Kritisk for Dagfinn Enerly
---------------------------
Ansvarlig redaktør
Hva var det som egentlig skjedde? Har ikke hørt noe om hva som skjedde. På TV2 var de mest opptatt med å synes synd på Start som ikke fikk mål og nevnte at tilstanden var stabil i pausen... Hva skjedde i kampen når han ble skada egentlig? Det skal vel litt krefter til for å knekke nakken?
Billett tur-retur Oslo/Sola: 862 kroner
Kampbillett 120 kroner
Å være én av 10287 3. august 2005: Ubetalelig
Ansvarlig redaktør
se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da
savner "svensk magi" allerede
Enerly er en utrolig herlig type, å alle mine tanker går til deg og dine.
Kristian
"Jeg fikk ingen indikasjoner på at FFK ønsket å beholde meg, men jeg ble ikke presset ut, sier Markus Ringberg som har laget 76 mål på 102 kamper for Fredrikstad"
Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.
kan komme kjapt tilbake, ikke ta sorger på forskudd, det har vi sett i dag
fredrikstadpatriot
Ble medlem: 25 okt 03
Lagt til: 29 okt 05, 21:36
Endret: 29 okt 05, 21:38
Dette er et skår i gleden etter dagens prestasjoner, håper ting ordner seg! Uff dette var ordentlig leit! Ble helt kvalm da jeg så han lå nede! så ordentlig ekkelt ut,,,,
Jørn Moum, FFK, Stjernen og MUFC supporter!!!
Røde, hvite, sterk som stålet sender ballen inn i målet, klem ivei nå går det bra, HEIA HEIA FREDRIKSTAD
FFK, the pride of Norway!
Opprinnelig postet av Holters
Enerly skal være på vei til Ullevål med brukket nakkevirvel...
Fytte rakkern. Hvor har du den informasjonen fra?
jorhan
Opprinnelig postet av fredrikstadpatriot
Dette er et skår i gleden etter dagens prestasjoner, håper ting ordner seg! Uff dette var ordentlig leit! Ble helt kvalm da jeg så han lå nede! så ordentlig ekkelt ut,,,,
Enig med deg der...Fikk et støkk i kroppen da de sa på tv2 at Enerly lå livløs på bakken!
Men men,han har hvertfall noen måneder å komme seg på!!
Du får forresten hilse Tommy og co,Jørn!
Kos dere masse i kveld!! hehe
Erik Andersen fra Fredrikstad,men bosatt i Moss..
Vil alltid være FFKsupporter!!
Frode
- FFK nr. 7 i tippeligan 05
Mine tanker går til Enerly og hans familie.. God bedring,Dagfinn
Håper forresten ikke at Hoås har no skyldsfølelser for dette som skjedde
Hilsen Enga-fan
Bare lurer
ellær?
Opprinnelig postet av GurrBass
Hvorfor blir det startet opp flere tråder om samme sak egentlig??det er for at folk bare ikke klarer å forsette på tråden som går
Bare lurer
se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da
Marching on together!
Dette er et skår i gleden...håper dette går bra...
Heia FFK
Nå er det en liten forskjell på å være lam og det å ha lammelser.... Men uansett er dette meget alvorlig, vi får krysse alle tilgjengelig kroppsdeler for at dette skal gå bra.. Stå på Dagfinn!!!
"Fredrikstadgutter våre veier går igjennom kamp til seier"
Dagfinn Enerly er lam!!!
"The best you can hope for, is to die in your sleep"
Kenny Rogers - The Gambler
- Med tanke på Dagfinns helse er det liten vits i å sutre over dette resultatet, sier Tom Nordlie til pressen i Kristiansand.
http://www.dagbladet.no/sport/2005/10/29/447867.html
Snæbbuss-aristokrat #78
Ble medlem: 10 des 03
Lagt til: 29 okt 05, 22:26
Endret: 29 okt 05, 23:08
Er ikke pent å fleipe i en såden stund, men nå kan hvertfall ingen si at Dagfinn ikke blør for drakta lenger! Regner med at vi tåler litt galgenhumor.
