Husk meg
Brukernavn
Passord

P.M Kristiansen klar til uken?

Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 3 3

Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 13 nov 05, 13:19
ikke akkurat imponerende av pmk den scoringa til molde....

Pk

A-lagspiller
Ble medlem: 30 mar 03
Innlegg: 756

Lagt til: 13 nov 05, 13:45
Han har hvertfall ingen god kamp idag mot Molde...jeg ser desverre klare svakheter ved hans keeperspill. Tror ganske sikkert at Sørlie er bedre...men kan jo hende han har en ekstremt dårlig dag i dag.

kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5568

Lagt til: 13 nov 05, 15:03
Vel, det FFK trenger er vel en keeper som er MYE bedre enn Sørlie?

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 13 nov 05, 15:26
Endret: 13 nov 05, 15:27
for Guds skyld, ikke PMK til FFK! mannen er jo mye dårligere enn Sørli! Bedre å beholde han da jo! så mosse kampen mot molde idag og keeperspillet til PMK skremte meg faktisk! Vi kan IKKE hente han til FFK!  

---------------------------

Dagfinn Enerly i mine tanker!! Riktig god bedring Dagfinn!!!


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 13 nov 05, 15:28
enig.. pmk er langtfra det FFK trenger...

Pelle

A-lagspiller

Ble medlem: 12 jun 03
Innlegg: 425

Lagt til: 13 nov 05, 17:25
Opprinnelig postet av kanogvetalt
Vel, det FFK trenger er vel en keeper som er MYE bedre enn Sørlie?


Da er vel ikke PMK keeperen vi bør hente.

Lenge siden jeg har sett PMK nå. Han har ikke imponert meg veldig før, og gjorde det heller ikke i dag dessverre.

Hvis vi skal forsterke keeperplassen bør vi hente inn et klart førstevalg, som feks Myhre. Klarer vi ikke det, kan vi like gjerne satse på de keeperne som er i stallen pr i dag. Sørlie, Staw og eventuelt forlenge med Hjulstad.. ALH reiser vel hjem. Sørlie har bevist at han holder TL-nivå, og jeg tror ikke PMK klarer å ta plassen fra Sørlie.

A.Scheie

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 apr 04
Innlegg: 857

Lagt til: 13 nov 05, 17:55
Endret: 13 nov 05, 19:07
Opprinnelig postet av kanogvetalt

Sørlie hadde aldri spilt på høyere nivå enn 2.div da han kom til FFK. Larsen er U-21 landslagsmann. Spørsmålet er om FFK er attraktive nok for en spiller som JKLarsen. Og om klubben råd til ham om han skulle være tilsalgs.


Nå er det på tide at du skifter nick!!  Makan til vrøvl fra en som hevder han kan og vet alt.

Steinar Sørlie spilte 2 seriekamper kamper for Rosenborg i 1997 sesongen. Sesongene 1998, 1999 og 2000 var han førstevalg i Byåsen som da spilte i førstedivisjon. 2001 var han i Vålerenga, men fikk bare 2 kamper. Etter en liten tur i Romerike Fotball kom han til FFK høsten 2002. Han har også vært i Strinheim. 

---------------------------

God bedring, Daginn!


Olavesen

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 des 03
Innlegg: 1389

Lagt til: 13 nov 05, 19:41
Opprinnelig postet av A.Scheie
Opprinnelig postet av kanogvetalt

Sørlie hadde aldri spilt på høyere nivå enn 2.div da han kom til FFK. Larsen er U-21 landslagsmann. Spørsmålet er om FFK er attraktive nok for en spiller som JKLarsen. Og om klubben råd til ham om han skulle være tilsalgs.


Nå er det på tide at du skifter nick!!  Makan til vrøvl fra en som hevder han kan og vet alt.

Steinar Sørlie spilte 2 seriekamper kamper for Rosenborg i 1997 sesongen. Sesongene 1998, 1999 og 2000 var han førstevalg i Byåsen som da spilte i førstedivisjon. 2001 var han i Vålerenga, men fikk bare 2 kamper. Etter en liten tur i Romerike Fotball kom han til FFK høsten 2002. Han har også vært i Strinheim. 


Arne Scheie ordner opp!! :)

kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5568

Lagt til: 13 nov 05, 20:30
Opprinnelig postet av A.Scheie
Opprinnelig postet av kanogvetalt

Sørlie hadde aldri spilt på høyere nivå enn 2.div da han kom til FFK. Larsen er U-21 landslagsmann. Spørsmålet er om FFK er attraktive nok for en spiller som JKLarsen. Og om klubben råd til ham om han skulle være tilsalgs.


Nå er det på tide at du skifter nick!!  Makan til vrøvl fra en som hevder han kan og vet alt.

Steinar Sørlie spilte 2 seriekamper kamper for Rosenborg i 1997 sesongen. Sesongene 1998, 1999 og 2000 var han førstevalg i Byåsen som da spilte i førstedivisjon. 2001 var han i Vålerenga, men fikk bare 2 kamper. Etter en liten tur i Romerike Fotball kom han til FFK høsten 2002. Han har også vært i Strinheim. 


Følte jeg var på tynn is da jeg skrev 2. div. Avslørt for lettsindig research! Siden han ikke på noen måte var etablert i RBK og VIF hadde jeg hatt mitt på det tørre om jeg hadde skrevet 1.div.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


tomroar

Landslagsspiller
Ble medlem: 10 des 03
Innlegg: 1010

Lagt til: 13 nov 05, 20:40
Kan ikke tenke meg at PMK er så dårlig,  MFK har tross alt spillt seg frem til kval.
Regner med at han var  delaktig i dette. Sannsynligvis er han på samme nivå som sørli, det trengs konkurranse.
Om FFK velger han syntes jeg det er fornuftig om de får han uten for stort sign on fee. Det er bedre å bruke mer på andre forsterkninger.

Skal vi få noe som er bedre , så må vii få Myhre ( noe jeg tror er utenkelig at han velger FFK  nå når han skal flytte hjem for godt, ) eller hente en fra utlandet, da blir det dyrt.



Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 3 3

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340