Nye Fredrikstad Stadion
Opprinnelig postet av Oslo
Her sees forøvrig de svarte stolene
Noen som vet hva som gjøres med bygningene som ikke er pusset opp ved siden av plankehaugentribunen?
Skal de dekkes til av noe slag?
har hørt de skal dekke det til med noen pressenninger. hehe. neida. de må vel gjøre noe med det. det er jo ikke så pent.
Opprinnelig postet av scheien
har hørt de skal dekke det til med noen pressenninger. hehe. neida. de må vel gjøre noe med det. det er jo ikke så pent.
Hehe, de skal faktisk det i følge ryktene. Helly Hansen har laget en spesiell `overtrekksdrakt` som skal brukes
---------------------------
The colour of her eyes
Were the colour of insanity
har hørt de skal dekke det til med noen pressenninger.
Jeg har faktisk hørt noe i den duren, men det var av en som jobbet der nede.... Han mente de skulle dekke det til med pressenninger som "lignet" på (bilde av) bygget slik det blir når det er ferdig....
Noen som vet hva som gjøres med bygningene som ikke er pusset opp ved siden av plankehaugentribunen?
Ahhhhh...takk for en herlig ronk!
De skal faktisk dekkes av pressenninger i første omgang.
Blir som min far sier:
Når du først gjør noe, gjør det ordentlig.
Ettersom flere brukere mener at signaturen på død og liv må handle om FFK, fjerner jeg "Kapitalismen lenge leve" og bytter det med "Kapitalismen og FFK lenge leve".
Opprinnelig postet av T.Olsen
De skal faktisk dekkes av pressenninger i første omgang.
Blir som min far sier:
Når du først gjør noe, gjør det ordentlig.
stemmer bra det, og det er HH som skal lage disse..
Jaran Berg
jaran.berg@plankehaugen.no
Bilder fra min lille visitt på stadion om onsdag, tatt med mitt fantastiske ( ! ) mobilkamera. Anbefaler alle å stikke innom, det blir en helt annen ting enn å se det på bilder.
PH fra bortesupporterfeltet.
Innbytter-, og trenerbuler.
BRH kommer etter all sannsynlighet å samle seg foran på PH-feltet, omtrent der du ser på bildet. Liberta per gli Ultras!
Ultras mentalita - Brigade RødHvit
Opprinnelig postet av Martin_
Anbefaler alle å stikke innom, det blir en helt annen ting enn å se det på bilder.
Det er da ikke lov..
Dette blir som min kjære venn sier:
Lovbrudd skal straffes.
Ettersom flere brukere mener at signaturen på død og liv må handle om FFK, fjerner jeg "Kapitalismen lenge leve" og bytter det med "Kapitalismen og FFK lenge leve".
"Lover er til for å brytes",-sa Martin_ imens han gikk inn på Fredrikstad Stadion for å drømme om seriestart.
Foreløpig så det ikke ut som det skulle bli noe restaurant der, er kanskje Geir som ordner med det tror jeg. Men foreløpig så det bare ut som det skulle bli "terasser" for inngangene der. Er fortsatt en måned igjen å gjøre det på.
Ultras mentalita - Brigade RødHvit
Opprinnelig postet av Martin_
"Lover er til for å brytes",-sa Martin_ imens han gikk inn på Fredrikstad Stadion for å drømme om seriestart.
Smart
Gresset ser jammen fint ut, klikk dere inn på videoen, slutten av videoinnslaget ser dere gresset på Stadion.
Flotters! Blir gøy når fotballen ruller der ja!
FFK SUPPORTER FRA HOVEDSTADEN
Her er noen bilder av stadioen som er tatt i dag.
Det var fine bilder eliot. Takk skarru ha
Jeg var nede å titta i går. Gresset er veldig grønt og fint og gror visstnok bra. Deilig å kunne glane inn, se plassen sin og tenke at DER SKAL JEG SITTE!! Yess.
Næmmen staaakaar han er fra Moss jo...
benksliter`n
Ble medlem: 26 okt 04
Lagt til: 11 mar 07, 20:12
Endret: 11 mar 07, 20:15
FFK Østfold`s fotball-stolthet!
Bygg på stadion til 20 000!
Så drømmen om champions league i vår egen storstue ikke dør!
FFK SUPPORTER FRA HOVEDSTADEN
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914