Husk meg
Brukernavn
Passord

Hvem reddet oss i år?

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

stjernengutt

Landslagsspiller
Ble medlem: 31 aug 05
Innlegg: 826

Lagt til: 04 nov 05, 12:32

Opprinnelig postet av kanogvetalt
Opprinnelig postet av ajg
eggen kom tilbake i manesjen igjen og tok over mange av oppgavene til drillo..


Hvor har du dette fra? Hva ble forandret og når? Da snakker jeg ikke om titler, men de praktiske daglige gjøremålene. Hva er det KTE har gjort i høst som han ikke gjorde tidligere i sesongen?


Hva mener du om årets sesong kanovetalt?
Er du storfornøyd og mener lite burde vært gjort anderledes?

 

Evner du og se noe som helst galt med FFK og styrets uttalelser og avgjørelser?Kan Drillo ha svakheter som alle andre mennesker på jorden?

Eller er han Gud?

---------------------------

1. Prio Stjernen
2. Pri FFK
3. Fârjestad
4. ManU


fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 04 nov 05, 13:26

drillo, mokelbost og de andre innad i FFK systemet kunne gjort mye annerledes, men når alt kommer til alt, så tror jeg vi skal være glade for at vi hadde Drillo som trener når vi gikk inn i oppkjøringa til kampen mot start.. der kommer erfaringa hans inn, er jo ikke tvil om at han er Norges mest erfarne trenere. Jeg har vært litt pluss minus i denne sesongen ang drillo, og når resultatene var helt på jorde(les: ffk-aafk1-4, lsk-FFK 3-0, brann-ffk4-0) så var jeg en av de som ønsket drillo sin avgang, men ser i etterkant at den løsningen som FFK kom ut med var bra, det ga resultater de 4 siste kampene, spillet ble merkbart bedre og ffk mistet ikke ansikt utad ved å sparke treneren. dessverre synes jeg at FFK har blitt en lukket klubb etter at mokelbost tok over, men det er en annen sak.

---------------------------

Dagfinn Enerly i mine tanker!! Riktig god bedring Dagfinn!!!


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5545

Lagt til: 04 nov 05, 13:48
Opprinnelig postet av stjernengutt

Opprinnelig postet av kanogvetalt
Opprinnelig postet av ajg
eggen kom tilbake i manesjen igjen og tok over mange av oppgavene til drillo..


Hvor har du dette fra? Hva ble forandret og når? Da snakker jeg ikke om titler, men de praktiske daglige gjøremålene. Hva er det KTE har gjort i høst som han ikke gjorde tidligere i sesongen?


Hva mener du om årets sesong kanovetalt?
Er du storfornøyd og mener lite burde vært gjort anderledes?

 

Evner du og se noe som helst galt med FFK og styrets uttalelser og avgjørelser?Kan Drillo ha svakheter som alle andre mennesker på jorden?

Eller er han Gud?



Jeg stilte noen konkrete spørsmål. Kan ikke se at kommentaren din var svar på dette. Men når jeg først er igang kan jeg jo svare deg. Det er flere ting jeg mener burde vært gjort annerledes. Man burde scoret noen mål til og sluppet inn noen færre. Generelt er jeg storfornøyd. Det kunne nemlig ikke falle meg inn å gå å være sur fordi fotballkamper ikke går som jeg ønsker. Jeg gleder meg til vær serierunde og føler spenningen under kampene. Vinner FFK så er det flott. Gjør de det ikke så overlever jeg nok det også. Det er ihvertfall ikke viktig for meg å gi noen skylden for at laget taper. Jeg tror mange av dette forumets brukere opplever å få egoet sitt såret etter noen dårlige resultater, og derfor må finne syndebukker.

