Hvordan ta Molde?
Zwartek og Berthelsen er dessverre ute med gult kort, men Simen er tilbake. Hvordan skal vi ta moldenserne?
Molde er i voldsomt god form om dagen, for å slå de må vi klare å holde Friend under kontroll i luftrommet (som jo er en utfordring) og spillere som Berg Hestad og Rudi må ikke få lov å styre spille på midtbanen. Håper vi starter med noen skikkelige arbeidsjern på midten (Bjørkøy+Simen?) og går ut med en fandenivoldsk innstilling, da kan alt skje. Midtforsvaret deres kan være kanske så shaky, så om Hoås fortsetter å brilliere slik han visstnok gjorde i dag...
Uansett: tøff kamp, men ikke uoverkommelig.
Hva tror dere om antall poeng som trengs for kvalik/sikker plass? Holder vi plassen med 29 poeng? Tror det personlig. Mulig det bare holder til kval.
Opprinnelig postet av Bedreviteren
For kvalik tror jeg ett poeng er nok........ Glimt har igjen LSK borte, Start hjemme og Lyn borte......Så javnt som det er i tippeligaen i år, blir jeg veldig overraska om ikke Glimt tar minst to poeng i løpet av disse kampene. Se bare på Tromsø som banker Start hjemme i dag...
---------------------------
Bjørn Jervell Hansen
Opprinnelig postet av bjervell
Opprinnelig postet av Bedreviteren
For kvalik tror jeg ett poeng er nok........ Glimt har igjen LSK borte, Start hjemme og Lyn borte......Så javnt som det er i tippeligaen i år, blir jeg veldig overraska om ikke Glimt tar minst to poeng i løpet av disse kampene. Se bare på Tromsø som banker Start hjemme i dag...
Ingen grunn til å glemme ålesund som er i siget.
Ingen spillere er større enn sin klubb selv om jeg er ganske stor.
Ære være plankebyen!
Her er Kampene: Ham-Kam (28 p): Odd (b), Molde (b), Brann (h) 9. Rosenborg (27 p): Brann (h), Vålerenga (b), Tromsø (h) 10. Tromsø (27 p): Lyn (b), Viking (h), Rosenborg (b) 11. Molde (27 p): Fredrikstad (b), Ham-Kam (h), Lillestrøm (b) 12. Fredrikstad (26 p): Molde (h), Lillestrøm (h), Start (b) 13. Bodø/Glimt (23 p): Lillestrøm (b), Start (h), Lyn (b) 14. Aalsund (23 p): Start (b), Lyn (h), Viking (h). |
Ingen spillere er større enn sin klubb selv om jeg er ganske stor.
Ære være plankebyen!
Ellers gjøre vi som i fjor, scorer etter 17 (?) sekunder og tar det derfra. Blir vel ikke Risholt denne gangen men...
Billett tur-retur Oslo/Sola: 862 kroner
Kampbillett 120 kroner
Å være én av 10287 3. august 2005: Ubetalelig
Hvis FFK går ut i de siste kampene for å føre kampen, lage sjanser og mål og tilslutt vinne kampen så går dette fint. Hvis vi blir defensive og lar motstander krige seg til føring i kampen, derimot, kan vi begynne å se nedover etter 1.divisjon.
Jeg synes jeg har sett dette veldig tydelig i år: Når FFK fører kampene, så vinne vi. Når vi er defensive (bortebane), så fører motstander kampen og vi taper. Samme mønster har det vært på hjemmebane også.
Det er noe med det å bli premiert underveis for god jobbing, det er utrolig vanskelig å få den følelsen når man ikke fører kampen, tvinger motstandern over i vårt spor.
Når vi har fått på plass dette, kan vi begynne å bygge opp vårt eget spill på grunnlag av dette igjen.
Billett tur-retur Oslo/Sola: 862 kroner
Kampbillett 120 kroner
Å være én av 10287 3. august 2005: Ubetalelig
Tipper i alle fall at Blixt går ned på venstre kant og Bjørkøy blir flyttet ned på høyre side.
Midten er jeg mer usikker på, men Simen er nok tilbake.
Eggen: Du trenger faktisk ikke lenger å trene Rosenborg, for å lede toppklubben i Norge. En av de neste kan faktisk bli FFK.
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914