å rakke ned på keiko99!

Nok av andre kålhuer på vårt eget forum som benytter enhver anledning til å slenge dritt til ham!


Når han går inn på kråkevingens forum og lirer av seg ditt og datt forjener han reaksjonene han får.. På samme måte som noen av de idiotiske kråkene her inne(gjelder selvfølgelig ikke alle kråker) som forpester..

Syns du overreagerer danieltr..

---------------------------

United we stand, devided we fall!


danieltr

A-lagspiller
Ble medlem: 17 des 04
Innlegg: 605

Lagt til: 01 jan 06, 18:19

Jeg reagerer fordi jeg synes keiko99 blir dårlig behandlet her hos oss! Han er en hakkekylling som alle slenger dritt til hele tiden.. Det er unødvendig!

At han ikke har noe på kråkeforumet å gjøre er en helt annen sak..

---------------------------

"I FFK blir det ikke ansatt noen trener som vil spille ekstrem «Drillo-fotball». FFK-stilen skal dyrkes. FFK skal ikke bare gjenkjennes på draktfargene, men også på spillestilen!"
Sitat Frode Kværneng, 1. april 04- Aprilsnarr?

-Ullo


bønna

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 sep 03
Innlegg: 1261

Lagt til: 01 jan 06, 18:28
Keiko er sikkert en hyggelig kar han, men noen av kommentarene hans gjør han til en skyteskive innemellom..

---------------------------

United we stand, devided we fall!


danieltr

A-lagspiller
Ble medlem: 17 des 04
Innlegg: 605

Lagt til: 01 jan 06, 18:38

Hvorfor skal det være sånn? Å rakke ned på noen fordi de skriver dårlig norsk/har dysleksi(som noen har slengt etter keiko99) synes jeg ikke hører noen steder hjemme.. Lavmål..

Jeg kjenner ikke keiko99 jeg, så det er ikke slik at jeg "beskytter" en kompis eller noe, men jeg synes at god folkeskikk ovenfor hverandre bør være en selvfølge her inne.

Vi kan diskutere, være uenige og til og med være forbanna på hverandre, men vi kan i det minste ha respekt for hverandre her inne! Vi deler jo tross alt en felles lidenskap.. Fredrikstad Fotballklubb..

---------------------------

"I FFK blir det ikke ansatt noen trener som vil spille ekstrem «Drillo-fotball». FFK-stilen skal dyrkes. FFK skal ikke bare gjenkjennes på draktfargene, men også på spillestilen!"
Sitat Frode Kværneng, 1. april 04- Aprilsnarr?

-Ullo


bønna

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 sep 03
Innlegg: 1261

Lagt til: 01 jan 06, 19:05
Endret: 01 jan 06, 19:09
Opprinnelig postet av danieltr

Hvorfor skal det være sånn? Å rakke ned på noen fordi de skriver dårlig norsk/har dysleksi(som noen har slengt etter keiko99) synes jeg ikke hører noen steder hjemme.. Lavmål..


Den er jeg enig i.. Men jeg tror ikke det er dysleksien som gjør han til skyteskive, men her om dagen, så kommenterte jeg et innlegg angående Solskjærs tilbakekomst på Old Trafford, hvor det ble sagt at dette var hans første a-kamp for United, det er jo en faktafeil..

---------------------------

United we stand, devided we fall!


danieltr

A-lagspiller
Ble medlem: 17 des 04
Innlegg: 605

Lagt til: 01 jan 06, 19:18

Joda sånne ting er jo greit..

Ikke alltid like flink til å ordlegge seg, men vi skjønner jo hva han mener likevel! Da synes jeg det blir litt flisespikkeri å rette på alt han sier/skriver.. Men, for all del rett skal jo som kjent være rett..

Vi er enige da? Hehe..

---------------------------

"I FFK blir det ikke ansatt noen trener som vil spille ekstrem «Drillo-fotball». FFK-stilen skal dyrkes. FFK skal ikke bare gjenkjennes på draktfargene, men også på spillestilen!"
Sitat Frode Kværneng, 1. april 04- Aprilsnarr?

-Ullo


bønna

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 sep 03
Innlegg: 1261

Lagt til: 01 jan 06, 19:45
Ja, vi er enige.. 

---------------------------

United we stand, devided we fall!


Hjælmen

A-lagspiller
Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 738

Lagt til: 03 jan 06, 04:36
En ting er jo å diskutere! Men når du først kommer på et annet lags forum og ALLE innlegga dine er dritt, skjønner jeg at folk reagerer! Hva som har skjedd her veit jeg ikke, hørte bare at han var utestengt for en periode en gang! 

Jeg er skikkelig rævva i norsk sjæl, så det går vel mer på at vi på boka ikke kjenner Keiko og har ingen ønsker om å bli kjent med han heller! Å når han leverer det han leverer, blir det på en måte "naturlig" å påpeke hans usakelige innlegg, med "usakelig" norsk!

