Husk meg
Brukernavn
Passord

Mossingene diskuterer hvem de kan hente fra FFK!

Flat Trådet Nøstet
Side 4 av 5 4

math

A-lagspiller

Ble medlem: 08 apr 03
Innlegg: 320

Lagt til: 24 okt 05, 11:32
Godeste Jan Rafn har vel lirt av seg så mye tull opp igjennom at alt det han kommer med har mista sin injurierende kraft. Overse fyren. Fredrikstad er klubben i Øsfold uansett hva mossingene måtte mene.

---------------------------

math


Bjørnen

A-lagspiller
Ble medlem: 11 sep 03
Innlegg: 412

Lagt til: 24 okt 05, 12:24

Svetter dere litt nå eller? Mye dritt om MFK her nå synes jeg. Og du verden så intelligent dritten er...

Håper på lokaloppgjør i TL neste år vi da.

---------------------------

MFK - Østfolds stolthet!


math

A-lagspiller

Ble medlem: 08 apr 03
Innlegg: 320

Lagt til: 24 okt 05, 12:27
Klart man svetter, bunnstrid er aldri gøy, bare nervepirrende. Det burde vel du som mossing vite. Dritten er vel et resultat av kråkevingens forum så jeg veit ikke jeg ... Lokaloppgjør i TL hadde jo helt klart vært artigst da. Enig i den.

---------------------------

math


Bjørnen

A-lagspiller
Ble medlem: 11 sep 03
Innlegg: 412

Lagt til: 24 okt 05, 12:43
Da sier vi det sånn: Lykke til i lørdagens kamp. Blir tøft å møte Start borte. Aalesund har hatt relativt god flyt i det siste og det er jo ikke usansynlig at de slår Viking (som så og si ikke har en dritt å spille for). Så det er kun opp til FFK. 

Vi spiller opprykksfinale mot Sandefjord på søndag (klokka 13, for alle som vil komme og se). Jeg har en skremmende god følelse for den kampen. Vi har i hele høst klatret på tabellen, mens Sandefjord så ut til å ha tatt opprykket for gitt allerede i sommer. De må forsvare noe. Vi har alt å vinne. 

Men hu hei så spennende det blir.

---------------------------

MFK - Østfolds stolthet!


oleberg

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 sep 03
Innlegg: 1341

Lagt til: 24 okt 05, 13:59
Endret: 24 okt 05, 13:59
Selv om jeg er Fredrikstad Patriot, så håper jeg at Moss rykker opp. Bra med 2 lag fra Østfold i TL.

Sandefjord har vel ikke så mye å tilføre, som ikke er i TL fra før.

---------------------------

"Jeg fikk ingen indikasjoner på at FFK ønsket å beholde meg, men jeg ble ikke presset ut, sier Markus Ringberg som har laget 76 mål på 102 kamper for Fredrikstad"


Møklegård

Landslagsspiller

Ble medlem: 17 des 03
Innlegg: 1150

Lagt til: 24 okt 05, 15:04
Opprinnelig postet av Bjørnen

Svetter dere litt nå eller? Mye dritt om MFK her nå synes jeg. Og du verden så intelligent dritten er...

Håper på lokaloppgjør i TL neste år vi da.



Du sier at dere håper?!
Er du han med full kontroll på alt og alle mossesupportere, eller snakker du for den "usynlige" kameraten din også?

Og dra med deg den intelegente dritten tilbake til rumpesprekka!

---------------------------

En fotballklubb kan ikke kjøpe entusiasme.
Den må fortjenes.


Bjørnen

A-lagspiller
Ble medlem: 11 sep 03
Innlegg: 412

Lagt til: 24 okt 05, 15:07
Hehe!

Det var en representant for de intelligente FFK-supporterne.. du var vel en av de som måtte spise hatten din etter at Hoås scora et av sesongens viktigste mål for FFK i går også? Mobbinga av ham satte vel en litt emmen smak i kjeften da, vil jeg tro.