Lenge leve "hjørnet"!
Håper at det går bra med Dagfinn, verdens mest sympatiske kæll, synd at dette skjer på en så stor dag for FFK!
Vi krysser fingra for han å håper det går bra !
GULT ER KULT !
Dette var en trist melding på en kveld som burde stå i gledens tegn.
Ser at Dagfinn er lam, men har følelse i den ene skuldra. La oss inderlig håpe at han blir frisk og rask igjen og at operasjonen i natt går fint for gla`gutten i laget.
Tenker på hans familie og de to små jentene hans.
Synes at Tom Nordli er en fin fyr som skjønner hva livet handler om. Fotball blir ikke så viktig når slike ting skjer.
En av Plankehaugens små planker ;)
Dagfinn Enerly er lam!!!
Faaaaaan så urettferdig......
En fotballklubb kan ikke kjøpe entusiasme.
Den må fortjenes.
Hoås og Enerly krasjer på en merkelig måte. Førstnevnte faller med hele tyngden sin over Enerly, som blir liggende nede for telling. Ahlsen meldte vel bare i pausen at Enerly var med bevissthet.
Etter å ha sett fallet x-antall ganger klarer jeg ikke annet enn å bli mektig imponert... Hva er oddsen for at du skal falle bakover på den måten, og samtidig få no sånt som 80 kg på nakken, ja du leser riktig, nakken i det du faller på ryggen? Aldri har jeg sett noen ha haka så godt planta i si egen brystkasse. Det må jo ha gjort ufattelig vondt...
Mine tanker går i kveld til Dagfinn og hans familie, håper dere kommer styrket ut av dette... God Bedring Dafinn Enerly...
En tanke går selvsagt til Hoås også, dette kan du på ingen måte klandres for...Stå på videre...Sannsyneligheten for at noe sånt skal inntreffe må jo ligge på linje med at fly faller ned...
"Det er jo helt på trynet dersom en spiller blir hentet inn som hovedtreneren ikke ønsker seg. Det kommer ikke til å skje. Derfor er det ikke feil å si at det er jeg som tar den endelige avgjørelsen" Knut T. Eggen
Hilsen FKH supporter
Som et knyttneveslag i ansiktet. Alt som dreier seg om fotball blir uvesentlig.
Jeg var på Roskilde da syv mennesker ble trampet i hjel, og dette virker like forbanna tragisk og meningsløst.
Jeg orker ikke gråte meg i søvn på en kveld som skulle vært full av glede.
Kjære Dagfinn, vær så snill å gi tegn på at skaden ikke er så alvorlig.
Ære være Plankebyen
Det er liksom helt ufattelig at dette har skjedd med blide, glade, sprudlende Dagfinn... Håper han kommer igjennom dette 100%... Dette er ubeskrivelig trist...
Mossekæll
Opprinnelig postet av Frode
Akkurat nå gir jeg blanke faan i om han kommer tilbake!!!! At mannen kan gå, og leke med barna sine er vel det som betyr noe... MAKAN!!!!
Amen, om jeg aldri ser ham i FFK-drakt igjen er det helt greit bare han får tilbake livet han har hatt frem til d.d
"Det er jo helt på trynet dersom en spiller blir hentet inn som hovedtreneren ikke ønsker seg. Det kommer ikke til å skje. Derfor er det ikke feil å si at det er jeg som tar den endelige avgjørelsen" Knut T. Eggen
Dette er bare helt utrolig tragisk. Men når man skriver kritisk, det betyr ikke livstruende???
Krise hvis FFK rykkær ned!
Håper Plankehaugen kommer opp med noe skikkelig som støtter Dagfinn. Alle tanker går til deg og dine...
Også litt til Øivind. Om det værste skjer så håper jeg ikke du for en skyldfølelse...