Men det er jo nesten det eneste dere kan ta oss på, at vi tapte mot ET Fredrikstad lag
Blir forresten kamp mellom oss, dato ikke fastsatt enda! 

7 på rad:)

---------------------------

Hva skal`n si, hva skal`n tru.
Elendigheta må snart snu!


DrDRE

Landslagsspiller

Ble medlem: 19 mai 04
Innlegg: 1134

Lagt til: 03 jan 06, 09:54
Opprinnelig postet av danieltr

Vi kan diskutere, være uenige og til og med være forbanna på hverandre, men vi kan i det minste ha respekt for hverandre her inne! Vi deler jo tross alt en felles lidenskap.. Fredrikstad Fotballklubb..

Enig. For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi en for alle og alle for en!

---------------------------

2006: CL, RL, "the double"...


Møklegård

Landslagsspiller

Ble medlem: 17 des 03
Innlegg: 1150

Lagt til: 03 jan 06, 16:54
Opprinnelig postet av Hjælmen
En ting er jo å diskutere! Men når du først kommer på et annet lags forum og ALLE innlegga dine er dritt, skjønner jeg at folk reagerer! Hva som har skjedd her veit jeg ikke, hørte bare at han var utestengt for en periode en gang! 

Jeg er skikkelig rævva i norsk sjæl, så det går vel mer på at vi på boka ikke kjenner Keiko og har ingen ønsker om å bli kjent med han heller! Å når han leverer det han leverer, blir det på en måte "naturlig" å påpeke hans usakelige innlegg, med "usakelig" norsk!

Men det er jo nesten det eneste dere kan ta oss på, at vi tapte mot ET Fredrikstad lag
Blir forresten kamp mellom oss, dato ikke fastsatt enda! 

7 på rad:)


Ja du er rævva i norsk Hjælmen. Det er de fleste av oss.
Hvem bryr seg? Fotball er vår lidenskap!
Men ikke alle setter fotball høyest.....- Ranjafn er mer opptatt av rettskrivning. 
Men det ern go på da;)

---------------------------

Etterlysning:
FFKsupporter med ett ben, blind, døv og nylig kastrert.
Kallenavn:"Lucky".


Hjælmen

A-lagspiller
Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 738

Lagt til: 04 jan 06, 07:56
Rafn er dyktig i språk ja! Høgskolelærer!

---------------------------

Hva skal`n si, hva skal`n tru.
Elendigheta må snart snu!


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 04 jan 06, 08:56
Opprinnelig postet av Hjælmen
Rafn er dyktig i språk ja! Høgskolelærer!


Nå har jeg hørt det og. En høyskolelærer som driver regelrett mobbing!

Hva blir det neste jeg hører? Hjælmen som astronaut? Fjerner vi "astro" blir det mer forståelig...

---------------------------

Billett tur-retur Oslo/Sola: 862 kroner
Kampbillett 120 kroner
Å være én av 10287 3. august 2005: Fantastisk
Å se Dagfinn Enerly på beina igjen: Ubetalelig


DeKjök

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jun 03
Innlegg: 819

Lagt til: 04 jan 06, 10:54
Jeg hadde en lang og fin krangel med Rafn på vg nett etter at Steinar Sørlie brukte ordet orgastisk, et ord Rafn ikke kjente til og som han da mente var en språktabbe alla "Takk får alt Markus" om enn ikke så stor.   Rafn mente at Sørli skulle si orgasmisk, men orgastisk er et ord (fordrøyd/sein orgasme noe den seine scoringen Sørli kommenterte var) og var det rette ordet å bruke i sammenhengen.  Sørli kan selvsagt ha sagt feil ord, men det morsomme er vel egentlig om han kjente til dette utrykket som kanskje mest brukes av en lege i sammenheng med konsultasjon om et problem og derfor er ordet heller kanskje ikke alment kjent

Rafn er flink med språk han, men hvis han virkelig er Høgskolelærer eller lærer i det hele tatt så bør han vokte seg vel for å kommentere dysleksi på denne måten.  

Han har to valg: Si beklager og bli ferdig med det eller stå på retten til å kommentere andres manglende skriveferdigheter. 

Hjælmen synes jeg egentlig oppfører seg stort sett meget bra!

---------------------------

Dom flesta killar går ju på dom snyggasta tjejerna va? Slobban och jag går direkt på andrasorteringa. Skadad gods!.


Møklegård

Landslagsspiller

Ble medlem: 17 des 03
Innlegg: 1150

Lagt til: 04 jan 06, 20:10
Endret: 04 jan 06, 20:12

Det var en orgastisk opplevelse å følge den krangelen. Var en fra Moss som rodde kraftig da ja.

Ranjafn skriver nok ikke sine innlegg i arbeidstiden, derfor er vel hans "tittel" uvesentlig i denne sammenheng. Uansett var dette et grovt overtramp!  