---------------------------

MFK - Østfolds stolthet!


Møklegård

Landslagsspiller

Ble medlem: 17 des 03
Innlegg: 1150

Lagt til: 24 okt 05, 15:13
Opprinnelig postet av Bjørnen
Hehe!

Det var en representant for de intelligente FFK-supporterne.. du var vel en av de som måtte spise hatten din etter at Hoås scora et av sesongens viktigste mål for FFK i går også? Mobbinga av ham satte vel en litt emmen smak i kjeften da, vil jeg tro.


Du er altså ikke klar over at de aller fleste har støtta Hoås.
Men du har selvfølgelig bare "plukka opp" hylekoret. De negative "FFK vibbene" klinger vel aller best i dine ører.


---------------------------

En fotballklubb kan ikke kjøpe entusiasme.
Den må fortjenes.


Bjørnen

A-lagspiller
Ble medlem: 11 sep 03
Innlegg: 412

Lagt til: 24 okt 05, 15:20
Nei. Bra om du har vært en av de som har stått opp mot idiotiet. 

Det handler faktisk ikke om at jeg er mossing. Mobbing av spillere og trenere hører ikke hjemme noen steder. Det bidrar ikke med noe positivt i alle fall. Folk som bedriver slikt er brønnpissere og det opprører meg fordi det går ut over enkeltpersoner som ikke kan forsvare seg. Synes det er mye sånt i Fredrikstad. Skal FFK utvikle seg noe mer enn en nedrykkskandidat er det ytterst viktig at slikt lukes vekk.

---------------------------

MFK - Østfolds stolthet!


Møklegård

Landslagsspiller

Ble medlem: 17 des 03
Innlegg: 1150

Lagt til: 24 okt 05, 15:30
Opprinnelig postet av Bjørnen
Nei. Bra om du har vært en av de som har stått opp mot idiotiet. 

Det handler faktisk ikke om at jeg er mossing. Mobbing av spillere og trenere hører ikke hjemme noen steder. Det bidrar ikke med noe positivt i alle fall. Folk som bedriver slikt er brønnpissere og det opprører meg fordi det går ut over enkeltpersoner som ikke kan forsvare seg. Synes det er mye sånt i Fredrikstad. Skal FFK utvikle seg noe mer enn en nedrykkskandidat er det ytterst viktig at slikt lukes vekk.


Du flyr høyt nå....-igjen Bjørnegutt.

Det du her nevner, eller prøver å trekke frem, er et "ikketema" i Fredrikstad for tiden.
Den indre justis har satt på plass de få som bedrev det "søppelet" for lenge siden.

---------------------------

En fotballklubb kan ikke kjøpe entusiasme.
Den må fortjenes.


Brukernavn

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 04
Innlegg: 1162

Lagt til: 24 okt 05, 15:36
Folk som bedriver slikt er brønnpissere og det opprører meg fordi det går ut over enkeltpersoner som ikke kan forsvare seg. Synes det er mye sånt i Fredrikstad. Skal FFK utvikle seg noe mer enn en nedrykkskandidat er det ytterst viktig at slikt lukes vekk.[/quote]

Han er luka vekk og har en sønn i laget "ditt"....

---------------------------

Moss !?....nei et sted får vi jaggu sette ned strikken.
Send en hund etter øl...


Bjørnen

A-lagspiller
Ble medlem: 11 sep 03
Innlegg: 412

Lagt til: 24 okt 05, 15:40
Hehe! Forsberg har vel ikke hatt noe med mobbinga av Hoås og Drillo å gjøre, vil jeg tippe. 

---------------------------

MFK - Østfolds stolthet!


Brukernavn

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 04
Innlegg: 1162

Lagt til: 24 okt 05, 15:49
Opprinnelig postet av Bjørnen
Hehe! Forsberg har vel ikke hatt noe med mobbinga av Hoås og Drillo å gjøre, vil jeg tippe. 



