Husk meg
Brukernavn
Passord

Pressekonferanse i kveld

Landslagsspiller

Ble medlem: 13 sep 04

Lagt til:
Er vel ikke umulig at det er VM som blir presentert, nei...

---------------------------

Hele Fotballnorge tenker på deg, Dagfinn.
Ønsker deg alt godt uansett hva som skjer!

FFK i Tippeligaen 2006!

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jun 03

Lagt til:
Hva slags tidspunkt er dette for en pressekonferanse egentlig?  Betyr det at spilleren har lang vei til Fredrikstad?

Dom flesta killar går ju på dom snyggasta tjejerna va? Slobban och jag går direkt på andrasorteringa. Skadad gods!.

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til:
Opprinnelig postet av DeKjök
Hva slags tidspunkt er dette for en pressekonferanse egentlig?  Betyr det at spilleren har lang vei til Fredrikstad?

Har tenkt på det selv. Tidspunktet er ganske uvanlig for å presentere en spiller. FFK hadde vel noe av det samme i fjor sommer da de ventet at Mihaly Toth skulle ankomme med fly... Da ble pressekonferansen holdt på kvelden. Hvis ryktene stemmer om at det er en norsk spiller, men som har lang reisevei, så er det lett å tenke i de baner vi aller helst vil tenke...

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff

A-lagspiller

Ble medlem: 04 mai 04

Lagt til:
Spennende blir det! Personlig tror jeg kanskje som katta skrev høyere opp at det er ny hovedsponsor... Men en vet aldri.

Stolt Oslo Aristokrat

Landslagsspiller

Lagt til:
Jeg leste igjennom siste dagers innlegg hos Charlton uten å finne noe spesielt, men for en uke siden var det en som skrev:

"Bring in Tommy Mhyre. I reckon he deserves a chance. Proven international keeper. No doubt he`ll be off soon too!"

Ikke noe transfer rykter om Myhre fra England.

Dom flesta killar går ju på dom snyggasta tjejerna va? Slobban och jag går direkt på andrasorteringa. Skadad gods!.

Juniorspiller
Ble medlem: 06 apr 05

Lagt til:
Har ikke Rushfeldt tenkt å venne nesa hjem?
En av MANGE muligheter.

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 apr 03

Lagt til:

Tidligere har Toralf Hvidsten hatt kontakten med Myhre. Han har hentet de fleste FFK spillerne på Fornebu, det jeg kan si er at BMW`en hannes står ikke på jobben nå.....Når går neste fly fra london til Oslo tro......:

12:55 LHR 16:00 OSL 2:05 SK806

lander han 16:00 så rekker han konferansen kl 19:00. Passasjerlisten hvordan får jeg tak i den tro........

Show me the boys in red and white, then I can tell you about the art of football

Juniorspiller
Ble medlem: 27 aug 03

Lagt til:
Endret:
Opprinnelig postet av Fjedjik

Tidligere har Toralf Hvidsten hatt kontakten med Myhre. Han har hentet de fleste FFK spillerne på Fornebu, det jeg kan si er at BMW`en hannes står ikke på jobben nå.....Når går neste fly fra london til Oslo tro......:

Lenge siden Hvidsten har hentet noen på fornebu..om spilelrne ikke har vært telenor-ansatte...

Det går vel 2 fly i timen fra london til Oslo....

Det er to suksesskriterier for å lykkes i Tippeligaen,
et god hjemmpublikum og en god hovedtrener,
FFK har begge deler.
Eggen til NRK sporten

Landslagsspiller

Lagt til:
Har vi noen som har tilgang til fotoboksene på E6?

Landslagsspiller

Lagt til:
he he he......... bomma litt.... Gardermoen selvfølgelig....

Show me the boys in red and white, then I can tell you about the art of football

Landslagsspiller

Ble medlem: 22 feb 04

Lagt til:
Går pressekonferansen på radio Fredrikstad?

Prestere - da snakker jeg om poeng,ikke den fordømte underholdninga
-Drillo

Vi står fordi vi ikke klarer å sitte etter å ha blitt knulla knallhardt i rævva- En bitter rbk supporter forklarer innsatsen til spillerne,etter 1-5 nederlaget for FFK

Landslagsspiller

Lagt til:
Hva om Eggen vil ta et hvileår igjen og skal dele ansvar med Nils Johan Semb?