Hjælmen er en gogutt som inneimellom kommer på at han hater FFK.

---------------------------

Etterlysning:
FFKsupporter med ett ben, blind, døv og nylig kastrert.
Kallenavn:"Lucky".


janrafn

Juniorspiller

Ble medlem: 27 aug 03
Innlegg: 133

Lagt til: 04 jan 06, 21:26
Endret: 04 jan 06, 21:32
Var nok en plankekæll som rodde i den diskusjonen der gitt.  (og han fortsetter her inne ser jeg )

Min lille språkkommentar diskuteres ivrig av dere. Moro det !(og slett ingen overtramp sammenhengen tatt i betraktning   )

Møklegård

Landslagsspiller

Ble medlem: 17 des 03
Innlegg: 1150

Lagt til: 04 jan 06, 21:50
Opprinnelig postet av janrafn
Var nok en plankekæll som rodde i den diskusjonen der gitt.

Min lille språkkommentar diskuteres ivrig av dere. Moro det !(og slett ingen overtramp sammenhengen tatt i betraktning   )


Språket ditt var i alle fall helt på høyde med Jøken(finner ikke svensk ø på tastaturet). Men Jøken hadde humoren og sakligheten som skal til for å vinne en slik diskusjon.


Og....- den språkkommentaren du hadde til en av våre, var ondskapsfull. 
Så jeg lurer egentlig på. Hva var hensikten? Skulle du tøffe deg litt? Eller hva?

---------------------------

Etterlysning:
FFKsupporter med ett ben, blind, døv og nylig kastrert.
Kallenavn:"Lucky".


janrafn

Juniorspiller

Ble medlem: 27 aug 03
Innlegg: 133

Lagt til: 04 jan 06, 21:54
Hensikten var å henvise vedkommende til å bedrive dårlig norsk på egne sider i stedet for å forurense våre sider med (nesten) uforståelig vås og dumme provokasjoner. 

Humoren i orgasme-tråden kom fra Moss. Derom hersker det overhodet ingen tvil med mindre du leste diskusjonen med enormt store plankebriller. Gjøken var humørløs og bitter. 

Takk får alle fine ord.  

Møklegård

Landslagsspiller

Ble medlem: 17 des 03
Innlegg: 1150

Lagt til: 04 jan 06, 22:18
Den stoooore humoren var at han satt deg på plass!
For ikke å snakke om den humoren som lå en liten tanke for høyt for en selvopptatt mossing!


Og... det er ingen anger å spore i "mobbesaken" ser jeg. 










 


---------------------------

Etterlysning:
FFKsupporter med ett ben, blind, døv og nylig kastrert.
Kallenavn:"Lucky".


A.Scheie

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 apr 04
Innlegg: 857

Lagt til: 04 jan 06, 22:27
Opprinnelig postet av Hjælmen
Rafn er dyktig i språk ja! Høgskolelærer!


Du vet hva dem sier, de gode pedagoene havner i skoleverket, mens de som ikke kan lære bort havner på Høgskolen...

---------------------------

God bedring, Dagfinn!


Møklegård

Landslagsspiller

Ble medlem: 17 des 03
Innlegg: 1150

Lagt til: 04 jan 06, 23:07
Øre beavers?  Hvem er forbilde her?

---------------------------

Etterlysning:
FFKsupporter med ett ben, blind, døv og nylig kastrert.
Kallenavn:"Lucky".


danieltr

A-lagspiller
Ble medlem: 17 des 04
Innlegg: 605

Lagt til: 05 jan 06, 02:07
Opprinnelig postet av janrafn
Hensikten var å henvise vedkommende til å bedrive dårlig norsk på egne sider i stedet for å forurense våre sider med (nesten) uforståelig vås og dumme provokasjoner. 

Humoren i orgasme-tråden kom fra Moss. Derom hersker det overhodet ingen tvil med mindre du leste diskusjonen med enormt store plankebriller. Gjøken var humørløs og bitter. 

Takk får alle fine ord.  


Kan ikke du slutte å forurense vårt forum?

Svart-gule folk.. Sukk..

---------------------------

"I FFK blir det ikke ansatt noen trener som vil spille ekstrem «Drillo-fotball». FFK-stilen skal dyrkes. FFK skal ikke bare gjenkjennes på draktfargene, men også på spillestilen!"
Sitat Frode Kværneng, 1. april 04- Aprilsnarr?

-Ullo


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 05 jan 06, 08:34
Opprinnelig postet av danieltr
Kan ikke du slutte å forurense vårt forum?

Svart-gule folk.. Sukk..


Vel, er nok noen av oss som ikke er det smått bedre på kråkeforumet, så det må vi bare finne i oss. JanRafn har i hvert fall av og til noe å komme med i likhet med Hjælmen, det er verre med visse andre...