Som sagt ville noen flere mål, bant annet 2 straffer, og noen færre(keepertabber)  imot ville dette sett bedre ut. Når det ikke ble som det ble er det fordi enkeltspillere feilet der og da. Personlig finner jeg det vanskelig å legge skylden på styret for det!? Men med styret mener du vel generelt ledelsen du også. Når Aafk gikk opp til 0-1 på stadion stod Sørlie i mål å så etter ballen. Han kunne ha rukket den. Jeg så ikke noen i ledelsen som var nær nok til å ta det skuddet. Men du mener kanskje de burde vært der?

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04
Innlegg: 2656

Lagt til: 04 nov 05, 16:50
Endret: 04 nov 05, 16:52
KANOGVETALT:storfornøyd kan selv ikke du være kanogvetalt når klubben redder seg i siste serierunde etter en solid poengfangst i våres. kollaps, holdninger og kondisjon har vært et hett tema blant lokale og nasjonale journalister. journalister skriver mye dritt, men tidvis noe med hold i. hvordan du kan si deg storfornøyd med at FFK så vidt overlever i TL med årets stall stiller jeg meg uforstående til. kanskje du er FOR objektiv? som du sier er det ikke "døden" hvis FFK taper. ikke at det er det for meg heller, men skuffet og ergelig i et par dager er jeg nok. resten av landet hadde lave forventninger til klubben i våre hjerter, kanskje i den gropa du hører hjemme? prøver ikke å sette deg i en bås for pessimistiske supportere som kun forlanger plass i TL 2006. men skal jeg for et øyeblikk være 100% objektiv mener jeg bestemt når vi sammenlikner samtlige tropper ved sesongstart at vi burde kunne kjempe bak lagene vif og rbk(ante ikke hva start hadde på gang). på papiret har nok lyn,lsk,viking og start også bedre staller men en TL sesong er lang og jevn. hadde vi fortsatt framgangen etter ferien tror jeg vi kunne kjempet i bestefall om en royal league plass. da forutsatt at innsats, ønske om å vinne er til stede. samt masse flaks. men realistisk sett burde en plass rundt 6-7 være innenfor rekkevidde. men noe gikk GALT. men hva kan heller ikke jeg svare på. det får du spørre mokkelbost om, eller drillo,eggen og ahlsen, eller rett og slett spillerne som selv har ansvaret for å blø for klubben. 

uansett  er jeg veldig glad for at vi for tredje året på rad kan kalle oss et tippeliga lag. det er VIKTIG. men sesongen sett under ett ble noe gjort fryktelig galt i sommer. forøvrig kan man vel si at ffk hadde flaksen på sin side i år? vi ranet til oss endel poeng, og ved flere av tapene ble vi rundspilt. jeg mener bestemt at vi har hatt hellen på vår side denne sesongen hvis vi teller opp antall sjanser per kamp ffk har vært involvert i. var også en av kritikerne av ffk selv når de plukket jevnt og trutt med poeng. det var ikke bare på åråsen og i bergen vi spilte slett ute, det var først da vi ble hardt straffet for det. spillestilen har rett og slett ikke vært bestemt og tydelig nok. folk nevner seieren på lerkendal som et høydepunkt. men har vi noengang blitt så til de grader rundspilt? det var en SVAK kamp av FFK, men folk blir fort blinde når laget vinner. det er lov å se bak resultatet og hvordan vi kom oss dit. da er jeg mer stolt av poengene mot lyn og vif hvor vi hadde en konkret plan over spillet og hvor lagdelene ikke hadde 150m mellom seg. snakker selvsagt om matchene på landslagsarenaen. 

konklusjon: fantastisk at vi klarte å vinne over start i siste serierunde!herllig! men vi overlever ikke en slik sesong neste år, forbedring i sikte!

