Tribunekultur (2008)
FFK - RBK
MOD (Rey): Fjernet bildet av to grunner:1. Det var hotlinket til f-b.no, noe f-b ikke er glad for. (Forstålig nok)
2. f-b.no har endret bildet det var linket til slik at det opprinnelige bildet ikke blir vist.
Riktig bilde kan sees her (hvis FB ikke endrer igjen)
---------------------------
BRIGADE RØD HVIT
Frihet For ULTRAS
Hater: NFF, Politi, Vaktene på Ullevaal
lurer på hva folk tenkte når de så dette,
The colour of her eyes
Were the colour of insanity
Uansett ironien, artig og orginalt.
Ultras mentalita - Brigade RødHvit
HATER NFF .
BRIGADE RØD HVIT
Frihet For ULTRAS
Hater: NFF, Politi, Vaktene på Ullevaal
Hyl.
Tippeligaen? Første Divisjon? Andre Divisjon? Jeg bryr meg ei - Laget er fortsatt Fredrikstad og det er supporterkulturen jeg deltar i, likegyldig av divisjon. Gi oss Zoran tilbake!
- FFK / LFC / Østsiden -
Hiv styret!!!!
Brannfansen hadde visst med seg røde kort igår,etterfulgt av "KOR E KIPPE" sang.. Moro
Tantehaugen- Nå full av hestekrefter! Mer kaffe til feltet!
Opprinnelig postet av Husgutt
Brannfansen hadde visst med seg røde kort igår,etterfulgt av "KOR E KIPPE" sang.. Moro
Hater Brann og LSK, så syns ikke det er morsmt. Faen at brann tar guldet i år!!!!!!!
Hiv styret!!!!
Opprinnelig postet av schpa84
Hater Brann og LSK, så syns ikke det er morsmt. Faen at brann tar guldet i år!!!!!!!
Jammen så flott at du ødelegger tråden med den slags prat da! Finnes hundre andre tråder for det...
Lyn - Stabæk
"Min pappa er bedre enn din"
Ultras mentalita - Brigade RødHvit
HATER NFF .
Opprinnelig postet av Marcus
jeg hadde tenkt til å legge det utlurer på hva folk tenkte når de så dette,
At de har bare ULTRAS ?? For noe sprøyt. Dette banneret er kun laget for å gjøre narr av oss.
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Opprinnelig postet av Marcus
jeg hadde tenkt til å legge det utlurer på hva folk tenkte når de så dette,
At de har bare ULTRAS ?? For noe sprøyt. Dette banneret er kun laget for å gjøre narr av oss.
ja selvølgelig viste jeg at det kunn var for å gjøre narr av oss Rune Haugen
Neste år er det sangfelt !!
Satt selv på midt blandt pesnjonistene av en eller annen grunn og de humret og lo godt av påfunnet. Må si jeg dro godt på smilebåndet selv.
Kan ikke noen sende bildet i posten til alle i PH-styret samt denne Waters som folk nevner her inne :)
Hadde vært artig....
Opprinnelig postet av Martin_
Opprinnelig postet av schpa84
Jammen så flott at du ødelegger tråden med den slags prat da! Finnes hundre andre tråder for det...
Rull inn puppen a testobombe... 
Tantehaugen- Nå full av hestekrefter! Mer kaffe til feltet!
hmm....
Semper Fi - Evig Troskap
FFK - Norgesmestere 06!
Opprinnelig postet av danan2
Flere som la merke til banneret som det sto "Ulf Berg" på i kampen mellom RBK - Schalke i dag? Vet ikke om det var TT eller UN som sto for det, artig var det hvertfall
Opprinnelig postet av ST
Det banneret så jeg. Sendte akkurat meld til en kamerat om det. Syns det var arrtig jeg...
Skriver det her og jeg:
Hva er konge med det? Er jo rett og slett barnslig, og har ingenting med tribunekultur å gjøre! De skal støtte LAGET SITT, og denne tifoen kom at på til i en Champions League kamp, hvor Fredrikstad ikke var motstanderen, men Schalke 04! Skivebom fra trønderne, og "ultraspersonligheter" som elsker å forelese om hva tifo og tribunekultur er.
Understreker bare at for noen er det andre ting enn hva som skjer på banen som er det viktigste.
PS! Banneret med "Bø, her er det bare ultras" derimot - DET er bra humor i riktig setting, dvs. i et oppgjør mot FFK...
Har du lest forumets retningslinjer?
. Jeg fikk meg hvertfall en god latter.
Opprinnelig postet av danan2
Tja, det var jo morsomt at de hadde tenkt på oss i en slik sammenheng da. Jeg fikk meg hvertfall en god latter.
Ja, det er tragikomisk. Rosenborg skal ut i Europa, og det eneste de tenker på er Ulf Berg i Fredrikstad.......
Har du lest forumets retningslinjer?
Skulle ønske jeg hadde en emo i hagen, da hadde den kuttet seg selv:)
http://www.ultrasfeltc.com/forum/viewtopic.php?t=221&start=130
Aristo Boys
Frihet For Ultras
Skulle ønske jeg hadde en emo i hagen, da hadde den kuttet seg selv:)
Copyright © ffksupporter.net 2003-2026 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
20/02/2026 20:30 | 392cfb88