---------------------------

Billett tur-retur Oslo/Sola: 862 kroner
Kampbillett 120 kroner
Å være én av 10287 3. august 2005: Fantastisk
Å se Dagfinn Enerly på beina igjen: Ubetalelig


DeKjök

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jun 03
Innlegg: 819

Lagt til: 05 jan 06, 09:53
Du kan si hva du vil du Rafn, men faktum er at det er vanlig etikette på alle forum å ikke henge ut noen for dårlig språk.  Hvis Keiko var usakelig så ta han for det, men oppfør deg skikkelig og tolerer at noen ikke er like spåklig sterk som deg.  Det er ikke noe bedre eller verre skriveferdigheter i Kråkeboka enn her eller på vg-nett for den saks skyld.  Ved å henge deg opp i skriveferdighetene hans ødelegger du samtidig den berettigede kritikken du ville komme med. Hvis hva Hjælmen sier om ditt yrke er sant så er jeg overrasket over oppførselen din. 

---------------------------

Dom flesta killar går ju på dom snyggasta tjejerna va? Slobban och jag går direkt på andrasorteringa. Skadad gods!.


Møklegård

Landslagsspiller

Ble medlem: 17 des 03
Innlegg: 1150

Lagt til: 07 jan 06, 20:49
Endret: 07 jan 06, 20:50

FFK selger godt i Moss for tiden. Ryktene går om at også FFK-brødet og Plankehaugenbrødet skal inn i butikkene;)

---------------------------

Etterlysning:
FFKsupporter med ett ben, blind, døv og nylig kastrert.
Kallenavn:"Lucky".


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 08 jan 06, 23:50
judas var moro idag. hihi.. moss fikk gjennomgå ja

Møklegård

Landslagsspiller

Ble medlem: 17 des 03
Innlegg: 1150

Lagt til: 09 jan 06, 20:56
Er det flaut å spøre om hva "judas" er?

---------------------------

Etterlysning:
FFKsupporter med ett ben, blind, døv og nylig kastrert.
Kallenavn:"Lucky".


danieltr

A-lagspiller
Ble medlem: 17 des 04
Innlegg: 605

Lagt til: 10 jan 06, 00:12

Absolutt ikke flaut å spørre om noe som helst Møklegård! Det er slik vi lærer nye ting! Hehe

Det er vel det humorprogrammet på TVNorge!? Er det laget nye episoder nå Husgutt, eller er det de gamle som sendes igjen?

---------------------------

"I FFK blir det ikke ansatt noen trener som vil spille ekstrem «Drillo-fotball». FFK-stilen skal dyrkes. FFK skal ikke bare gjenkjennes på draktfargene, men også på spillestilen!"
Sitat Frode Kværneng, 1. april 04- Aprilsnarr?

-Ullo


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 10 jan 06, 16:44
moss hermer: http://www.moss-avis.no/apps/pbcs.dll/article?AID=/20060110/MFK/101110003

---------------------------

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 10 jan 06, 18:23
aner ikke om det er nye eller gamle. har egentlig aldri sett på det. havna tilfeldig foran tvskjermen da judas var på og ble sittende..

danieltr

A-lagspiller
Ble medlem: 17 des 04
Innlegg: 605

Lagt til: 10 jan 06, 20:12

Morsomt er det helt klart Husgutt!

---------------------------

"I FFK blir det ikke ansatt noen trener som vil spille ekstrem «Drillo-fotball». FFK-stilen skal dyrkes. FFK skal ikke bare gjenkjennes på draktfargene, men også på spillestilen!"
Sitat Frode Kværneng, 1. april 04- Aprilsnarr?

-Ullo


Møklegård

Landslagsspiller

Ble medlem: 17 des 03
Innlegg: 1150

Lagt til: 11 jan 06, 20:07
Opprinnelig postet av keiko99
moss hermer: http://www.moss-avis.no/apps/pbcs.dll/article?AID=/20060110/MFK/101110003


Kaptein Sabeltannbrødet jo!

---------------------------

Etterlysning:
FFKsupporter med ett ben, blind, døv og nylig kastrert.
Kallenavn:"Lucky".


Hjælmen

A-lagspiller
Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 738

Lagt til: 15 jan 06, 02:04
Opprinnelig postet av keiko99
moss hermer: http://www.moss-avis.no/apps/pbcs.dll/article?AID=/20060110/MFK/101110003

Etter hvem??

---------------------------

Hva skal`n si, hva skal`n tru.
Elendigheta må snart snu!


Møklegård

Landslagsspiller

Ble medlem: 17 des 03
Innlegg: 1150

Lagt til: 15 jan 06, 17:37
Dere hermer etter Vif, Lsk, FFK. De store gutta!

---------------------------

Etterlysning:
FFKsupporter med ett ben, blind, døv og nylig kastrert.
Kallenavn:"Lucky".


Hjælmen

A-lagspiller
Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 738

Lagt til: 17 jan 06, 00:33

Ja, vi er SKIKKELIGE hermegåser!! Jævla kjipt av Sparta å herme etter dere å bygge ny stadio!