---------------------------

savner "svensk magi" allerede


Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 04 nov 05, 18:45
Tror ikke folk går rundt og er sure, selvom man er kritisk til en del ting som har skjedd denne sesongen kanogvetalt.........  Da har du misforstått noen av oss ihvertfall.......... Kritiserer jeg salg, kjøp, spillestil eller entusiasme er det i beste mening, og dette året har det vært gjort mye rart.........  Utover det gidder jeg ikke diskutere slike saker nå, fordi det på en måte er uinterresant............   Men dere som gidder synes jeg fullt ut skal gjøre det. Som Mokkelbost sa, det er lov å ha to tanker i hodet........

stjernengutt

Landslagsspiller
Ble medlem: 31 aug 05
Innlegg: 826

Lagt til: 04 nov 05, 19:39
Opprinnelig postet av kanogvetalt
Opprinnelig postet av stjernengutt

Opprinnelig postet av kanogvetalt
Opprinnelig postet av ajg
eggen kom tilbake i manesjen igjen og tok over mange av oppgavene til drillo..


Hvor har du dette fra? Hva ble forandret og når? Da snakker jeg ikke om titler, men de praktiske daglige gjøremålene. Hva er det KTE har gjort i høst som han ikke gjorde tidligere i sesongen?


Hva mener du om årets sesong kanovetalt?
Er du storfornøyd og mener lite burde vært gjort anderledes?

 

Evner du og se noe som helst galt med FFK og styrets uttalelser og avgjørelser?Kan Drillo ha svakheter som alle andre mennesker på jorden?

Eller er han Gud?



Jeg stilte noen konkrete spørsmål. Kan ikke se at kommentaren din var svar på dette. Men når jeg først er igang kan jeg jo svare deg. Det er flere ting jeg mener burde vært gjort annerledes. Man burde scoret noen mål til og sluppet inn noen færre. Generelt er jeg storfornøyd. Det kunne nemlig ikke falle meg inn å gå å være sur fordi fotballkamper ikke går som jeg ønsker. Jeg gleder meg til vær serierunde og føler spenningen under kampene. Vinner FFK så er det flott. Gjør de det ikke så overlever jeg nok det også. Det er ihvertfall ikke viktig for meg å gi noen skylden for at laget taper. Jeg tror mange av dette forumets brukere opplever å få egoet sitt såret etter noen dårlige resultater, og derfor må finne syndebukker.

Som sagt ville noen flere mål, bant annet 2 straffer, og noen færre(keepertabber)  imot ville dette sett bedre ut. Når det ikke ble som det ble er det fordi enkeltspillere feilet der og da. Personlig finner jeg det vanskelig å legge skylden på styret for det!? Men med styret mener du vel generelt ledelsen du også. Når Aafk gikk opp til 0-1 på stadion stod Sørlie i mål å så etter ballen. Han kunne ha rukket den. Jeg så ikke noen i ledelsen som var nær nok til å ta det skuddet. Men du mener kanskje de burde vært der?


Jeg var heler ikke ute etter og besvare spørsmålene dine kanogvetalt, etter nicket ditt og dømme trenger du jo heller ikke svar på spørsmål.
Men Eggen svarte på disse spørsmålene selv han rett etter "sidestillingen" av trenerne. Drillo var som vanlig arrogant og ville ikke innrømme noen forandringer.

Nok om det, grunnen til att jeg spurte er att jeg er ikke så rent lite innponert over din og ett par andres evne til og se det positive i alt som skjer med FFK.
Dog er jeg like forundret over maglende evne eller vilje hos samme personer til å se feil i styre og stell.
Vi som er glade i klubben får jo prise oss lykkelige hvis det er slik att du ikke er en del av FFK ledelsen.
Med en slik motvilje til å se eller finne feil på en tragisk sesong,ville klubben i beste fall stå stand by, mer realistisk gjort det dårligere og dårligere for hver sesong som går.
Kommersaliseringen har dessverre nådd idretten for fult,og det nytter ikke lengre med en slik holdning som du fremviser.
Det passer bedre i en breddeklubb i 6.-7- divisjon eller i Tufte.