Dagfinn var den siste som fortjente dette. Både hans personlighet og inssats/prestasjoner på banen er jo helt fantastisk. Utrolig hva han har gjort for byen og klubben, håper vi virkelig kan gjøre noe for han nå. Nå må alle stå sammen...
Så jævli trist
FFKgutten
Opprinnelig postet av StianLarsen
Dette er bare helt utrolig tragisk. Men når man skriver kritisk, det betyr ikke livstruende???
Kommer nok ann på skaden. I dette tilfellet er det ikke livstruende... Hadde han knekt alle ribbeina og pungtert
lungene, da hadde det nok vært værre...
Først av alt må jeg si at fredrikstad gjorde en fantastisk insats. Gratulerer med fornyet tippeliga kontrakt.
Men jeg kan ikke bare tenkte på at Vålerenga vant serien, veldig trist at Dagfinn Enerly har brukket nakken, men jeg tror han kommer fort tilbake igjen...håper jeg ihvertfall.
Mine tanker går til Enerly.
Håper du klarer deg! :(
Håper han blir frisk igjen, håper alt går bra.. det så ikke noe godt ut det som skjedde, han fikk visst Hoås over seg, og ble liggende nede...
Håper familien får tilbake en frisk og kvikk Dagfinn Enerly, leit å høre om det her gitt...
"Dette minner meg om den berømmelige terrasen i The MUppet Show, Drillo gjør comeback i Fredrikstad, og Eggen sr gjør comeback i RBK" Ivar Hoff TV2 ekspert
Opprinnelig postet av jorhan
Enerly skal være på vei til Ullevål med brukket nakkevirvel...
Fytte rakkern. Hvor har du den informasjonen fra?
Det kan være det samme, men det var en innad fra FFK. Nå står det jo i alle medier.
Hvorfor blir det startet opp flere tråder om samme sak egentlig??
Bare lurer
Jeg startet opp denne etter at jeg stengte en tråd der temaet var at det gikk bra med Enerly. Følte det var totalt misvisende, da informasjonen jeg hadde sa det stikk motsatte.
Jeg håper virkelig det går bra med Enerly, og at han kan leke med barna sine igjen! Det er helt utrolig hvor lite seieren egentlig betyr nå som dette skjedde. Dagfinn er en utrolig sympatisk og sprudlende fyr som jeg har hatt gleden av å intervjue gjentatte ganger både under hans tid i Rosenborg og her i Fredrikstad. Alltid et smil og munnen på den gutten!
Glemmer aldri at Solli holdt rundt ham i RBK-garderoben og sa at han var Norges blideste gutt.
Mine tanker går til Enerly og familien i kveld.
Samt en tanke til Hoås, som garantert ikke har det lett nå...
Ansvarlig redaktør
Jeg må si at gullet "vårt" ikke betyr så mye nå.
Mine tanker går til Dagfinn og hans familie, og håper han snart er på beina igjen!!!
Måtte alt bli bra igjen!
www.stabaeklars.com
Ønsker Dagfinn god bedring. Håper han snart kommer på beina igjen.
ENGA-GULL 2005
Gratulerer med ny kontrakt, og TUSEN TAKK for at dere gjorde deres mot Start. Dette er en stor kveld for meg.
Likevel, fotball betyr ikke lite, det betyr absolutt ingenting i forhold til det som kan skje med Dagfinn. Jeg håper inderlig at alt går bra med ham. Ingen fortjener å få en sånn skade når man bare gjør det man elsker å gjøre.
Jeg ønsker Dagfinn og FFK alt godt.
Enga for evig
Våre tanker går til Dagfin Enerly og hele hans familie som må ha det ufattelig tungt akkurat nå. God Bedring Enerly, håper alt går bra!
Varme tanker fra Gunhild og Jørn
Jørn Moum, FFK, Stjernen og MUFC supporter!!!