Landslagsspiller

Ble medlem: 22 feb 04

Lagt til:
Opprinnelig postet av DeKjök
Hva om Eggen vil ta et hvileår igjen og skal dele ansvar med Nils Johan Semb?

hehe

Prestere - da snakker jeg om poeng,ikke den fordømte underholdninga
-Drillo

Vi står fordi vi ikke klarer å sitte etter å ha blitt knulla knallhardt i rævva- En bitter rbk supporter forklarer innsatsen til spillerne,etter 1-5 nederlaget for FFK

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 04

Lagt til:
Zoran ! er ikke han keeper? snakker vi comeback?

Moss !?....nei et sted får vi jaggu sette ned strikken.
Send en hund etter øl...

Juniorspiller
Ble medlem: 06 apr 05

Lagt til:
Ser odd sliter med for høye lønninger: http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=298723
Kanskje det er en odd spiller som er på vei? Nevner jo at salg av Occean ikke vil gi nok til å dekke alt.

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03

Lagt til:

Kan ikke være ny spiller, dette sa Eggen her om dagen.

Keeper og forsvarer
De siste dagene har rødbuksene blitt linket til tidligere Arsenal-keeper, Rami Shaaban. 30-åringen var i forrige uke på prøvespill i Molde, men var lite fornøyd med forholdene i Romsdalsklubben.
– Jeg kan ikke si mye om den saken, svarer Eggen kontant.
– Men jeg kan bekrefte at vi er på utkikk etter en keeper, samt at vi ønsker oss en type allround-forsvarsspiller.
– Det skjer nok ikke så mye på overgangsfronten før jul. Vi har en bra stall på nåværende tidspunkt og vi skal jobbe videre med å utvikle de vi har, avslutter Eggen før han og Ahlsen forsvinner ut i høstkvelden.

Landslagsspiller

Lagt til:
Hvis en spiller skulle være aktuell hva med 
Lyn positive til å slippe Leo

Øyvind Leonhardsen skal nærme seg en overgang til Strømsgodset. Lyn er positive.

Bedriftsspiller
Ble medlem: 29 mai 04

Lagt til:
Jeg tipper Steen fra Ålesund. Tviler på at shaaban er klar. Kan sevlfølgelig være et navn som ikke har kommet fram og..

Landslagsspiller

Lagt til:
Opprinnelig postet av fletcher
Jeg tipper Steen fra Ålesund. Tviler på at shaaban er klar. Kan sevlfølgelig være et navn som ikke har kommet fram og..

Snakket med en i Dagbladet som mente at det var svensken, han hadde hørt at de hat forhandlet med han og at de nesten var i mål, juger han så faen

Landslagsspiller

Lagt til:
...........jeg føler meg rimelig sikker på at det er en keeper. Håper mest på Myhre, men er det Shabaan så jubler jeg da også.

Landslagsspiller

Lagt til:

I følge en i Expressen er Shabaan positiv til Fredrikstad, men under forusetning at han skal bo i Oslo

Juniorspiller

Ble medlem: 05 aug 05

Lagt til:
jeg håper på myhre jeg da..håper det er han som er klar men er fornøyd om det er shabaan også da...

ekte ffk supporter;)

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04

Lagt til:
Opprinnelig postet av fletcher

Steen er vist på vei til TIL.

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.

Knøttespiller

Ble medlem: 07 mai 03

Lagt til:

Tror ikke det settes opp pressekonferanse for Christian Steen. Må være et større navn. Shaaban eller Myhre. Eller Rushfeldt? Han hadde vært noe å ha han! :D

FFK i mitt hjerte - Erik Røed

Juniorspiller

Ble medlem: 08 nov 04

Lagt til:
Myhre eller Rushfeldt ville vært ubeskrivelig...men det er nok bare en drøm!Vanskelig for å tro det,men lov å håpe...krysser alt jeg har av fingre!

PÅL

Copyright © ffksupporter.net 2003-2026 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

';

21/02/2026 11:13 | 00fd8b25