La oss be Manitu om hjelp til en 2. omgang ulikt tidligere i sesongen, da!
Vi hadde vel berget plassen for en stund siden hvis kampene bare hadde vart 45 minutter?
Er litt mere optimist nå, men må ærlig talt si at jeg ikke likte og se Drillo på benken.
Tror mannen er faglig god, men menneskelig svært svak
Men heia heia FFK
Hm. Drillo så jo litt bortkommen ut nå akkurat i pausa også. Han kom ut på banen under pauseunderholdninga og ble omringet av noen forferdelig dårlige dansere med tromme og "Cotton-Eye-Joe"-låta. Tror ikke han var helt komfortabel i den situasjonen...
Detta er ikke bra.... Eehh, jo det er jo bra at FFK leder da men, men passer meget dårlig at de andre bunnlagene også presterer bra. Hadde det vært for mye å be om LITT hjelp fra oven? Nei, dette må vi visst klare selv!
Nettopp! Sier jo litt om eliteserien i år. Egentlig utrolig jevn. Er ikke som i gamledager da laget i toppen ihvertfall var stabilt godt hele tiden. Litt irriterende sett ut fra Fredrikstads situasjon for øyeblikket. Men men - det årnær sæ. Er det ikke det vi sier a?
Foreløpig er det Ikke et eneste resultat som hjelper oss. Helt utrolig!! Neste kamp mot Molde blir mer en helsa mi klarer. Vanvittig avgjørende kamp. Tror at dette går bra.
---------------------------
For Fredrikstad står vi en for alle og alle for en.
Jammen tror jeg ikke det fiksa seg, ihvertfall når det gjelder Fredrikstads seier denne gangen. Er fortsatt småirritert for resultatene i de andre kampene men. Lite man kan gjøre med den saken. Men vi vinner over B/G, og det er jo viktig nok det i grunnen!!!
Helt ufattelig!!! I fjor snudde det heller ikke før jeg hadde gitt opp og innstilt meg på 1.div (etter bortekampen mot enga). Kanskje det hadde hjulpet om jeg hadde gitt opp håpet like tidlig som alle andre!?