Neida...jeg tekte mer på brønnpisser jeg da...he..he
Moderator ! kan vi få inn en smily som pisser i en brønn ?


---------------------------

Moss !?....nei et sted får vi jaggu sette ned strikken.
Send en hund etter øl...


Møklegård

Landslagsspiller

Ble medlem: 17 des 03
Innlegg: 1150

Lagt til: 24 okt 05, 15:49
Opprinnelig postet av Bjørnen
Hehe! Forsberg har vel ikke hatt noe med mobbinga av Hoås og Drillo å gjøre, vil jeg tippe. 



Nei...- FFK driver også forebyggende arbeid. Han fikk aldri den sjansen.

---------------------------

En fotballklubb kan ikke kjøpe entusiasme.
Den må fortjenes.


Bjørnen

A-lagspiller
Ble medlem: 11 sep 03
Innlegg: 412

Lagt til: 24 okt 05, 15:53

Tror ikke Forsbergs engasjement i MFK er så mye større enn de andre sponsorenes, så det er nok ikke så mye å frykte. Det irriterer faktisk mer at Eggen ser ut til å ha fritt leide overalt på Melløs.

---------------------------

MFK - Østfolds stolthet!


math

A-lagspiller

Ble medlem: 08 apr 03
Innlegg: 320

Lagt til: 24 okt 05, 15:55

Forsberg har vel uansett vist sitt rette jeg: Fløtter støtta si etter hvor han kan få ture frem som han vil. Er vel ikke lenge til han tropper opp hos Sparta tenker jeg: "Hei, jeg heter Henning Forsberg. Vil dere ha noen millioner? Greit? Men da må jeg få lov å styre butikken. Forresten, har en middels god sønn som speller ball ...."  

Henning Forsberg - The Øsfold Tour
FFK: Ok
MFK: Ok
Sparta: ?
Kvik: ?

---------------------------

math


Brukernavn

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 04
Innlegg: 1162

Lagt til: 24 okt 05, 15:57
Opprinnelig postet av Bjørnen

Tror ikke Forsbergs engasjement i MFK er så mye større enn de andre sponsorenes, så det er nok ikke så mye å frykte. Det irriterer faktisk mer at Eggen ser ut til å ha fritt leide overalt på Melløs.




HE? fritt leide? er`n der ?...ååååhhh din luring

---------------------------

Moss !?....nei et sted får vi jaggu sette ned strikken.
Send en hund etter øl...


Bjørnen

A-lagspiller
Ble medlem: 11 sep 03
Innlegg: 412

Lagt til: 24 okt 05, 16:01
Eggen gikk til verbalt angrep på et par Vingen-medlemmer etter en kamp tidligere i år....

Forsberg har ikke krevet noe som helst, så hittill har hans engasjement kun vært av positiv art.

---------------------------

MFK - Østfolds stolthet!


Møklegård

Landslagsspiller

Ble medlem: 17 des 03
Innlegg: 1150

Lagt til: 24 okt 05, 16:09
Opprinnelig postet av Bjørnen
Eggen gikk til verbalt angrep på et par Vingen-medlemmer etter en kamp tidligere i år....

Forsberg har ikke krevet noe som helst, så hittill har hans engasjement kun vært av positiv art.


Forsberg  flyr nok noe høyere enn e stakkars kråke kan forstå. Noen som smyger seg inn vettu, Bjørnen.
Et lite tips til deg: Kjøp opp alle eiendommer som kan stå i veien for utbyggingen av Melløs.

---------------------------

En fotballklubb kan ikke kjøpe entusiasme.
Den må fortjenes.


Bjørnen

A-lagspiller
Ble medlem: 11 sep 03
Innlegg: 412

Lagt til: 24 okt 05, 16:23
Spørs om kommunen vil selge til meg når som de er så positivt instilt til de nye Melløs-planene

---------------------------

MFK - Østfolds stolthet!



Flat Trådet Nøstet
Side 4 av 5 4

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340