Husk meg
Brukernavn
Passord

Riktig fokus

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Shadar

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 1839

Lagt til: 21 okt 05, 13:58
Jeg tror det er veldig viktig akkurat nå å huske på at vi ikke har rykka ned ennå. Lenge har vi nå lett etter syndebukker, sutret og lagd lite leven på tribuna. Hvorfor gjør vi dette? Syndebukk for hva? Vi kan fremdeles være i tippeligaen til neste år. Kan vi ikke bare legge all dritten bak oss og begynne og støtte både drillo og spellerne nå de 2 siste kampene, i allefall under den siste hjemmekampen?

---------------------------

"Jeg blåser i hva folk gjør, så lenge de ikke skremmer hestene på gaten"


Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04
Innlegg: 2571

Lagt til: 21 okt 05, 15:11
Opprinnelig postet av Shadar
Jeg tror det er veldig viktig akkurat nå å huske på at vi ikke har rykka ned ennå. Lenge har vi nå lett etter syndebukker, sutret og lagd lite leven på tribuna. Hvorfor gjør vi dette? Syndebukk for hva? Vi kan fremdeles være i tippeligaen til neste år. Kan vi ikke bare legge all dritten bak oss og begynne og støtte både drillo og spellerne nå de 2 siste kampene, i allefall under den siste hjemmekampen?


Godt tenkt og skrevet, shadar.
Folk har så dårlig hukommelse, for det var jo akkurat det samme som skjedde i 2004. 
Eneste forskjellen på 2004 og 2005 er vel at sist år så lette man etter syndebukker om sommeren og nå skjer det om høsten. Sist år var den store syndebukken Harry og i år er det Drillo. Og som i 2004, så er alt glemt også¨i 2005 etter at vi har sikret plassen og er fortsatt et tippeliga lag.

---------------------------

FFK på toppen i 2006


Klokan

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 2247

Lagt til: 21 okt 05, 15:15
Endret: 21 okt 05, 15:16
Tja, jeg jobber med saken. resultatet får du se søndag 17.50 ... håper jeg , hvis andre følger med da...

---------------------------

Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb


frekkrik

A-lagspiller
Ble medlem: 01 nov 04
Innlegg: 562

Lagt til: 21 okt 05, 15:57
Endret: 21 okt 05, 15:58
Opprinnelig postet av Klokan
Tja, jeg jobber med saken. resultatet får du se søndag 17.50 ... håper jeg , hvis andre følger med da...


Gi litt hint da Zoran Har du henta en gjeng fra BBB??? Nysgjerrig her jo!

Klokan

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 2247

Lagt til: 21 okt 05, 15:59
nei da... er du gærn eller... 
ikke noe spessielt men vent og se.... 

---------------------------

Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb


frekkrik

A-lagspiller
Ble medlem: 01 nov 04
Innlegg: 562

Lagt til: 21 okt 05, 16:02
Opprinnelig postet av Klokan
nei da... er du gærn eller... 
ikke noe spessielt men vent og se.... 



Hehe Ett bittelite hint?? Må jo være noe spesielt når speelerane skal få en tåre i øyekroken!!! Hehehe
Uansett, jeg gleder meg sykt til kampen å at vi skal lage kyllingkebab av kyllingane som kommer!!!!

Rund

Knøttespiller
Ble medlem: 17 jul 05
Innlegg: 61

Lagt til: 21 okt 05, 16:17
Opprinnelig postet av frekkrik
Uansett, jeg gleder meg sykt til kampen å at vi skal lage kyllingkebab av kyllingane som kommer!!!!


Så utrolig deilig å lese en så offensiv melding! Hvor befinner du deg på stadion? Jeg vil sitte/stå ved siden av deg! :)

Selv er jeg i ferd med å gå ned for telling av nervøsitet. Vet ikke hvordan jeg skal klare å holde ut hele kampen?
Jeg frykter akutt håravfall, miltbrann og det som verre er, på grunn av nervepåkjenningen.

If the truth hurts, tell me a lie... ;)

frekkrik

A-lagspiller
Ble medlem: 01 nov 04
Innlegg: 562

Lagt til: 21 okt 05, 16:21
Hehehe Ikke si det til noen, men jeg sliter med en del av de samme symtomene som deg! Men av ene eller annen grunn, så bare vet jeg at guttane kommer til å gi gjernet på søndag, i tillegg til at jeg liker lagoppstillingen for første gang på en god stund, så dette går nok veien!!!


Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340