---------------------------

Hva skal`n si, hva skal`n tru.
Elendigheta må snart snu!


Møklegård

Landslagsspiller

Ble medlem: 17 des 03
Innlegg: 1150

Lagt til: 17 jan 06, 16:31

De hermet etter oss når de røkka opp i første div. også;)

---------------------------

Etterlysning:
FFKsupporter med ett ben, blind, døv og nylig kastrert.
Kallenavn:"Lucky".


Kråkerøygutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 13 sep 04
Innlegg: 1011

Lagt til: 17 jan 06, 19:47
Ja, og tenk om de rykker opp i TL også. DET er hermegjess det.
Vi har iallefall ikke herma etter Moss og rykka ned i 1. div. enda :P

---------------------------

Hele Fotballnorge tenker på deg, Dagfinn.
Ønsker deg alt godt uansett hva som skjer!

FFK i Tippeligaen 2006!


Hjælmen

A-lagspiller
Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 738

Lagt til: 18 jan 06, 09:26
Nei, men dere har herme etter Moss på laget...

---------------------------

Hva skal`n si, hva skal`n tru.
Elendigheta må snart snu!


Møklegård

Landslagsspiller

Ble medlem: 17 des 03
Innlegg: 1150

Lagt til: 18 jan 06, 20:58
Opprinnelig postet av Hjælmen
Nei, men dere har herme etter Moss på laget...



Blir vanskelig å være uenig i det, Hjælmen. 
Men......ser jo positivt på at de heller vil spille for oss. Av en eller annen merkelig grunn!?

Men her er en liste over ting vi ikke hermer etter Moss:

- Fabrikker midt i sentrum.
- Forurense sitt eget drikkevann(vannsjø).
- Flyplass i hagen.(Bedre med flyplass ca 15 min unna)
- Motorvei(E-6) i hagen.
- Talentet i hallidrett. 

Løpebaner......nudister.....pølser/vafler..................

---------------------------

Etterlysning:
FFKsupporter med ett ben, blind, døv og nylig kastrert.
Kallenavn:"Lucky".


Hjælmen

A-lagspiller
Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 738

Lagt til: 18 jan 06, 22:54
Du glemte å aldri klare å vinne fotballkamper mot Moss...

---------------------------

Hva skal`n si, hva skal`n tru.
Elendigheta må snart snu!


Møklegård

Landslagsspiller

Ble medlem: 17 des 03
Innlegg: 1150

Lagt til: 19 jan 06, 17:54
Opprinnelig postet av Hjælmen
Du glemte å aldri klare å vinne fotballkamper mot Moss...


Sliter med å vinne mot Moss.....- har en stygg følelse av at vi kommer til å herme etter det en stund til.
Hmmmm....- hadde vært litt tøft å møte Moss i første off. kamp på FMV stadion, og satt skapet skikkelig på plass!

---------------------------

Etterlysning:
FFKsupporter med ett ben, blind, døv og nylig kastrert.
Kallenavn:"Lucky".


Hjælmen

A-lagspiller
Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 738

Lagt til: 20 jan 06, 13:21
Å der henta dere enda en mossing

---------------------------

Hva skal`n si, hva skal`n tru.
Elendigheta må snart snu!


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 20 jan 06, 14:21
Opprinnelig postet av Hjælmen
Å der henta dere enda en mossing


Når er det egentlig du skal komme ut av skapet som FFK-supporter Hjælmen? Vi vet jo alle hvilken klubb du egentlig holder med...

---------------------------

Billett tur-retur Oslo/Sola: 862 kroner
Kampbillett 120 kroner
Å være én av 10287 3. august 2005: Fantastisk
Å se Dagfinn Enerly på beina igjen: Ubetalelig


Møklegård

Landslagsspiller

Ble medlem: 17 des 03
Innlegg: 1150

Lagt til: 20 jan 06, 19:48
Opprinnelig postet av Hjælmen
Å der henta dere enda en mossing


Har vi flere mossinger i leiern?

---------------------------

Etterlysning:
FFKsupporter med ett ben, blind, døv og nylig kastrert.
Kallenavn:"Lucky".


danieltr

A-lagspiller
Ble medlem: 17 des 04
Innlegg: 605

Lagt til: 21 jan 06, 17:26
Opprinnelig postet av Møklegård
Opprinnelig postet av Hjælmen
Å der henta dere enda en mossing


Har vi flere mossinger i leiern?



Enerly, Kvisvik, Trondsen, Brenne, Myhre, Ramberg og Czwartek har alle tidligere spilt for Moss.. Det er vel det Hjælmen mener.. Glemte jeg noen?

Kun Myhre er Mossing!

På trenersiden har jo selvsagt Eggen vært trener i Moss, så kom han Haugen(?) nå... Han er vel fort gulsvart...?