Røde, hvite, sterk som stålet sender ballen inn i målet, klem ivei nå går det bra, HEIA HEIA FREDRIKSTAD
Jeg så Dagfinn Enerly bli båret av banen..og ser på teksttv at han har brukket nakken,og er lammet fra nakken og ned.
Klart tankene går,ikke minst til Dagfinns familie og selvfølgelig til ham selv..Alt annet blir i denne sammenhengen uviktig.
Kjempebra at dere holder plassen i ligaen..og vi må jo takke for hjelpen vi i Enga..uten dere intet gull..
Vel..for hva det måtte bety for dere..vi er faktisk mange som føler med dere nå...og våre tanker og følelser er hos dere.
Lykke til,alle sammen
Dette var en utrolig trist avslutning på sesongen. Tankene mine går til Dagfinn og familien. Fint å se all den sympatien som kommer fram her på forumet.
Brannsupporter
Brannsupporter
Mvh Vikingtilhenger
Glad at FFK klarte seg, men det var en høy pris for Enerly. Håper inderlig det "årner" seg til slutt. Hilsen Vikingtilhenger
Jeg håper virkelig at Dagfinn Enerly blir bra igjen, og mine tanker går til de pårørende.
GOD BEDRING!!!!!!!!!!
Kampbillett 120 kroner
Å være én av 10287 3. august 2005: Ubetalelig
Bergen til eg dør!
Kampbillett 120 kroner
Å være én av 10287 3. august 2005: Fantastisk
Å se Dagfinn Enerly på beina igjen: Ubetalelig
Noen som har hørt no om operasjonen??
Huff...ikke sover i natt jeg
Jazzjenta
Noen som har hørt no om operasjonen??
Huff...ikke sover i natt jeg
ikke jeg heller... frykter det verste, håper så inderlig det beste!
og om det tar 3 uker eller 1 1/2 år er ganske uvesentlig, bare han kan leve et normalt liv igjen...
ellær?
ekte ffk supporter;)
http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=295112
FFK-
http://www.dagbladet.no/
Jeg har det vondt!
Var i lykkerus over sikret plass helt til jeg forsto alvoret av skaden til Enerly. Håper han blir bra. Sender alle mine tanker til familen også.
Håper det er positive nyheter vi får høre utover dagen.
..."og ballen er rund"
God bedring til Enerly. Håper virkelig han kommer greit ut av det.
Vil også takke for kampen og gratulere dere med seieren i går.
Håper dere syns det er litt kjipt at Enga tok gullet ;)
Opprinnelig postet av Sølvgutten
Håper dere syns det er litt kjipt at Enga tok gullet ;)
Jeg tror ikke vi kunne bry oss mindre i dag om hvem som tok gullet. Hyggelig for dem som kan glede seg over det i Oslo. Om noen minutter skal det redegjøres for Dagfinns situasjon. Jeg håper og tror på gode nyheter.
Tusen takk til alle andre supportere og supportergrupper som stiller opp og viser omtanke for Dagfinn. Det varmer å se at folk bryr seg om hverandre sånn.
11.59.. uff... håper så inderlig det er gode nyheter!!!!
ellær?
Håper så inderlig at operasjonen(e?) skal være vellykket og at han kommer seg på beina igjen.
Hilsen AaFK og Lyn-supporter
Ønsker Dagfinn og alle hans nærmeste all mulig hell og lykke nå.
Magefølelsen min sier att dette går bra (det sa den om gårsdagens resultat også)
Henger meg på og sender varme tanker til Hoås også. Dette burde vært hans store dag. Han har ingen som helst skyld i dette, men jeg kan tenke meg att han ikke har det noe godt nå.
Dagfinn Enerly og Øyvind Hoås Jeg hyller dere
1. Prio Stjernen
2. Pri FFK
3. Fârjestad
4. ManU
Dette var utrolig kjipt for både Enerly og Hoås.... Og spesielt FFK som har en så utrolig god fotballspiller på laget...