Ja, kan være med på att Drillo`s rutine var til vår fordel de 2-3 siste kamper, MEN uten han hele sesongen tror jeg ganske sikkert vi ikke hadde lagt i nedrykkstriden. Så han gjorde ikke annet enn å bøte litt på skaden han allerede hadde gjort. Og mindre bør man ikke forlange av en mann med hans lønn

---------------------------

1. Prio Stjernen
2. Pri FFK
3. Fârjestad
4. ManU


Ido Form Klyster

A-lagspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 605

Lagt til: 05 nov 05, 21:54
Drillos alternativ til trener holdt oss vel i nedrykkskampen i hele fjor? ALLE har like mye skyld og ære for det som har skjedd, skjønner ikke at det skal være så vanskelig å forstå. De sier det jo selv. "Det må de si" er det mange som tenker, men de må ikke det...

---------------------------

-Her Var Det Glatt, Gett-


Superboy

Juniorspiller

Ble medlem: 21 aug 05
Innlegg: 140

Lagt til: 05 nov 05, 22:10
Opprinnelig postet av stjernengutt
Opprinnelig postet av kanogvetalt
Opprinnelig postet av stjernengutt

Opprinnelig postet av kanogvetalt
Opprinnelig postet av ajg
eggen kom tilbake i manesjen igjen og tok over mange av oppgavene til drillo..


Hvor har du dette fra? Hva ble forandret og når? Da snakker jeg ikke om titler, men de praktiske daglige gjøremålene. Hva er det KTE har gjort i høst som han ikke gjorde tidligere i sesongen?


Hva mener du om årets sesong kanovetalt?
Er du storfornøyd og mener lite burde vært gjort anderledes?

 

Evner du og se noe som helst galt med FFK og styrets uttalelser og avgjørelser?Kan Drillo ha svakheter som alle andre mennesker på jorden?

Eller er han Gud?



Jeg stilte noen konkrete spørsmål. Kan ikke se at kommentaren din var svar på dette. Men når jeg først er igang kan jeg jo svare deg. Det er flere ting jeg mener burde vært gjort annerledes. Man burde scoret noen mål til og sluppet inn noen færre. Generelt er jeg storfornøyd. Det kunne nemlig ikke falle meg inn å gå å være sur fordi fotballkamper ikke går som jeg ønsker. Jeg gleder meg til vær serierunde og føler spenningen under kampene. Vinner FFK så er det flott. Gjør de det ikke så overlever jeg nok det også. Det er ihvertfall ikke viktig for meg å gi noen skylden for at laget taper. Jeg tror mange av dette forumets brukere opplever å få egoet sitt såret etter noen dårlige resultater, og derfor må finne syndebukker.

Som sagt ville noen flere mål, bant annet 2 straffer, og noen færre(keepertabber)  imot ville dette sett bedre ut. Når det ikke ble som det ble er det fordi enkeltspillere feilet der og da. Personlig finner jeg det vanskelig å legge skylden på styret for det!? Men med styret mener du vel generelt ledelsen du også. Når Aafk gikk opp til 0-1 på stadion stod Sørlie i mål å så etter ballen. Han kunne ha rukket den. Jeg så ikke noen i ledelsen som var nær nok til å ta det skuddet. Men du mener kanskje de burde vært der?


Jeg var heler ikke ute etter og besvare spørsmålene dine kanogvetalt, etter nicket ditt og dømme trenger du jo heller ikke svar på spørsmål.
Men Eggen svarte på disse spørsmålene selv han rett etter "sidestillingen" av trenerne. Drillo var som vanlig arrogant og ville ikke innrømme noen forandringer.

Nok om det, grunnen til att jeg spurte er att jeg er ikke så rent lite innponert over din og ett par andres evne til og se det positive i alt som skjer med FFK.
Dog er jeg like forundret over maglende evne eller vilje hos samme personer til å se feil i styre og stell.
Vi som er glade i klubben får jo prise oss lykkelige hvis det er slik att du ikke er en del av FFK ledelsen.
Med en slik motvilje til å se eller finne feil på en tragisk sesong,ville klubben i beste fall stå stand by, mer realistisk gjort det dårligere og dårligere for hver sesong som går.
Kommersaliseringen har dessverre nådd idretten for fult,og det nytter ikke lengre med en slik holdning som du fremviser.
Det passer bedre i en breddeklubb i 6.-7- divisjon eller i Tufte.