---------------------------

"I FFK blir det ikke ansatt noen trener som vil spille ekstrem «Drillo-fotball». FFK-stilen skal dyrkes. FFK skal ikke bare gjenkjennes på draktfargene, men også på spillestilen!"
Sitat Frode Kværneng, 1. april 04- Aprilsnarr?

-Ullo


Møklegård

Landslagsspiller

Ble medlem: 17 des 03
Innlegg: 1150

Lagt til: 21 jan 06, 18:18

åååååååååååå så det var det Hjælmen mente."sukk"
Bra vi har sånne som deg danieltr, til å oppklare sånt!

NB! Denne tråden er laget for å "erte" "hause" og misforstå mossinger. Så samler vi det på et sted!!!

---------------------------

Etterlysning:
FFKsupporter med ett ben, blind, døv og nylig kastrert.
Kallenavn:"Lucky".


danieltr

A-lagspiller
Ble medlem: 17 des 04
Innlegg: 605

Lagt til: 22 jan 06, 03:04

Du får slutte å spille så forbanna dum da vettu.. Prøvde å være hyggelig..

---------------------------

"I FFK blir det ikke ansatt noen trener som vil spille ekstrem «Drillo-fotball». FFK-stilen skal dyrkes. FFK skal ikke bare gjenkjennes på draktfargene, men også på spillestilen!"
Sitat Frode Kværneng, 1. april 04- Aprilsnarr?

-Ullo


Møklegård

Landslagsspiller

Ble medlem: 17 des 03
Innlegg: 1150

Lagt til: 22 jan 06, 11:52
Opprinnelig postet av danieltr

Du får slutte å spille så forbanna dum da vettu.. Prøvde å være hyggelig..


Beklager at jeg ble litt krass mot deg. Men noen ganger kan det lønne seg å lese hele "tråden", ikke bare siste innlegg. 

---------------------------

Etterlysning:
FFKsupporter med ett ben, blind, døv og nylig kastrert.
Kallenavn:"Lucky".


danieltr

A-lagspiller
Ble medlem: 17 des 04
Innlegg: 605

Lagt til: 22 jan 06, 12:49

Greit tar den, men så mye rart som blir sagt og skrevet her inne er det vanskelig å vite når folk er ironiske og ikke.. Mye nedrulla kommentarer! For alt jeg vet så vet ikke du noe som helst om forholdet Moss-FFK og ikke ha peiling på fotball overhodet.. 

Men drit i det her! Jeg tar den jeg, og jeg skal vurdere nøyere før jeg slenger ut en masse kunnskap! Hehe..

(Jeg har forresten vært med hele veien i denne tråden.. Har vært veldig kritisk til all hetsen de som ikke er så flinke til å skrive god norsk/har dysleksi har fått..)

---------------------------

"I FFK blir det ikke ansatt noen trener som vil spille ekstrem «Drillo-fotball». FFK-stilen skal dyrkes. FFK skal ikke bare gjenkjennes på draktfargene, men også på spillestilen!"
Sitat Frode Kværneng, 1. april 04- Aprilsnarr?

-Ullo


Møklegård

Landslagsspiller

Ble medlem: 17 des 03
Innlegg: 1150

Lagt til: 22 jan 06, 13:33

Det er bra danieltr.
Da fortsetter vi tråden som den er ment;)

---------------------------

Etterlysning:
FFKsupporter med ett ben, blind, døv og nylig kastrert.
Kallenavn:"Lucky".


danieltr

A-lagspiller
Ble medlem: 17 des 04
Innlegg: 605

Lagt til: 22 jan 06, 23:12

Jess!

---------------------------

"I FFK blir det ikke ansatt noen trener som vil spille ekstrem «Drillo-fotball». FFK-stilen skal dyrkes. FFK skal ikke bare gjenkjennes på draktfargene, men også på spillestilen!"
Sitat Frode Kværneng, 1. april 04- Aprilsnarr?

-Ullo


Hjælmen

A-lagspiller
Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 738

Lagt til: 23 jan 06, 15:00
Opprinnelig postet av FFK1903
Opprinnelig postet av Hjælmen
Å der henta dere enda en mossing


Når er det egentlig du skal komme ut av skapet som FFK-supporter Hjælmen? Vi vet jo alle hvilken klubb du egentlig holder med...

Da veit du jaggu mer enn meg! Kommer aldri ut av et skap, kommer forsåvidt ikke inn i et heller når jeg tenker etter...

---------------------------

Hva skal`n si, hva skal`n tru.
Elendigheta må snart snu!


Møklegård

Landslagsspiller

Ble medlem: 17 des 03
Innlegg: 1150

Lagt til: 23 jan 06, 21:22
Endret: 23 jan 06, 21:23

FFK`s eurobring av østfold går raskere enn anntatt. Tifo plassert bak fiendens linjer!

---------------------------

Etterlysning:
FFKsupporter med ett ben, blind, døv og nylig kastrert.
Kallenavn:"Lucky".