Sender mine beste ønsker om GOD bedring til Dagfinn Enerly på vegne av alle her på sørlandet
Heia Mk, Start ( Og selvfølgelig FFK)
ellær?
Da vår forening kom til verden - da jubla alle unntatt Lyn,
Da smalt det fra den største nerden - nå er vi kun nest best i by`n.
Når sola skinner over Enga, da virre garantert bli fest,
Da får du valuta for penga - for vi vil alltid værra best.
For FREDRIKSTAD for FREDRIKSTAD
Står vi en for ALLE og ALLE for en!
7 minutter ut i gårsdagens kamp ble gull eller sølv en stor bagatall.
Enerlys skade er det verste jeg har sett på en fotballkamp, var skummelt å stå på tribunen å se på.
Håper inderlig at det går godt.
Beste ønsker og varme tanker fra Kristiansand.
Våre tanker går også til hans nærmeste. Vi ønsker dere alt det beste.
Mvh
start-fan
Ingen enkelt spiller, leder eller supporter er større enn FFK
Håper du blir bra og kan fortsette med det du elsker mest her i verden.
I seiersrusen er du no 1 i våre tanker.
ByViking
Vålerenga Klan
Sender all min støtte til Dagfinn, hans familie, FFK og alle supportere for tiden framover...
Hilsen fra Lillestrøm
Jeg håper og tror at Dagfinn vil gå igjen..
If they can make a law, then I can break a law, if I can break a law, will the law break me?
Mine tanker går til Enerly m familie og Hoås.
Håper Enerly vil komme seg på beina igjen.
Håper vi får høre noe nytt snart! Første jeg tenkte på på morgenen i dag var hvordan det hadde gått med ham! Ble så skuffet når det ikke var kommet noe nytt og nå har DB sagt at det er alvorlig og at han ikke har blitt operert.. Dette er fryktelig!
Mine tanker til Enerly!
FFK supporter midlertidig bosatt på sørlandet
Erkeglad for at vi sikrer plassen,men nå er det helsa til dagfinn supporterene er opptatt av.
Vlad-Regjerende SiffertipsKonge
Tankene i dag går til Dagfinn, hans familie og alle pårørende!
Dette er utrolig trist - men det er lov å håpe på det beste og at Enerly kommer unna uten varige og alvorlige skader.
Jeg har stor forståelse for familiens ønske om å holde saken innenfor "husets fire vegger" inntil videre - og jeg er glad Dagfinn har havnet i de beste hender.
God bedring, Dagfinn!
Fuh! Fuh! Fuh!
- Flere brudd
- Legene har vurdert røntgenbildene og kommet fram til at han ikke trenger operasjon per dags dato, opplyser FFKs lege Tor Vedeler.Legen kan ellers ikke si så mye om skadens omfang.
- Det er positivt at bruddene ligger slik at han ikke trenger operasjon nå, men ellers er det alt for tidlig å si noe om hvordan dette kommer til å gå, sier Vedeler.
http://www.nrk.no/nyheter/distrikt/nrk_ostfold/sport_nrk_ostfold/5189433.html
Når det gjelder at FFK beholdt plassen i TL så synes jeg det er fint at FB fokuserer endel på det også, kan være godt for mange å lese noe positivt fra gårsdagen, vi må tross alt ikke glemme at vi klarte oss, men selvfølgeli, det viktigste er at dagfinn kommer på bena igjen!
Jørn Moum, Gratulerer FFK med fornyet kontrakt og ønsker Dagfinn Enerly lykke til og god bedring!
Godt å se at supportere, spillere og ledere fra andre klubber også kommer med støtteerklæringer til Dagfinn og hans familie.
Ønsker alt godt for Dagfinn! God bedring! Håper du ikke får varige skader etter denne tragiske hendelsen!
Enerly takker for støtten
http://www.fredrikstadfk.no/default.asp?ArtID=260
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914