Ja, kan være med på att Drillo`s rutine var til vår fordel de 2-3 siste kamper, MEN uten han hele sesongen tror jeg ganske sikkert vi ikke hadde lagt i nedrykkstriden. Så han gjorde ikke annet enn å bøte litt på skaden han allerede hadde gjort. Og mindre bør man ikke forlange av en mann med hans lønn



Halleluja!!! Godt sagt, Stjernengutt!

Det ER mange her inne som lever i sin egen lille fantasiverden, hvor FFK og dets ledelse er feilfrie.. Desverre er det ikke slik, og når resultatene uteblir må det tolereres at det stilles kritiske spørsmål.. Heia Guttæne!!

---------------------------

"Fredrikstadgutter våre veier går igjennom kamp til seier"


bjervell

A-lagspiller
Ble medlem: 27 mar 03
Innlegg: 715

Lagt til: 05 nov 05, 23:00
Opprinnelig postet av Superboy
Det ER mange her inne som lever i sin egen lille fantasiverden, hvor FFK og dets ledelse er feilfrie.. Desverre er det ikke slik, og når resultatene uteblir må det tolereres at det stilles kritiske spørsmål.. Heia Guttæne!!
Ledelsen er selvsagt ikke feilfri, det er vel få om noen her inne som mener det. Men det er flere her som virker å ha som hobby å lete etter feil hos ledelsen...

Men de som gir ledelsen (inkludert trenerne) skylda for de dårlige resultatene på høsten, bør også gi den samme ledelsen honnør for å ha gjort de grepene som skulle til for at vi skulle beholde plassen. Og det uten å gå over lik (les: sparke folk).

Etter mitt syn redda vi plassen fordi hele klubben tok seg sammen og jobba mot samme mål før det var for sent. Fra toppledelsen og helt ned til den enkelte spiller.

---------------------------


Bjørn Jervell Hansen


dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04
Innlegg: 2330

Lagt til: 06 nov 05, 11:14
Endret: 06 nov 05, 11:18
Joda, ledelsen tok seg sammen før det var for sent.

Kanskje for å redde stumpene på enFiasko sesong.

Kanskje lot de spillerne få igjen noe av spillergleden de viste i fjor høst.
Det viktige spørsmålet bør etter en slik sesong være.( selvsagt etter min mening)
Hvordan kunne dette skje etter en sesong hvor målsettingen fra ledelsen side var "høye" jfr uttalelser for 1 år siden, og hvor de hevder både å å ha styrke spillerstall kvalitetsmessige og administrasjon.

Etter min mening bør derfor d`herrer for første gang, gå skikkelig i kjeller`n og analysere
" Hva gikk feil i sesongen 2005" "Hvorfor blei ikke de målsettinger , vi uttalelte høsten 2004 innfridd".

I dette arbeidet bør ikke en stein være urørt og ingen "hellige kyr" skjermes. Det er etter min mening eneste vei mot Royal league 2006/07.

Vennligst ikke kom med "flåsete" fraser som  " de som kritisterte høsten 2004 var brønnpissere" Slike uttalelser sier mer om personen som uttaler det enn personene som forsøkes beskrevet. ( selvsagt også min mening)

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"


stjernengutt

Landslagsspiller
Ble medlem: 31 aug 05
Innlegg: 826

Lagt til: 06 nov 05, 11:45
Opprinnelig postet av Ido Form Klyster
Drillos alternativ til trener holdt oss vel i nedrykkskampen i hele fjor? ALLE har like mye skyld og ære for det som har skjedd, skjønner ikke at det skal være så vanskelig å forstå. De sier det jo selv. "Det må de si" er det mange som tenker, men de må ikke det...


Idoformklyster
Mener du eller andre innpå her att det er negativt og prøve å finne skyld eller lete etter feil?