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 23 jan 06, 21:39
Endret: 23 jan 06, 21:39
He he he, mye rart de skal diskutere der inne også. En treplanke med FFK på blir diskutert faktisk. Hadde jeg funnet en vegg i Fredrikstad som det stod "Moss" på hadde jeg bare skrevet "er rævva" bak og kommet meg videre i livet, men de skal diskutere hva den gjør der, hvordan den kom dit og kanskje finne den skyldige...

---------------------------

Billett tur-retur Oslo/Sola: 862 kroner
Kampbillett 120 kroner
Å være én av 10287 3. august 2005: Fantastisk
Å se Dagfinn Enerly på beina igjen: Ubetalelig


Møklegård

Landslagsspiller

Ble medlem: 17 des 03
Innlegg: 1150

Lagt til: 23 jan 06, 21:47
.....ja stakkar den skyldige. 
Den står nok helt sikkert ikke der i morra! 

---------------------------

Etterlysning:
FFKsupporter med ett ben, blind, døv og nylig kastrert.
Kallenavn:"Lucky".


janrafn

Juniorspiller

Ble medlem: 27 aug 03
Innlegg: 133

Lagt til: 24 jan 06, 10:46
Opprinnelig postet av FFK1903
He he he, mye rart de skal diskutere der inne også. En treplanke med FFK på blir diskutert faktisk. Hadde jeg funnet en vegg i Fredrikstad som det stod "Moss" på hadde jeg bare skrevet "er rævva" bak og kommet meg videre i livet, men de skal diskutere hva den gjør der, hvordan den kom dit og kanskje finne den skyldige...


....og annenhvert innlegg du skriver har ordet MOSS i seg. Artig. Bare å komme deg ut av skapet og opp på Melløs
Velkommen skal du være!

Møklegård

Landslagsspiller

Ble medlem: 17 des 03
Innlegg: 1150

Lagt til: 24 jan 06, 17:03
Endret: 24 jan 06, 17:16
Opprinnelig postet av janrafn
Opprinnelig postet av FFK1903
He he he, mye rart de skal diskutere der inne også. En treplanke med FFK på blir diskutert faktisk. Hadde jeg funnet en vegg i Fredrikstad som det stod "Moss" på hadde jeg bare skrevet "er rævva" bak og kommet meg videre i livet, men de skal diskutere hva den gjør der, hvordan den kom dit og kanskje finne den skyldige...


....og annenhvert innlegg du skriver har ordet MOSS i seg. Artig. Bare å komme deg ut av skapet og opp på Melløs
Velkommen skal du være!


Fra FFK til MFK? Det må være faanSKAPET det da!

---------------------------

Etterlysning:
FFKsupporter med ett ben, blind, døv og nylig kastrert.
Kallenavn:"Lucky".


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 24 jan 06, 17:03
Opprinnelig postet av janrafn
....og annenhvert innlegg du skriver har ordet MOSS i seg. Artig. Bare å komme deg ut av skapet og opp på Melløs
Velkommen skal du være!


Annenhvert? Tror du er gæærn jeg... Du må nok telle på nytt

For å si det sånn JanRafn, det er nok mer sannsynlig at Manchester City vinner serien enn at jeg gomler pølse i vaffel iført mossedrakt, og det sier vel det meste, gjør det ikke?

---------------------------

Billett tur-retur Oslo/Sola: 862 kroner
Kampbillett 120 kroner
Å være én av 10287 3. august 2005: Fantastisk
Å se Dagfinn Enerly på beina igjen: Ubetalelig


Møklegård

Landslagsspiller

Ble medlem: 17 des 03
Innlegg: 1150

Lagt til: 03 feb 06, 18:04
Endret: 03 feb 06, 18:05

Husgutt har en viktig tråd på vg-nett, hvor han viser resultatene av kampene FFK har spilt etter Drillo reiste fra oss.
Ja vi er vel litt høyt oppe nå. Moro det!
Men så roter det seg selvfølgelig inn en humorklump av en mossing(Cinerama), som i alle fall selv mener han har bidratt med å løfte denne tråden med en morsom vits. ......- han blir satt på plass av våre, og ror i vei som bare Ranjafn kan.

---------------------------

Etterlysning:
FFKsupporter med ett ben, blind, døv og nylig kastrert.
Kallenavn:"Lucky".


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 03 feb 06, 18:20
Endret: 03 feb 06, 18:20
jeg bare stjal fra posten her inne jeg. skikkelig ravn  (heldigvis ingen kråke)

Møklegård

Landslagsspiller

Ble medlem: 17 des 03
Innlegg: 1150

Lagt til: 09 feb 06, 22:00
Ble overraska over stemmen til denne mossingen. Stemmen passa ikke helt til utseende lissom.
Men han vil sette Moss på kartet. Og fylle melløs til randen ............

Går det ann å dope stemmen...så har denne karen gjort det.

---------------------------

Etterlysning:
FFKsupporter med ett ben, blind, døv og nylig kastrert.
Kallenavn:"Lucky".