Hvordan skal klubben gjøres bedre og utvikles da?Ved og lete etter feil og mangler og feilprioriteringer blir man i stand til og rette opp disse og forhpentligvis utvikles og bli bedre.
Som Drillo sa her om dagen blir klubben stadig bedre men det gjør også alle de andre. Det gjelder og være i forkant av utviklingen.
Hvorfor skal ikke ledelse gås etter i sømmene? Bør det være noen forskjell på de og spillerne. Spillerne blir jo hele tiden evaluert, og om Feks Drillo veier og finner en spiller for lett, blir han ikke gammel i klubben.
Ikke nødvendighvis noe galt i det, men det burde i høy grad også gjelde ledelse og trenere samt styre og stell.
Ingen børe ha friplasser synes jeg
Og nei, jeg hater ikke Drillo, og betviler ikke hans faglige kompetanse, men han mellomenneskelige egenskaper stiller jeg meg sterkt tvilende til.
Hans evne til og motivere og skape selvtillit tror jeg nok kommer godt i skyggen av Eggens egenskaper.
Men som en analytiker i bakgrunnen uten og ha så mye med spillerne og gjøre har jeg tro på.

Samt att jeg uten og vite, men inntrykket jeg sitter igjen med er att Mokklebost har vært en pådriver for og gjøre klubben mere lukket. Det tror jeg ingen er tjent med.

Stor mulighet for att jeg tar feil, men det er jo nettopp derfor vi bør debattere det. Man bør ikke kalles drillohater eller mobber av den grunn.
Jeg tror det er mye smartere og gå ledelsen litt i sømmene (i likhet med hva ledelsen gjør med spillerne)i stedet for og være naiv å tro att bare ledelsen sier det, så er det rett.

Det er nok sunt og fjerne "forsvakende"ledd i den delen også, samt forsterke her og der. Ja, jeg mener vi kan sammenligne ledelse og støtteapparat med en spillertropp på den måten

---------------------------

1. Prio Stjernen
2. Pri FFK
3. Fârjestad
4. ManU


Love_FFK

Knøttespiller

Ble medlem: 18 sep 05
Innlegg: 50

Lagt til: 06 nov 05, 13:34
d var jo laget sammen som redda oss

bjervell

A-lagspiller
Ble medlem: 27 mar 03
Innlegg: 715

Lagt til: 06 nov 05, 14:58
Opprinnelig postet av stjernengutt
Det er nok sunt og fjerne "forsvakende"ledd i den delen også, samt forsterke her og der. Ja, jeg mener vi kan sammenligne ledelse og støtteapparat med en spillertropp på den måten
Jeg tør påstå at en klubb som skifter trener(e) like hyppig som spillere går det dårlig med. Det er mye viktigere med kontinuitet på trenersiden enn på spillersiden.

Sånn jeg ser det så ansetter en klubb en trener for at han skal lage en plan for hvordan klubben skal bli best mulig. Så må klubben ha spillere som kan utføre denne planen. En trener kan ikke endre sin filosofi hele tide etter hva spillerne som tilfeldigvis er i klubben akkurat da mener.

Når det er sagt: de gode trenerne utvikler seg selvsagt hele tiden, sikkert også etter påvirkning fra spillere. Men det må være treneren som bestemmer. Det er jo det han er ansatt for.

---------------------------


Bjørn Jervell Hansen


stjernengutt

Landslagsspiller
Ble medlem: 31 aug 05
Innlegg: 826

Lagt til: 06 nov 05, 20:59
Hei Bjervell

Mener du da at selv om treneren skulle vise seg og ikke svare til forventningene og ikke får til noe med spillergruppen, så skal det holdes kontinutet i trenerteamet for en hver pris?
Skal man da heller bruke millioner på å bytte ut stallen etter spillere som passer treneren?
Hva om man egentlig har den kontinuiteten fra før i de to "assistentene"Burde ikke det vært nok?

---------------------------

1. Prio Stjernen
2. Pri FFK
3. Fârjestad
4. ManU


bjervell

A-lagspiller
Ble medlem: 27 mar 03
Innlegg: 715

Lagt til: 06 nov 05, 22:58
Endret: 06 nov 05, 23:08
Opprinnelig postet av stjernengutt
Hei Bjervell

Mener du da at selv om treneren skulle vise seg og ikke svare til forventningene og ikke får til noe med spillergruppen, så skal det holdes kontinutet i trenerteamet for en hver pris?
Nei, men jeg synes en trener står i en litt annen stilling enn en spiller. Jeg synes mao. at terskelen for å bytte en trener bør være høyere enn for å bytte en spiller. Treneren er tross alt lederen for det klubben bør se på som en langsiktig strategi for å bli best mulig.
Opprinnelig postet av stjernengutt
Skal man da heller bruke millioner på å bytte ut stallen etter spillere som passer treneren?
Hvis situasjonen er at treneren er totalt udugelig, noe som betyr at de som ansatte han heller ikke akkurat gjorde noen strålende jobb, må han selvsagt fjernes. Men så ille har da ikke situasjonen vært hos oss, synes jeg.

Når jeg skriver om kontinuitet og om å gi treneren tid så tar jeg utgangspunkt i at ledelsen som ansatte han har gjort en jobb på forhånd med å vurdere treneren og at de har en plan med å ansette akkurat denne treneren.
Opprinnelig postet av stjernengutt
Hva om man egentlig har den kontinuiteten fra før i de to "assistentene"Burde ikke det vært nok?
La oss ikke la dette bli en diskusjon om Drillo. Jeg har allerede i en annen tråd sagt at jeg synes ansettelsen av Drillo var mislykket. I etterpåklokskapens skarpe lys.

---------------------------


Bjørn Jervell Hansen


stjernengutt

Landslagsspiller
Ble medlem: 31 aug 05
Innlegg: 826

Lagt til: 09 nov 05, 06:59
Endret: 09 nov 05, 07:03
Opprinnelig postet av bjervell
Opprinnelig postet av stjernengutt
Hei Bjervell

Mener du da at selv om treneren skulle vise seg og ikke svare til forventningene og ikke får til noe med spillergruppen, så skal det holdes kontinutet i trenerteamet for en hver pris?
Nei, men jeg synes en trener står i en litt annen stilling enn en spiller. Jeg synes mao. at terskelen for å bytte en trener bør være høyere enn for å bytte en spiller. Treneren er tross alt lederen for det klubben bør se på som en langsiktig strategi for å bli best mulig.Da er vi faktisk helt enige Bjervell
 
Opprinnelig postet av stjernengutt
 
Skal man da heller bruke millioner på å bytte ut stallen etter spillere som passer treneren?
Hvis situasjonen er at treneren er totalt udugelig, noe som betyr at de som ansatte han heller ikke akkurat gjorde noen strålende jobb, må han selvsagt fjernes. Men så ille har da ikke situasjonen vært hos oss, synes jeg.

Når jeg skriver om kontinuitet og om å gi treneren tid så tar jeg utgangspunkt i at ledelsen som ansatte han har gjort en jobb på forhånd med å vurdere treneren og at de har en plan med å ansette akkurat denne treneren.
Opprinnelig postet av stjernengutt
Hva om man egentlig har den kontinuiteten fra før i de to "assistentene"Burde ikke det vært nok?
La oss ikke la dette bli en diskusjon om Drillo. Jeg har allerede i en annen tråd sagt at jeg synes ansettelsen av Drillo var mislykket. I etterpåklokskapens skarpe lys.

Godt poeng
Vi er nok ikke så uenige som jeg trodde.

F..n, jeg får ikke til og svare avsnitthvis slik du gjorde jeg Jervell, er litt udugleig på detta vist, jeg prøver og fortelle att jeg er enig i att treneren nok står i en litt annen posisjon en spillerne.

---------------------------

1. Prio Stjernen
2. Pri FFK
3. Fârjestad
4. ManU



Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340