Møklegård

Landslagsspiller

Ble medlem: 17 des 03
Innlegg: 1150

Lagt til: 25 feb 06, 16:19

Den massive markedsføringen av Moss pågår ustanselig. 
For pølse i vaffel spises bare i Moss. Det er en "mossegreie" blir det påstått.
Ja nå tar det helt av.
------------

Vet ikke helt om jeg har hjerte til å fortelle dem det,  men den noe uvanlige rett har blitt servert i utallige haller i Fredrikstad/Sarpsborg i over 100 år. Men la de holde på. Vi får glede oss over at de har en annen ting enn mosselukta
å bli forbundet med......:)  

---------------------------

Etterlysning:
FFKsupporter med ett ben, blind, døv og nylig kastrert.
Kallenavn:"Lucky".


Møklegård

Landslagsspiller

Ble medlem: 17 des 03
Innlegg: 1150

Lagt til: 31 mar 06, 22:36
Endret: 31 mar 06, 22:37

Jaggu! Mossingene liker "lange flate ballær" jo.

---------------------------

Etterlysning:
FFKsupporter med ett ben, blind, døv og nylig kastrert.
Kallenavn:"Lucky".


Møklegård

Landslagsspiller

Ble medlem: 17 des 03
Innlegg: 1150

Lagt til: 15 jul 06, 21:56
Endret: 15 jul 06, 21:58
Opprinnelig postet av Møklegård
Ble overraska over stemmen til denne mossingen. Stemmen passa ikke helt til utseende lissom.
Men han vil sette Moss på kartet. Og fylle melløs til randen ............

Går det ann å dope stemmen...så har denne karen gjort det.


Tja han(Jonas Thomassen) fyller vel kanskje ikke Melløs til randen, men han hadde rimelig suksess på scene 25 med idolgjengen.

---------------------------

Etterlysning:
FFKsupporter med ett ben, blind, døv og nylig kastrert.
Kallenavn:"Lucky".


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 17 aug 06, 22:37

Nå gjør de det igjen! De fryder seg nå over å ha fått en urangert buss av Forsberg, og fargen? Grønn, selvfølgelig! Kråkeboller kamuflert som Hamkambønder det der...

 

Forsberg skjønte vel at FFK ville trenge flere busser om han ville sponse oss, og med en litt bedre standard. Men blir sikkert gøy for dem å komme seg ut av Moss også. Gratulerer så mye!

 

Og ja, jeg kjeder meg, kjeder meg enormt faktisk! Ikke greit å jobbe!


Møklegård

Landslagsspiller

Ble medlem: 17 des 03
Innlegg: 1150

Lagt til: 18 aug 06, 17:38

Fra "kråkebolleboka".

"Hankø-mannen, som også ved tidligere anledninger har satt pris på Kråkevingen gjennom sponsing, var såpass fornøyd med engasjementet vårt at han mente vi fortjente vår egen buss vi kan bruke som vi vil. "

Jøss!!! "De kan bruke sin egen buss som de vil". .....-bare spøre Forsberg først. hehe

Hankø-mannen? "Blir snart kasta ut av Hankø-mannen" passer bedre!

---------------------------

Etterlysning:
FFKsupporter med ett ben, blind, døv og nylig kastrert.
Kallenavn:"Lucky".


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 18 aug 06, 18:28
Det måtte være skjebnens ironi om jeg mot alle odds skulle ta en tur nordover på ferie, og bilen streiker midt på en øde landevei langt oppi nord, langt fra bebyggelse. Så sitter du der i timesvis og venter på at noen skal komme kjørende, så ser du i det fjerne en grønn buss komme og du jubler. Så entrer du bussen og finner 50 kråkeboller på vei til bunnoppgjør mot Tromsdalen!

fkfc

Bedriftsspiller
Ble medlem: 22 okt 05
Innlegg: 12

Lagt til: 18 aug 06, 19:42
bunnoppgjør ja. hmmmm... heia ffk

Møklegård

Landslagsspiller

Ble medlem: 17 des 03
Innlegg: 1150

Lagt til: 20 aug 06, 10:28

Denne bussen har forsøplet område rundt Hankø i mange år nå. Endelig er bussen med de grelle fargene flyttet...........til moss.

Kråkene har nå døpt sin nye buss til ......hehehe......Henning.

 

---------------------------

Etterlysning:
FFKsupporter med ett ben, blind, døv og nylig kastrert.
Kallenavn:"Lucky".


Møklegård

Landslagsspiller

Ble medlem: 17 des 03
Innlegg: 1150

Lagt til: 23 aug 06, 21:04

Hva gjør Henning Forsberg nå?

Gitt bort er gitt bort!

---------------------------

Etterlysning:
FFKsupporter med ett ben, blind, døv og nylig kastrert.
Kallenavn:"Lucky".



Flat Trådet Nøstet
Totalt 4 sider Alle

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340